עמוד 5 מתוך 6 ראשוןראשון ... 3456 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 87

אשכול: כניסה בהחלקה לפנייה – אמנות השליטה

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי droravr צפיה בהודעה

    יאללה הלכתי לבדוק מה זה פורום שמונה, מסתבר שתפוז לא נסגר בשנת 95 כמו שחשבתי...
    מעניין, האם יש לי מה לתרום ב-AdvRider.
    זה שיש שם המון מידע שמעניין אותי, כבר ראיתי.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 06-07-2015 בשעה 01:11.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מעניין, האם יש לי מה לתרום ב-AdvRider.
    זה שיש שם המון מידע שמעניין אותי, כבר ראיתי.
    אבל איך זה קשור למה שציטטת =)?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי droravr צפיה בהודעה
    אבל איך זה קשור למה שציטטת =)?
    עכשיו יותר טוב?

    בפורומים בחו"ל יש ערימות של ידע ועדיין אין תחליף למאגר ידע מקומי.

    למה אתה ער בשעה כזאת? לא שמעת על מורפיום?

    לפחות כדור שינה,תבקש ברוטיזולאם.
    מה לישון? מה אני, נכה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    עכשיו יותר טוב?
    מה לישון? מה אני, נכה?
    אז מצבך טוב, אחרי תאונה אני תמיד עייף במיוחד בשעות כאלה אבל לא מצליח להירדם.

    תחזור הביתה ותפסיק לתפוס מיטה אם אתה כל כך מלא אנרגיה.

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מעניין, האם יש לי מה לתרום ב-AdvRider.
    זה שיש שם המון מידע שמעניין אותי, כבר ראיתי.
    למה לא לתרום לפורום כאן ולקבל תכנים באתרים אחרים?
    כי זה מוסיף טראפיק ותומך באתר שעובד בצורה לא מקצועית מבחינתך?
    הפורום הישן אבד. כמות החומר שהיתה שם עצומה ועזרה להמוני גולשים.
    לדעתי יש אפשרות לתרום בפורום החדש גם בלי להסכים עם צורת הכתבות במגזין.
    בסופו של דבר אין עוד פורום כמו פה, בתפוז (מעבר לפורמט השונה) אין פורום לרוכבים מתחילים, אין פורום טכני, והדברים שם הולכים לאיבוד לדעתי.

    לאביעד ויתר המערכת:
    הסתכלתי שוב על טור העורך בתחילת הדרך של ווילס.
    אני חושב שלאחריו ההרגשה של רבים היתה שפולגז נסגר מבעיות עם בעלי החברה/whatever, וכאן יהיה המשך עם טוויסט של חדשנות ומגניבות.

    אם אתם מכוונים לקהל חדש (וזה טוב כי מי שקופא על השמרים הרבה פעמים נעלם), תבדקו שאתם לא מאבדים יותר מידי קהל ישן.
    אני מסכים שהסקאלה של רכיבה ממוגנת היא רחבה, ושאי אפשר לרצות את כולם אף פעם -
    לזכרוני היו טענות גם כשבועז בר בדק קטנועים ותלת-גלגלים עם קסדת 3/4 (לטעמי אז זה היה מוגזם).
    לזכרוני לא היו טענות כש-JONATHAN רכב על ליטר ספורטיבי בסקירת אופנוען מאומן, עם טי-שירט וחליפת מיגונים קשיחים לגוף ולמרפקים.

    לראות את החולצה המתנפחת של אלסיבוני בזמן ווילי על ה-KTM אדוונצ'ר היה לדעתי מעבר לאיזשהו קו.
    גם אם מגזינים בחו"ל לא מנסים לחנך, אני לא זוכר שם בוחנים במבחן רציני (רכיבה ראשונה מבחינתי זה מבחן ולא משהו היתולי עם ווספה ותחפושות של דבורה )
    שרוכבים ללא מיגון גוף. גם לא במדריך איך עושים ווילי.

    שווה לעשות חושבים ולמצוא משהו באמצע.
    אם אלסיבוני יקלל אותנו הזקנים וילבש מיגון פעם בשבוע כשהוא רוכב במבחן, אני לא בטוח שתאבדו את כל הצעירים צופי הסטאנטס.
    זה אולי יפגע קצת בבריאות הנפשית שלו, אבל אני לא משוכנע שיש לו יותר מידי, או שאכפת לו ממנה.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    בפורומים בחו"ל יש ערימות של ידע ועדיין אין תחליף למאגר ידע מקומי.

