תחשבו על קורס כזה שיתוף אחד מבתי הספר............
תחשבו על קורס כזה שיתוף אחד מבתי הספר............
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
בסניף 6 כתוב "הורד שלושה הילוכים".
זה לא הורס את הגיר להוריד שלוש הילוכים אחד אחרי השני במכה?????
1 שאל אופנוע מחבר
2 סע לפינה מבודדת
3 התקרב לפנייה במהירות גבוהה
4 סגור גז
5 הפעל את הבלם הקדמי
6 הורד שלושה הילוכים
7 שחרר בעדינות את המצמד והשאר אותו לחוץ לכדי חצי ממהלכו
8 לטף את רגלית הבלם האחורי
9 כוון את האופנוע בעזרת הכידון ותנועות פלג גוף עליון
10 חזור על סעיפים 3 עד 9 עד שהאופנוע נשבר
לגבי אריאל והמיגון - עוד בתגובות לכתבה על ה-1290 הכל נאמר.
בעיניי, בוחן במגזין אופנועים שרוכב לא ממוגן, שקול לרתך עם כפכפים וללא מסכה. מאוד לא מקצועי, הייתי אומר אפילו - "חאפרי". וזה לא קשור לא לרמת הרכיבה, לא לנפח האופנוע, ואפילו לא לאיך שאותו בחור מתמגן או לא מתמגן שלא במסגרת מבחן דרכים.
ד"א - אריאל השקיע מזמנו, וענה על התגובה שלי באותה כתבה על ה-1290, ותשובתו הייתה שזה שאצלי (ואני מניח, שגם אצל רבים אחרים) הוא נתפס כ"לא רציני", זאת מחמאה עבורו. בעיני, התשובה הזאת הולכת מצויין עם היעדר המיגון, וסגנון הכתבות שמתפרסמות לאחרונה. זאת רמה של בלוג אופנועים חביב ומשעשע, ולא של מגזין מקצועי, והגישה של אריאל היא גישה של אותו כתב בלוג, שכותב בעיקר כדי לשעשע את עצמו, ומי שלא מרוצה מהגישה או מהתוכן - מוזמן לדפדף הלאה.
זה ממש לא ענייני מה יקרה לאריאל, אם, חס וחלילה, יעשה טעות. אין לי ספק שהוא רוכב מוכשר, מנוסה וותיק יותר ממני. אם זאת, אני שומר לעצמי את הזכות להתרשם מהמקצועיות (או מהחוסר מקצועיות) שאדם מפגין כלפי חוץ.
נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 01-07-2015 בשעה 10:20.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
יש פה מין קבעון מחשבתי כזה שמכיוון שווילז קם לאחר שפולגז נסגר - הוא ההמשך הטבעי שלו.
יש פה עוד משהו שנטוע עמוק אצלכם שאומר "מכיוון שזה מגזין מוכר הוא חייב לחנך רוכבים מתחילים וצעירים, ולתת דוגמא".
שתי הקביעות האלה כנראה שגויות.
ראשית, ווילז הוא לא ההמשך הטבעי אלא משהו אחר לחלוטין, מסתבר.. ורואים את זה באופי הכתבות והתוכן.
שנית, אף אחד לא קבע שמגזין מוכר חייב "לחנך" ו"לתת דוגמא".
אמנם זה לא הכי פוליטיקלי קורקט לדפוק ווילי ב-1290 עם חולצה קצרה,
אבל אף אחד במערכת לא נמצא שם בשביל פוליטיקלי קורקט...
אני אהמר ואומר שזו אחת הסיבות שפולגז נסגר
KKATKOV - מכיר מוטו ז'ורנל?
שם הם אולי ממוגנים, אבל שים לב...
נערך לאחרונה על ידי guyt; 01-07-2015 בשעה 10:56.
SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R
אני עם החנאנות שחושבים שמגזין הדו"ג היחידי בארץ עם ניחוח של 1st class במקצוענות ראוי שיהיה גם מחנך.
אני טוען לרמת מקצוענות גבוהה גם מהרמה שהופגה בפולגז בעשור האחרון של התכנים ושל מרבית חברי המערכת של ווילס,
וגם לפי הצהרותיו של אלסיבוני כאן.
מי שרוצה בחורות ערומים (שזה בכלל לא רע) יש לו דו"גרי.
מי שרוצה פורום יש בתפוז.
מי שרוצה עד קצת מבחנים יש בוואללה.
העובדה שווילס משדר רוח אחרת מפולגז זה סבבה ומרענן.
ובכל זאת, לטעמי הלא קובע, ווילס ממלא את החלל של פולגז מבחינת הכתובת הראשונה לרוכבים.
