עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 87

אשכול: כניסה בהחלקה לפנייה – אמנות השליטה

צפייה משולבת

  1. #1
    תחשבו על קורס כזה שיתוף אחד מבתי הספר............
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  2. #2
    Junior Member הסמל האישי של Sportbiker
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    צפון מאדים
    הודעות
    3
    בסניף 6 כתוב "הורד שלושה הילוכים".
    זה לא הורס את הגיר להוריד שלוש הילוכים אחד אחרי השני במכה?????

    1 שאל אופנוע מחבר
    2 סע לפינה מבודדת
    3 התקרב לפנייה במהירות גבוהה
    4 סגור גז
    5 הפעל את הבלם הקדמי
    6 הורד שלושה הילוכים
    7 שחרר בעדינות את המצמד והשאר אותו לחוץ לכדי חצי ממהלכו
    8 לטף את רגלית הבלם האחורי
    9 כוון את האופנוע בעזרת הכידון ותנועות פלג גוף עליון
    10 חזור על סעיפים 3 עד 9 עד שהאופנוע נשבר

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    לגבי אריאל והמיגון - עוד בתגובות לכתבה על ה-1290 הכל נאמר.
    בעיניי, בוחן במגזין אופנועים שרוכב לא ממוגן, שקול לרתך עם כפכפים וללא מסכה. מאוד לא מקצועי, הייתי אומר אפילו - "חאפרי". וזה לא קשור לא לרמת הרכיבה, לא לנפח האופנוע, ואפילו לא לאיך שאותו בחור מתמגן או לא מתמגן שלא במסגרת מבחן דרכים.

    ד"א - אריאל השקיע מזמנו, וענה על התגובה שלי באותה כתבה על ה-1290, ותשובתו הייתה שזה שאצלי (ואני מניח, שגם אצל רבים אחרים) הוא נתפס כ"לא רציני", זאת מחמאה עבורו. בעיני, התשובה הזאת הולכת מצויין עם היעדר המיגון, וסגנון הכתבות שמתפרסמות לאחרונה. זאת רמה של בלוג אופנועים חביב ומשעשע, ולא של מגזין מקצועי, והגישה של אריאל היא גישה של אותו כתב בלוג, שכותב בעיקר כדי לשעשע את עצמו, ומי שלא מרוצה מהגישה או מהתוכן - מוזמן לדפדף הלאה.
    זה ממש לא ענייני מה יקרה לאריאל, אם, חס וחלילה, יעשה טעות. אין לי ספק שהוא רוכב מוכשר, מנוסה וותיק יותר ממני. אם זאת, אני שומר לעצמי את הזכות להתרשם מהמקצועיות (או מהחוסר מקצועיות) שאדם מפגין כלפי חוץ.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 01-07-2015 בשעה 10:20.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של nimi9
    תאריך הצטרפות
    Apr 2015
    מיקום
    שם
    הודעות
    715
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לגבי אריאל והמיגון - עוד בתגובות לכתבה על ה-1290 הכל נאמר.
    בעיניי, בוחן במגזין אופנועים שרוכב לא ממוגן, שקול לרתך עם כפכפים וללא מסכה. מאוד לא מקצועי, הייתי אומר אפילו - "חאפרי". וזה לא קשור לא לרמת הרכיבה, לא לנפח האופנוע, ואפילו לא לאיך שאותו בחור מתמגן או לא מתמגן שלא במסגרת מבחן דרכים.

    ד"א - אריאל השקיע מזמנו, וענה על התגובה שלי באותה כתבה על ה-1290, ותשובתו הייתה שזה שאצלי (ואני מניח, שגם אצל רבים אחרים) הוא נתפס כ"לא רציני", זאת מחמאה עבורו. בעיני, התשובה הזאת הולכת מצויין עם היעדר המיגון, וסגנון הכתבות שמתפרסמות לאחרונה. זאת רמה של בלוג אופנועים חביב ומשעשע, ולא של מגזין מקצועי, והגישה של אריאל היא גישה של אותו כתב בלוג, שכותב בעיקר כדי לשעשע את עצמו, ומי שלא מרוצה מהגישה או מהתוכן - מוזמן לדפדף הלאה.
    זה ממש לא ענייני מה יקרה לאריאל, אם, חס וחלילה, יעשה טעות. אין לי ספק שהוא רוכב מוכשר, מנוסה וותיק יותר ממני. אם זאת, אני שומר לעצמי את הזכות להתרשם מהמקצועיות (או מהחוסר מקצועיות) שאדם מפגין כלפי חוץ.
    +1

  5. #5
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    יש פה מין קבעון מחשבתי כזה שמכיוון שווילז קם לאחר שפולגז נסגר - הוא ההמשך הטבעי שלו.
    יש פה עוד משהו שנטוע עמוק אצלכם שאומר "מכיוון שזה מגזין מוכר הוא חייב לחנך רוכבים מתחילים וצעירים, ולתת דוגמא".

    שתי הקביעות האלה כנראה שגויות.

    ראשית, ווילז הוא לא ההמשך הטבעי אלא משהו אחר לחלוטין, מסתבר.. ורואים את זה באופי הכתבות והתוכן.
    שנית, אף אחד לא קבע שמגזין מוכר חייב "לחנך" ו"לתת דוגמא".

    אמנם זה לא הכי פוליטיקלי קורקט לדפוק ווילי ב-1290 עם חולצה קצרה,
    אבל אף אחד במערכת לא נמצא שם בשביל פוליטיקלי קורקט...
    אני אהמר ואומר שזו אחת הסיבות שפולגז נסגר


    KKATKOV - מכיר מוטו ז'ורנל?
    שם הם אולי ממוגנים, אבל שים לב...

    נערך לאחרונה על ידי guyt; 01-07-2015 בשעה 10:56.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  6. #6
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyt צפיה בהודעה
    יש פה עוד משהו שנטוע עמוק אצלכם שאומר "מכיוון שזה מגזין מוכר הוא חייב לחנך רוכבים מתחילים וצעירים, ולתת דוגמא".
    שתי הקביעות האלה כנראה שגויות.
    ...אף אחד לא קבע שמגזין מוכר חייב "לחנך" ו"לתת דוגמא".

    KKATKOV - מכיר מוטו ז'ורנל?
    שם הם אולי ממוגנים, אבל שים לב...
    אני עם החנאנות שחושבים שמגזין הדו"ג היחידי בארץ עם ניחוח של 1st class במקצוענות ראוי שיהיה גם מחנך.
    אני טוען לרמת מקצוענות גבוהה גם מהרמה שהופגה בפולגז בעשור האחרון של התכנים ושל מרבית חברי המערכת של ווילס,
    וגם לפי הצהרותיו של אלסיבוני כאן.
    מי שרוצה בחורות ערומים (שזה בכלל לא רע) יש לו דו"גרי.
    מי שרוצה פורום יש בתפוז.
    מי שרוצה עד קצת מבחנים יש בוואללה.
    העובדה שווילס משדר רוח אחרת מפולגז זה סבבה ומרענן.
    ובכל זאת, לטעמי הלא קובע, ווילס ממלא את החלל של פולגז מבחינת הכתובת הראשונה לרוכבים.
    כשמדובר במתחילים, ה"תרבות" המוטורית נקבעת לא מעט בחינוך לכמה אופנוע זה דבר מועד לפורענות, ולכן מיגון זה א-ב של חינוך.

    לגבי מוטו זו'רנל, לא הבנתי מה מקביל פה. חוש הומור זה אחלה, אבל הם עדיין רוכבים ממוגנים ובמסלולים או כבישים סגורים.

    ואחרי שכתבתי את כל זה, אני נזכר בתלונות על ווילי בתוך העיר במבחן לסופר-דיוק ועוד כמה דברים כאלה שהביאו לי את הסעיף בפלצנות של הקוראים בזמנו.
    לכל דבר יש טווח, וווילס החליטו שהם לא יהיה במקום של פולגז על הסקאלה.
    אולי זה לא המקום הנכון מבחינתי, אבל נדרש אומץ לשבור תבנית מוצלחת ולצאת לדרך חדשה.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ממה שהבנתי הייתה מטרה מסויימת לשמר
    ואם אתה צודק גיא אז לצערי הפסדנו באמת פורום טוב שידע לתת במה למציאות ולא רק להציג את הפנטזיה.
    להזכירך שאותו זב חותם שעוד כמה ימים יעלה על ה125 עשוי לחכות את הגדולים שזה אתה אני ומה שהוא סופג בפורום.
    ייתרה מזאת הקהילה של הרוכבים גם ככה נתפסת באופן שלילי ומבחן באתר ( בסדר גודל של פול גז לא הווילז) תהיה לחם וחמאה אצל שמואל אבואב ודומיו!

    אני באמת מקווה שהם יחזרו להציג אופנוענות שפויה ויהיו לדודמה שפויה לדורות הבאים.


    If you're going through hell,keep going

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    אני לא בא לתת שום ביקורת על רמת האתר והכתבות עד כה אבל בעניין המיגון אני חייב להסכים.
    כמי שגלש באתר הישן ובפורום מאז שהתחלתי לרכב על דו"ג, אני ועוד רבים אחרים אני מניח, התחנכנו על נושא ההקפדה על מיגון מלא
    בכל מצב-דבר ששמו עליו דגש בכל מבחן גם אם זה קטנוע 100 סמ"ק וכמובן דיברו עליו ללא הפסקה בפורום.

  9. #9
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אוקיי שוכנעתי.
    מנהלים להעלות לאלתר את הסירטון של אריאל ל RoadShamer !!!

  10. #10
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    במדבר על יד הגמל.
    הודעות
    2,337
    אני לא אצטט - כי יש יותר מידי.
    תפקידו של המגזין הוא להעביר מידע נגיש וענייני בנוגע לתחום.

    כולם מדברים על תפקידו של המגזין כ-מחנך.
    זה לא תפקידו של המגזין לחנך לרכיבה נכונה כמו שתפקידו של הסרט 'רמבו 2' ( שעליו גדלתי ) לא היה לחנך אותי בלהרוג מלוכסנים.

    כמו שאתה יודע שאם תשכיב נמוך מידי אתה תנשק את האספלט, ככה אתה יודע שלהחליק עליו כנראה יהיה עסק זוועתי.
    אם אתה לא יודע מה הסיכון שאתה לוקח כשהמפתח נכנס לסוויץ', המקום שלך לא על האוכף.

    אני לא רכבתי עם כפפות תקופה ארוכה.
    ביום שקניתי כפפות היתה ההחלקה הראשונה שלי.
    ובמזל נמנע ממני שיעור כואב.
    האם ידעתי שכשאני אחליק הידיים ישלחו קודם ויחטפו את מלוא האספלט? ידעתי. האם ידעתי שזה יכאב? ידעתי.
    אז למה לא רכבתי ממוגן? הרי בפולגז רק דיברו על מיגון מיגון מיגון.
    מה קרה? לא לא הייתי מחונך?

    האמת הפשוטה היא שכולם חושבים ( גם ובעיקר אלה שיכחישו את זה ) שלהם זה לא יקרה.
    שהיום זה לא היום שבו הם יאכלו את הכדור. שהיום הם ישכיבו לתוך פניות בשכונת מגורים והם לא יכנסו בדלת של רכב.
    כולם מאמינים שהם חסיני כדורים. גם כשהם אומרים שהם לא.

    האם תפקידו של המגזין לחנך? לא.
    זאת לא הפונקציה שלו. המגזין לא לוקח חלק ברכיבה האישית של כל אחד מאיתנו, וכשאנחנו מאבדים אחורי בפניה מהירה אנחנו מתרסקים לבד.
    כשהקדמי נכנע לבלימה חזקה מידי והשיעור הפעם בא, על הצד הגבוה - אביעד אברהמי ומר כרוב ( סליחה, את השאר אני לא זוכר ) לא יעשו איתנו פיזיותרפיה מצאת החמה עד צאת הנשמה.

    כל אחד צריך לנהל את הסיכונים שלו בשביל עצמו.
    ג'ק לא יתן לכם זפטה על התחת כשתשתוללו על הכביש. הוא לא אבא שלכם.
    על אופנוע אין 'נהגים של מושב אחורי'.

    פעם רוכב ותיק אמר לי שחובת הזהירות היא עליי.
    כשהייתי בן 4 רצתי על המדרכה ונפלתי. כאב לי. למדתי שנפילות כואבות אבל הדרך אליהן לא רעה בכלל.
    זה היה החינוך שלי.

    ערב טוב.

  11. #11
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    כן לחנך, לא לחנך
    רכיבה בלי מיגון היא חאפריות וחוסר מקצועיות
    וכך אני מתייחס למי שרוכב ללא מיגון לא משנה כמה טובה השליטה שלו באופנוע

  12. #12
    חבר מערכת WheelZ הסמל האישי של אריאל אלסיבוני
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5
    1. רכיבה היא רכיבה - עם מיגון או בלי מיגון.
    2. פולגז מת - צריך להבין את זה.
    3. ווילז זה לא פולגז - הקמנו את ווילז, אברהמי פרדר ואני בשביל להחזיר את הכיף לאופנוענות.
    4. ווילי זה כיף - עם מעיל או בלי.
    5. מקצועיות - אני רוכב למעלה מ-22 שנה. התחלתי לכתוב בפולגז לפני 11 שנים ומהר מאוד עברתי למדיה רצינית יותר. כך שאני כותב לפרנסתי על מכוניות ואופנועים כבר יותר מעשור. מי שמכיר יופי, מי שלא, יכיר. בשנים האחרונות נתווספו הרבה "עיתונאי אופנועים" למדיה. אני מכיר את כולם ויכול להגיד לך בעניין הזה דבר אחד - יש כאלו שלבושים במיטב ציוד המגן אבל אין להם מושג מה זה אופנוע ומה עושים איתו. יש כאלו שרוכבים שנים אבל עסוקים לצטט דפי נתונים בצורה מתוכחמת ולכתוב הצהרות אניגמטיות שיכולות להתאים לכל אופנוע. אני מקווה שגולשי ווילז יכולים להסתכל מעבר לקליפה. כי בחינה של כלי רכב היא התעסקות ב"ברזל" ולא לסיפורים שמסביבו בטח שלא לגוש הבשר שרוכב עליו.
    6. צאו לרכוב. כל שניה שאתם כותבים פה היא שניה שבה אתם לא רוכבים. לא חבל?

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי אריאל אלסיבוני צפיה בהודעה
    1. רכיבה היא רכיבה - עם מיגון או בלי מיגון.

    מישהו אמר שרכיבה היא לא רכיבה? רכיבה היא רכיבה. רכיבה היא רכיבה היא רכיבה! הנה.
    ועדיין, הדיון היה אם הדבר הנכון הוא להיות ממוגנים בתהליך או לא.


    3. ווילז זה לא פולגז - הקמנו את ווילז, אברהמי פרדר ואני בשביל להחזיר את הכיף לאופנוענות.

    מקובל. זכותכם המלאה לבחון ולבחור לאן אתם רוצים לקחת את ווילז, גם אם אין ולו קשר הכי קטן בינו לבין פולגז. אישית - נהנה מאוד ומקווה שתמשיכו עם הקו - כי הוא מגניב וכיף לי לקרוא.

    4. ווילי זה כיף - עם מעיל או בלי.

    ווילי זה כיף. שוב, אין ויכוח. שוב - עניין המיגון בתהליך. אם תרצה, אם כבר - במהות שלו ווילי הוא דבר מסוכן - אבל אף אחד לא אמר שום דבר על זה. עניין המידותיות וכל זה.

    5. מקצועיות - אני רוכב למעלה מ-22 שנה. התחלתי לכתוב בפולגז לפני 11 שנים ומהר מאוד עברתי למדיה רצינית יותר. כך שאני כותב לפרנסתי על מכוניות ואופנועים כבר יותר מעשור. מי שמכיר יופי, מי שלא, יכיר. בשנים האחרונות נתווספו הרבה "עיתונאי אופנועים" למדיה. אני מכיר את כולם ויכול להגיד לך בעניין הזה דבר אחד - יש כאלו שלבושים במיטב ציוד המגן אבל אין להם מושג מה זה אופנוע ומה עושים איתו. יש כאלו שרוכבים שנים אבל עסוקים לצטט דפי נתונים בצורה מתוכחמת ולכתוב הצהרות אניגמטיות שיכולות להתאים לכל אופנוע. אני מקווה שגולשי ווילז יכולים להסתכל מעבר לקליפה. כי בחינה של כלי רכב היא התעסקות ב"ברזל" ולא לסיפורים שמסביבו בטח שלא לגוש הבשר שרוכב עליו.

    אז מה הטענה, שיש פחות מנוסים ממך? אין ויכוח. האם זה אומר שאתה תיפול יותר טוב מהם אם וכשתיפול (חו"ח, טפו טפו וכל שאר אלו)? אולי. האם זה אומר שמיגון לא היה שומר עלייך הרבה יותר טוב - ברור שכן. ואתה יודע את זה.


    6. צאו לרכוב. כל שניה שאתם כותבים פה היא שניה שבה אתם לא רוכבים. לא חבל?
    וואלה חבל. עוד מעט יוצא למבחן, ארכב בדרך.
    Having said that,

    אישית, כשתהחלתי לרכוב (קשה, קשה. רגיל ל"לרכב" כ"כ הרבה שנים) ב-2008 - שני מקורות לא הפסיקו לחפור לי במוח לא לוותר על מיגון - פולגז; ורונן מרשף טק שממנו קניתי את הציוד הראשון שלי. אני מאוד שמח על זה, כי זה הוטמע בי כ"כ חזק שאני יכול לספור על יד אחת, גג 2 את כמות הפעמים שרכבתי בלי מיגון. אני מאוד שמח על זה. למזלי לא יצא לי לעבור תאונות קשות, אבל אחת מהתאונות שעברתי כן הייתה בלי מיגון. ישר לתוך בגאז' של מונית.

    Having said that 2,
    חירות האדם קודמת לכל. בא לך לרכוב בלי מיגון? תהנה. חוליגניות זה בנ"ז, כולנו עושים את זה.

    בהתייחסות לדברים של אברי, יש הרבה מאוד טיפשים. כאלו שבטוחים שלא יקרה להם כלום. בשביל האחד בהם שכן ייפול לו האסימון, ראוי להיות עם מיגון.

    אריאל - תעשה מה שאתה רואה לנכון, רק קח בחשבון - צחוקים, מגניבות, חוליגניות - יום ניים איט - יש עליכם אחריות - תרצו או לא. עכשיו, מכאן - תעשו עם זה מה שתרצו.

  14. #14
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    ציטוט נכתב במקור על ידי אריאל אלסיבוני צפיה בהודעה
    3. ווילז זה לא פולגז - הקמנו את ווילז, אברהמי פרדר ואני בשביל להחזיר את הכיף לאופנוענות.

    אי של שפיות בעידן הפוליטקלי קורקט.

  15. #15
    Member הסמל האישי של Zvika
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    370
    למרות שהביקורת של KKatkov הייתה בונה ונוסחה בבגרות ובשפה נאותה - התגובה היא פחות או יותר "זדיינו, האתר שלי ואני ירכב איך שבזין שלי. מי שלא מתאים לו, שיתחפף. וחוץ מזה נפצעתי אלף פעם אז אל תסבירו לי על מיגון וזה מענין לי את הביצה. ותפסיקו להתבכיין על הפולגז שלכם כי הוא מת. ושאר עיתונאי הדו"ג הם קשקשנים שלא מבינים מהחיים שלהם באופנועים, ולקינוח - בכלל למה אתם כותבים בפורום ולא רוכבים, לא חבל?".

    לגבי הקינוח - וואלה רכבתי 13000 ק"מ בחודשים האחרונים (כש3 פעמים בשבוע בכלל אני עם הרכב שלי), כ2000 מהם רק בפסח שבין היתר רכבתי לגבול מצרים וגם לראש הנקרה, ועדיין כתבתי בפורום.. לא סותר.
    Aprilia Tuono V4 1100 Factory

    be a racer club

אשכולות דומים

  1. כניסה בהחלקה לפניה
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-04-2016, 16:05
  2. כניסה לאברבנאל עם תלת-אופן
    על ידי eran1100 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 21:45
  3. כניסה לעולם השטח
    על ידי Naddyjoe בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:35
  4. יציאה בהחלקה מהשבת
    על ידי עמרי גוטמן בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 02:24
  5. כניסה דרך הסלולר
    על ידי ComanDo בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 14:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO