מנוע 4 בשורה מספק בעצם פעימת עבודה כל 180 מעלות
שזה בעצם גורם ל2 פעימות עבודה לסיבוב או במקרה שלנו שת יחסי ההעברה זה יוצא כ4 פעימות לסיבוב צמיג.
לעומת פעימה 1 עד 2 לסיבוב.
זה עוזר לשחיקת צמיג גבוהה יותר אגב זו אחת הבעיות במוטוגיפי שבגללה הרוב עברו לוי4 ויאמהה הלכו על 4 בשורה עם סדר הצטה שמדמה וי 4.
אתה מוזמן לקרוא על זה הייתה כתבה מפורט כמדומני כאן וגוגל ירחיב לך בכיף כולל חישובים מתמתיים