כשמדובר במתחילים, ה"תרבות" המוטורית נקבעת לא מעט בחינוך לכמה אופנוע זה דבר מועד לפורענות, ולכן מיגון זה א-ב של חינוך.
לגבי מוטו זו'רנל, לא הבנתי מה מקביל פה. חוש הומור זה אחלה, אבל הם עדיין רוכבים ממוגנים ובמסלולים או כבישים סגורים.
ואחרי שכתבתי את כל זה, אני נזכר בתלונות על ווילי בתוך העיר במבחן לסופר-דיוק ועוד כמה דברים כאלה שהביאו לי את הסעיף בפלצנות של הקוראים בזמנו.
לכל דבר יש טווח, וווילס החליטו שהם לא יהיה במקום של פולגז על הסקאלה.
אולי זה לא המקום הנכון מבחינתי, אבל נדרש אומץ לשבור תבנית מוצלחת ולצאת לדרך חדשה.
ממה שהבנתי הייתה מטרה מסויימת לשמר
ואם אתה צודק גיא אז לצערי הפסדנו באמת פורום טוב שידע לתת במה למציאות ולא רק להציג את הפנטזיה.
להזכירך שאותו זב חותם שעוד כמה ימים יעלה על ה125 עשוי לחכות את הגדולים שזה אתה אני ומה שהוא סופג בפורום.
ייתרה מזאת הקהילה של הרוכבים גם ככה נתפסת באופן שלילי ומבחן באתר ( בסדר גודל של פול גז לא הווילז) תהיה לחם וחמאה אצל שמואל אבואב ודומיו!
אני באמת מקווה שהם יחזרו להציג אופנוענות שפויה ויהיו לדודמה שפויה לדורות הבאים.
If you're going through hell,keep going
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני לא בא לתת שום ביקורת על רמת האתר והכתבות עד כה אבל בעניין המיגון אני חייב להסכים.
כמי שגלש באתר הישן ובפורום מאז שהתחלתי לרכב על דו"ג, אני ועוד רבים אחרים אני מניח, התחנכנו על נושא ההקפדה על מיגון מלא
בכל מצב-דבר ששמו עליו דגש בכל מבחן גם אם זה קטנוע 100 סמ"ק וכמובן דיברו עליו ללא הפסקה בפורום.
אוקיי שוכנעתי.
מנהלים להעלות לאלתר את הסירטון של אריאל ל RoadShamer !!!
אני לא אצטט - כי יש יותר מידי.
תפקידו של המגזין הוא להעביר מידע נגיש וענייני בנוגע לתחום.
כולם מדברים על תפקידו של המגזין כ-מחנך.
זה לא תפקידו של המגזין לחנך לרכיבה נכונה כמו שתפקידו של הסרט 'רמבו 2' ( שעליו גדלתי ) לא היה לחנך אותי בלהרוג מלוכסנים.
כמו שאתה יודע שאם תשכיב נמוך מידי אתה תנשק את האספלט, ככה אתה יודע שלהחליק עליו כנראה יהיה עסק זוועתי.
אם אתה לא יודע מה הסיכון שאתה לוקח כשהמפתח נכנס לסוויץ', המקום שלך לא על האוכף.
אני לא רכבתי עם כפפות תקופה ארוכה.
ביום שקניתי כפפות היתה ההחלקה הראשונה שלי.
ובמזל נמנע ממני שיעור כואב.
האם ידעתי שכשאני אחליק הידיים ישלחו קודם ויחטפו את מלוא האספלט? ידעתי. האם ידעתי שזה יכאב? ידעתי.
אז למה לא רכבתי ממוגן? הרי בפולגז רק דיברו על מיגון מיגון מיגון.
מה קרה? לא לא הייתי מחונך?
האמת הפשוטה היא שכולם חושבים ( גם ובעיקר אלה שיכחישו את זה ) שלהם זה לא יקרה.
שהיום זה לא היום שבו הם יאכלו את הכדור. שהיום הם ישכיבו לתוך פניות בשכונת מגורים והם לא יכנסו בדלת של רכב.
כולם מאמינים שהם חסיני כדורים. גם כשהם אומרים שהם לא.
האם תפקידו של המגזין לחנך? לא.
זאת לא הפונקציה שלו. המגזין לא לוקח חלק ברכיבה האישית של כל אחד מאיתנו, וכשאנחנו מאבדים אחורי בפניה מהירה אנחנו מתרסקים לבד.
כשהקדמי נכנע לבלימה חזקה מידי והשיעור הפעם בא, על הצד הגבוה - אביעד אברהמי ומר כרוב ( סליחה, את השאר אני לא זוכר ) לא יעשו איתנו פיזיותרפיה מצאת החמה עד צאת הנשמה.
כל אחד צריך לנהל את הסיכונים שלו בשביל עצמו.
ג'ק לא יתן לכם זפטה על התחת כשתשתוללו על הכביש. הוא לא אבא שלכם.
על אופנוע אין 'נהגים של מושב אחורי'.
פעם רוכב ותיק אמר לי שחובת הזהירות היא עליי.
כשהייתי בן 4 רצתי על המדרכה ונפלתי. כאב לי. למדתי שנפילות כואבות אבל הדרך אליהן לא רעה בכלל.
זה היה החינוך שלי.
ערב טוב.
כן לחנך, לא לחנך
רכיבה בלי מיגון היא חאפריות וחוסר מקצועיות
וכך אני מתייחס למי שרוכב ללא מיגון לא משנה כמה טובה השליטה שלו באופנוע
1. רכיבה היא רכיבה - עם מיגון או בלי מיגון.
2. פולגז מת - צריך להבין את זה.
3. ווילז זה לא פולגז - הקמנו את ווילז, אברהמי פרדר ואני בשביל להחזיר את הכיף לאופנוענות.
4. ווילי זה כיף - עם מעיל או בלי.
5. מקצועיות - אני רוכב למעלה מ-22 שנה. התחלתי לכתוב בפולגז לפני 11 שנים ומהר מאוד עברתי למדיה רצינית יותר. כך שאני כותב לפרנסתי על מכוניות ואופנועים כבר יותר מעשור. מי שמכיר יופי, מי שלא, יכיר. בשנים האחרונות נתווספו הרבה "עיתונאי אופנועים" למדיה. אני מכיר את כולם ויכול להגיד לך בעניין הזה דבר אחד - יש כאלו שלבושים במיטב ציוד המגן אבל אין להם מושג מה זה אופנוע ומה עושים איתו. יש כאלו שרוכבים שנים אבל עסוקים לצטט דפי נתונים בצורה מתוכחמת ולכתוב הצהרות אניגמטיות שיכולות להתאים לכל אופנוע. אני מקווה שגולשי ווילז יכולים להסתכל מעבר לקליפה. כי בחינה של כלי רכב היא התעסקות ב"ברזל" ולא לסיפורים שמסביבו בטח שלא לגוש הבשר שרוכב עליו.
6. צאו לרכוב. כל שניה שאתם כותבים פה היא שניה שבה אתם לא רוכבים. לא חבל?
Having said that,
אישית, כשתהחלתי לרכוב (קשה, קשה. רגיל ל"לרכב" כ"כ הרבה שנים) ב-2008 - שני מקורות לא הפסיקו לחפור לי במוח לא לוותר על מיגון - פולגז; ורונן מרשף טק שממנו קניתי את הציוד הראשון שלי. אני מאוד שמח על זה, כי זה הוטמע בי כ"כ חזק שאני יכול לספור על יד אחת, גג 2 את כמות הפעמים שרכבתי בלי מיגון. אני מאוד שמח על זה. למזלי לא יצא לי לעבור תאונות קשות, אבל אחת מהתאונות שעברתי כן הייתה בלי מיגון. ישר לתוך בגאז' של מונית.
Having said that 2,
חירות האדם קודמת לכל. בא לך לרכוב בלי מיגון? תהנה. חוליגניות זה בנ"ז, כולנו עושים את זה.
בהתייחסות לדברים של אברי, יש הרבה מאוד טיפשים. כאלו שבטוחים שלא יקרה להם כלום. בשביל האחד בהם שכן ייפול לו האסימון, ראוי להיות עם מיגון.
אריאל - תעשה מה שאתה רואה לנכון, רק קח בחשבון - צחוקים, מגניבות, חוליגניות - יום ניים איט - יש עליכם אחריות - תרצו או לא. עכשיו, מכאן - תעשו עם זה מה שתרצו.
למרות שהביקורת של KKatkov הייתה בונה ונוסחה בבגרות ובשפה נאותה - התגובה היא פחות או יותר "זדיינו, האתר שלי ואני ירכב איך שבזין שלי. מי שלא מתאים לו, שיתחפף. וחוץ מזה נפצעתי אלף פעם אז אל תסבירו לי על מיגון וזה מענין לי את הביצה. ותפסיקו להתבכיין על הפולגז שלכם כי הוא מת. ושאר עיתונאי הדו"ג הם קשקשנים שלא מבינים מהחיים שלהם באופנועים, ולקינוח - בכלל למה אתם כותבים בפורום ולא רוכבים, לא חבל?".
לגבי הקינוח - וואלה רכבתי 13000 ק"מ בחודשים האחרונים (כש3 פעמים בשבוע בכלל אני עם הרכב שלי), כ2000 מהם רק בפסח שבין היתר רכבתי לגבול מצרים וגם לראש הנקרה, ועדיין כתבתי בפורום.. לא סותר.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club