    למה אתה ער בשעה כזאת? לא שמעת על מורפיום?

    לפחות כדור שינה,תבקש ברוטיזולאם.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אין לי בעיה עם איך שווילז כרגע, אבל אני כן אציין שבתור רוכב מתחיל, נסיעה שניה שלי עם האופנוע (ראשונה לקחת אותו הבייתה) הייתה לחנות לקנות ציוד מיגון מלא* לאופנוע.
    לא יודע אם הייתי עושה את זה אם לא הייתי מבלה שנה בפול גז לפני הקניה.

    *מיגון מלא חוץ מנעליים שאותן אני אקנה בקרוב, בתקווה לפני שאני אצטרך אותן (קסדה, מעיל +מיגון גב, כפפות, מגיני ברכיים). פלוס שרשרת ומנעול דיסק (שדי מאכזב מבחינת אזעקה).

  8. #8

  9. #9
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    שוב לקח לי קצת זמן, אבל הנה גם לזה הגעתי.

    אני חושב שנאמרו פה כמה דרים נכונים, אבל חלק מהדברים שגויים לחלוטין קונספטואלית ומקורם בקו מחשבה שכבר לא נכון לתקופה.

    ראשית לעניין המיגון. כמו שוודאי ראיתם בכתבה, גם אני וגם פרדר ממוגנים בחליפת עור מלאה, מגפיים, קסדה וכו'. כשאנחנו רוכבים ומצטלמים ככה אנחנו עושים את זה.
    אלסיבוני בחר שלא ללבוש חליפת עור או מעיל, ומבחינתנו גם זה בסדר. זו הדרך שלו, ואנחנו מקבלים אותה. ככה הוא נהנה מעשיית אופנוענות, וזו דרך לגיטימית.

    אתה מדגיש את העובדה שאתם מצטלמים גם, משמע אתה מבין שזה לא רק בשביל עצמך, אלא זה גם לנראות עיניים אחרות, לפחות מודעות עצמית לחלקכם יש. הדרך שלו מקובלת עליכם, אבל אל תקטין ראש ותגיד שלא היית מעדיף אותו ממוגן, ולא כי אכפת לך ממנו, אלא כי זה היה נותן רושם יותר רציני על המגזין שלכם.

    יש פה לדעתנו עניין עקרוני שעליו צריך לתת את הדעת. האם תפקידו של המגזין הוא לחנך רוכבים צעירים ולטעת בהם מודעות למיגון או לדברים כאלה ואחרים? ובכן, פה לדעתנו התשובה היא חד וחלק לא. כמו שכתבתי בשרשור אחר, זה היה נכון לפני 20 שנה, כשמגזין מוטו היה מקור המידע היחיד והוא אשכרה חינך פה דורות של רוכבים והיה מודל לחיקוי. היום אנחנו ב-2015, ואנחנו יכולים להגיד בפה מלא ובלי להתבלבל שני דברים: הראשון הוא שכל רוכב היום חשוף לעשרות או מאות מקורות מידע שונים ומגוונים, וזה נכון לכל תחום, לא רק לאופנועים. בתוך מאות מקורות המידע האלה יש גישות שונות לחלוטין, שחלקן הפוכות. לכן המשקל החינוכי של מגזין ירד משמעותית. אין כבר את אותו המקור היחיד שמהווה אורים ותומים ושמתווה דרך. את זה, אגב, אומרים כל הקולגות שלנו בכל העולם. העניין השני, שקשור לראשון, הוא שחבר'ה צעירים כמעט ולא קוראים מגזינים. תעשו ניסוי - תפסו ברחוב 10 אופנוענים צעירים בני 16 עד 22 ושאלו אותם מה מקורות המידע האופנועניים שלהם. אתם תראו שרובם לא קוראים מגזינים, גם לא באינטרנט. הם עסוקים יותר בלראות סרטוני סטאנטס אמריקאיים ושאר אייטמים שמעלים להם עוד יותר את סף הריגוש הגבוה ממילא.


    אז אתה אומר שבני 16-22 לא קוראים מגזין, ומי שכן קורא מגזין, הם דווקא אלו שכן היו רוצים תוכן הרבה פחות רדוד ובוחן ממוגן, ואתם בעצם מפנים את התוכן שלכם לאלו שלא קוראים אותו, כישלון?
    יש הבדל עצום בין לראות רוכב מוכשר מבצע משהו בלתי הגיוני בעליל (ללא הסבר, מה שיותר משאיר אותך פעור פה) לבין לזרוק במילה וחצי לרדת על הקידמי ולהוריד שלושה הילוכים, עכשיו מה נראה לך שהם ינסו? לעשות דריפט כמו הרוכבים של אייקון שקורבט רודפת אחריהם בדריפט? או לנסות את השיעור שנתתם במילה וחצי בתוך העיר? הקהל שאתם מכוונים אליו, ביום שהוא כן יקרא אז הוא יחקה אותכם ולא אף אחד אחר.


    אז מה נשארנו? עם קבוצה קטנה של הארד-קור, נקרא להם המשוכנעים. אז האם התפקיד של המגזין הוא לשכנע את המשוכנעים? שוב, לדעתנו לא. למשוכנעים השינוי הזה קשה, ואנחנו לחוטין מבינים למה. גם לרובנו במערכת זה קשה. אפילו קשה מאוד. לצאת מהאוטוסטרדה המהירה שכולם רצים בה, לחתוך לשביל שליד ולתת פול גז. לא משהו שאנחנו רגילים, אבל אין ברירה. אם רוצים להמשיך ולעשות מגזין בישראל, חייבים להתאים אותו לרוח התקופה. אגב, בהקשר הזה, כל מי שחושב שאם הוא יקים 'מגזין מקצועי' שפונה להארד-קור האופנועני בארץ עם כתבות עומק איכותיות או טורים ארוכים וטרחניים, קבלו חדשות - במקרה הטוב אתם תהיו עם 500 גולשים קבועים. מזה, חברים, אי אפשר לקיים מגזין.

    לא הבנתי, אז תפסידו את כל המשוכנעים, והקהל יעד שאתם מכוונים אליו לא קורא מגזינים גם ככה, אז בעצם אתם בהפסד של קוראים.
    ועצוב שחשוב לכם הכמות על האיכות.
    מחפשים איכות? יש דוגיגים, יש וואלה, שם אני אמצא מידע איכותי.
    רוח התקופה? מי זה הצעיר הזה? גם היום נערות פותחות רגליהן בגיל 12, כרוח התקופה, בטוח שלא תקבל את זה בקלילות אם זה יקרה אצלך.


    אני אסכם פה בשני מישורים. הראשון הוא הכיוון של מגזין WheelZ - ברוחנו אנחנו רואים מגזין שבראש ובראשונה כיף להפיק אותו (אנחנו) וכיף לצרוך אותו (אתם). אם לפרוט את זה לנושאים, אז אתם תראו פה במגזים מצד אחד כתבות עומק רציניות, אם זה כתבות טכניות, מבחני עומק, מבחנים השוואתיים וכו', כמו שאנחנו רגילים להפיק מפול גז, אבל מצד שני אתם תראו כם כתבות קלות לעיכול כמו כתבה על עשרת המנועים הגדולים בישראל או כתבת הסליידים, או עוד כמה דברים שיש לנו בקנה (חלק מהם כבר הפקנו ונמצאים בשלבי עריכה כאלה ואחרים). אתם תמשיכו לקרוא פה את יוסי שווץ למשל, אבל זה יהיה לצד כתבה על ווילי'ז או דריפטים. למה? קודם כל כי זה כיף לנו, שנית כי זה כיף לכם, ושלישית, וזו אולי הנרודה החשובה - זו הגישה שעשויה להכניס לאתר דם חדש של רוכבים, שעד היום לא קראו במגזינים. כשהם יהיו באתר ויקראו בו באופן קבוע - אז יהיה לנו הכוח להשפיע באמת על חינוך הדור הצעיר.

    בינתיים זה נראה כאילו זה רק לכם כיף, כי כל התגובות הם נגד.
    שמתם את ההנאה שלכם בראש ובראשונה, ובמקום למקם את הנאת הקורא באותו קנה מידה אתם מזלזלים בו.
    לפני רגע לא רצית ולא תפקידך לחנך, ופתאום אתה כן מכוון לשם? אתה עובר על המלל לפני הפרסום או שהתגובות לא ערוכות כמו הכתבות האחרונות?



    השני הוא עניין המיגון של אלסיבוני. כבר אמרתי את זה קודם ואני אגיד את זה שוב לסיכום - לא בא לו ללבוש מעיל? ככה יותר כיף ומגניב לו? אז ככה זה יהיה. לא מקצועי? מקצועי בהחלט, לפי כל קנה מידה מגזיני. אני מציע, בלי שמץ של התנשאות, לכל מי שחושב שזה לא מקצועי, לבדוק מחדש את ההגדרה שלו למקצועיות.

    אתה ממשיך בהקטנת ראש, אתה יודע שזה לא מקצועי.
    איך הגעתי להגיב פה? קראתי בקארספורום וראיתי שם שרשור ביקורתי על כתבותיו של סיבוני בתחום ה4 גלגלים, ושם נתנו קישור כדי להראות שגם בתחום הדו"ג הוא לא מקצועי, אז בתחום ה4 גלגלי סופג ביקורת, בדו גלגלי סופג ביקורת, מישהו משלכם הגיב לו אפילו שהוא לא מקצועי, הכתבה שלו 50 תפרים נכתבה כמו שנאמר בלשון של "אני גבר גבר ונפצעתי זדיי***" וזה הגישה שהוא נותן לקוראים, אז ווילז זה ההוכחה שמספיק תפוח רקוב אחד בסלסלה...


    וזהו, שתהיה לכולנו אופנוענות כיפית
    טל שביט היה ונשאר אגדה, על אף התוכן האפור, והמיגונים שלבש, אתם? תעלמו כמו הרוח, היום אתם פה מחר אתם שם, חותם בעולם הזה לא תשאירו, אבל על הז** שלכם, אתם נהנים במסווה של מגזין, וזאת הגישה שלכם.

    הכתבה האחרונה של מיכאל בנושא מיגון, דרסתם שם כל מה שהוא רשם, לא רק זלזול במיכאל אלא בקוראים, אני אקח את זה בצחוק שמיכאל הגזים עם האובר מיגון, והקורא שאתם מצפים אליו, אותו ילד בן 16 עד 22, ייקח את זה בתור מיגון זה לא "קול", לא ישים כזה, והדרך משם, ללחנך למיגון תהיה קשה, אבל עדיין לא סגרת עם עצמך על עניין החינוך.

    ג'רמי קלרקסון, בהמה גזענית ושובניסטית, על פניו, בן אדם שקל לשנוא, אך הצליח להביא מיליוני מעריצים, שהקימו עצומות ביום שהוא פוטר, איך עשה זאת? הוא ידע לקחת את החסרונות שלו ולהציג אותם באופן מצחיק וענייני ועדיין לשלב בתוכן את מה שהצופה מחפש. אתם נעצרתם בשלב של "קל לשנוא" ולא הבנתם איך משלבים את העולמות, אין לכם את זה.

    ודבר אחרון, מ500 קוראים לא מקיימים מגזין, והכל פה זה עסק, אבל שהכתבה של האדוונצר 1290 לא דיגדגה לאנשים להיכנס לאולם תצוגה, כי לא רק שזילזלתם בקורא בחוסר מיגון וווילי, ובחנתם את האופנוע בצורה שבוחנים אופנוע ספורט וזה לא מה שמעניין את הקוראים, והויסטורם 1000 בהחלקת זנב לא הריץ אנשים לאבניר, וכשz300 כל היתרונות והחסרונות שלו הם בעצם אותו דבר (לחלוטין מציג את העובדה שאתם נהנים ועושים את זה רק בשביל עצמכם, ומזלזלים באינטיליגנציה של הקורא), אז כן, היבואנים מהר מאוד יבינו שחוץ מלהשחיט אופנועים אתם לא באמת יוצרים רווח, ויעיפו אותכם לאלף עזאזל ולא תראו עוד אופנועים מהם.
    הנה הונדה, כל הארוך טווח על הcb650 שלהם הלך לפח, הפסידו עליו לחינם, וזה הולך להמשיך בקו הזה.

    בקיצור מה שאני אומר, אתם רדודים, והפסדתם אותי כקורא, ועוד רבים. בהצלחה עם בני ה16, תעשו שיעורי בית, יש לכם עוד אפשרות להציל את עצמכם.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    למה לא לתרום לפורום כאן ולקבל תכנים באתרים אחרים?
    כי זה מוסיף טראפיק ותומך באתר שעובד בצורה לא מקצועית מבחינתך?
    הפורום הישן אבד. כמות החומר שהיתה שם עצומה ועזרה להמוני גולשים.
    לדעתי יש אפשרות לתרום בפורום החדש גם בלי להסכים עם צורת הכתבות במגזין.
    בסופו של דבר אין עוד פורום כמו פה, בתפוז (מעבר לפורמט השונה) אין פורום לרוכבים מתחילים, אין פורום טכני, והדברים שם הולכים לאיבוד לדעתי.
    כמו שאתה רואה, אני עדיין כותב כאן.
    עם זאת, כהחלטה מודעת - אני לא מתכוון להשקיע בכתיבה כאן, כמו שהשקעתי בכתיבה בפולגז.
    כי הפורום הזה משעמם, ורוב האנשים שהוסיפו עניין לפולגז (רמז - תחומי העניין שלי בד"כ לא באוף) - לא נמצאים כאן.
    כי בפורום הזה, אני לא רואה הקפדה של ההנהלה על כותרות תקינות, עברית תקינה (ראה - שרשור שנקרא "יום רביעי הגדול", שהיה המשך ימים השרשור הפעיל ביותר בפורום לרוכב המתחיל).
    כי אני לא מתכוון להשקיע בסקירות והסברים ארוכים, כשבאתר עצמו מתפרסמים מאמרים שאיני מרוצה מהרמה שלהם.
    והכי חשוב - כי את כל זה כבר עשיתי, וכל זה ירד לטימיון. השקעתי מאות, אם לא אלפי שעות בפרוייקט "פולגז", ובשלב כלשהו - בעלי הפרוייקט החליטו לגנוז אותו, ביחד עם כל הפירות של עבודתי - או לחילופין, אם מעדיפים להסתכל על זה כך - בעלי הפרוייקט הובילו אותו לקריסה (וממש לא מעניין אותי איך). ועכשיו אתה בא, ומציע לי שוב להשקיע את אותם משאבים, בפרוייקט שמנוהל ע"י אותם אנשים (בתוספת מר אריאל אליסבוני שהויכוח על רמות ה"רצינות" כבר נטחן בפורום החדש).
    כל עוד דובר על כך, שהפרוייקט הוא המשך ישיר של פולגז (וכך זה הוגש בהתחלה) - ניחא. ראיתי את הסיטואציה כמשבר בפרוייקט, שאני מעורב בו - ופעלתי בהתאם. אבל אחרי שההנהלה זורקת לאלה שעוד נשארו כאן, את זה:
    2. פולגז מת - צריך להבין את זה.
    נראה לי, ש"דירוג האשראי" של ווילז נמוך מידי. אני מעריך את עצמי די גבוה, ומעדיף להשקיע (ברמה של כתיבת מדריכים, ומתן תשובות נרחבות, שיכולות לשמש כשרשור דביק לשאלות פופולאריות), במשהו עם סיכון נמוך יותר, או, לחילופין, תשואה גבוהה יותר. AdvRider נראה כמו אופציה טובה, מה גם, שהוא הוקם כדי לעסוק בסגנון האופנוענות, שאליו אני מתחבר יותר מכל סגנון אחר.



    danielk, כל מילה - בסלע. לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 06-07-2015 בשעה 13:22.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #11
    Member הסמל האישי של droravr
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    190
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    כמו שאתה רואה, אני עדיין כותב כאן.
    עם זאת, כהחלטה מודעת - אני לא מתכוון להשקיע בכתיבה כאן, כמו שהשקעתי בכתיבה בפולגז.
    כי הפורום הזה משעמם, ורוב האנשים שהוסיפו עניין לפולגז (רמז - תחומי העניין שלי בד"כ לא באוף) - לא נמצאים כאן.
    כי בפורום הזה, אני לא רואה הקפדה של ההנהלה על כותרות תקינות, עברית תקינה (ראה - שרשור שנקרא "יום רביעי הגדול", שהיה המשך ימים השרשור הפעיל ביותר בפורום לרוכב המתחיל).
    כי אני לא מתכוון להשקיע בסקירות והסברים ארוכים, כשבאתר עצמו מתפרסמים מאמרים שאיני מרוצה מהרמה שלהם.
    והכי חשוב - כי את כל זה כבר עשיתי, וכל זה ירד לטימיון. השקעתי מאות, אם לא אלפי שעות בפרוייקט "פולגז", ובשלב כלשהו - בעלי הפרוייקט החליטו לגנוז אותו, ביחד עם כל הפירות של עבודתי - או לחילופין, אם מעדיפים להסתכל על זה כך - בעלי הפרוייקט הובילו אותו לקריסה (וממש לא מעניין אותי איך). ועכשיו אתה בא, ומציע לי שוב להשקיע את אותם משאבים, בפרוייקט שמנוהל ע"י אותם אנשים (בתוספת מר אריאל אליסבוני שהויכוח על רמות ה"רצינות" כבר נטחן בפורום החדש).
    כל עוד דובר על כך, שהפרוייקט הוא המשך ישיר של פולגז (וכך זה הוגש בהתחלה) - ניחא. ראיתי את הסיטואציה כמשבר בפרוייקט, שאני מעורב בו - ופעלתי בהתאם. אבל אחרי שההנהלה זורקת לאלה שעוד נשארו כאן, את זה:
    נראה לי, ש"דירוג האשראי" של ווילז נמוך מידי. אני מעריך את עצמי די גבוה, ומעדיף להשקיע (ברמה של כתיבת מדריכים, ומתן תשובות נרחבות, שיכולות לשמש כשרשור דביק לשאלות פופולאריות), במשהו עם סיכון נמוך יותר, או, לחילופין, תשואה גבוהה יותר. AdvRider נראה כמו אופציה טובה, מה גם, שהוא הוקם כדי לעסוק בסגנון האופנוענות, שאליו אני מתחבר יותר מכל סגנון אחר.



    danielk, כל מילה - בסלע. לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר.
    +1 (בעצב גדול).

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    קצת נסחפתם עם הדרמה,זה פורום אופנועים.פה מחליפים וחולקים מידע על אופנועים.
    החלקה בפנייה קשור לאופנועים גם מולטיסטראדה שמאיץ וגם סרטוני רכיבה בשבילים ליד חדרה או בתנועה של חולון ראשון.
    הדרמה והרגשות במקום אחר בבקשה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    קצת נסחפתם עם הדרמה,זה פורום אופנועים.פה מחליפים וחולקים מידע על אופנועים.
    החלקה בפנייה קשור לאופנועים גם מולטיסטראדה שמאיץ וגם סרטוני רכיבה בשבילים ליד חדרה או בתנועה של חולון ראשון.
    הדרמה והרגשות במקום אחר בבקשה.
    התגובות שלי לא מוצאת חן בעיניך? אל תקרא.
    בינתיים, לא ראיתי מדריכים או סקירות שכתבת. אחרי שאראה, אני אולי ארצה לשמוע את דעתך על תפקידו של פורום אופנועים, מה ראוי שיהיה בו, ומה לא.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    310
    את רוב התגובות שלך אני לא אוהב ולא מסכים איתן אבל עדיין אני קורא,זה הרעיון בפורום שפתוח לקהל הרחב בין היתר להיחשף לדעות מנוגדות לשלך.
    איך אני אמור לדעת אם תגובה שכתבת היא מועילה או עוד השתפכות רגשית בלי לקרוא אותה קודם,אכן פרדוקס.היה עוזר אם הייתי יודע מראש שתגובתך מיותרת ופוסח על קריאתה אך לשם כך אני צריך לקרוא אותה קודם.
    האם לדעתך דעתו של מי שכותב סקירות חשובה יותר או בעלת משקל גדול יותר מדעתו של מי שלא כותב סקירות?
    כמה סקירות צריך לכתוב כדי שדעה תהיה בעלת משקל?

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mמהר צפיה בהודעה
    את רוב התגובות שלך אני לא אוהב ולא מסכים איתן אבל עדיין אני קורא,זה הרעיון בפורום שפתוח לקהל הרחב בין היתר להיחשף לדעות מנוגדות לשלך.
    איך אני אמור לדעת אם תגובה שכתבת היא מועילה או עוד השתפכות רגשית בלי לקרוא אותה קודם,אכן פרדוקס.היה עוזר אם הייתי יודע מראש שתגובתך מיותרת ופוסח על קריאתה אך לשם כך אני צריך לקרוא אותה קודם.
    האם לדעתך דעתו של מי שכותב סקירות חשובה יותר או בעלת משקל גדול יותר מדעתו של מי שלא כותב סקירות?
    כמה סקירות צריך לכתוב כדי שדעה תהיה בעלת משקל?
    בקיצור - הדעה שלך בנוגע ל"השתפכות הרגשית" שלי (ושל עוד כמה חבר'ה) לא מעניינת אותי. או, אם ננסח את זה אחרת - "אתה לא קהל היעד של ההודעה הזאת".
    תהנה מ"החזרת הכיף לאופנוענות", ועזוב את הממורמרים בשקט.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. כניסה בהחלקה לפניה
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-04-2016, 16:05
  2. כניסה לאברבנאל עם תלת-אופן
    על ידי eran1100 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 21:45
  3. כניסה לעולם השטח
    על ידי Naddyjoe בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 13-10-2015, 11:35
  4. יציאה בהחלקה מהשבת
    על ידי עמרי גוטמן בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-09-2015, 02:24
  5. כניסה דרך הסלולר
    על ידי ComanDo בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 14:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO