זהו שהצמיג תמיד מחליק בהאצה.
וגם אם זה4000 סלד בשני הכלים ה4 בשורה עושה פי 2 יותר פעימות כוח.

בפועל רוב המוחלט של ה4 בשורה עובדים בסלד גבוהה מהפיזיקה הפשוטה שכוח סוס זה מומנט כפול סלד.
עכשיו 800 סמק טוין משמע 400 סמק לבוכנה זה דורש 4 בשורה של 1400 סמק לערך כדי לייצר מומנט דומה לטוין העסק הזה גם ישקול יותר וידרוש יותר עומס על הצמיג כי כדי לייצר תאוצה x למסות שונות יש במסה הכבדה יותר נדרשת יותר אנרגיה שזה בעצם יותר כוח סוס ויותר שחיקה.

בהנחה שהצלחנו להביא לחיכוך דינאמי זהה השחיקה תהיה זהה שזה בעצם אוצר לרכב כ20-40 קמש לאט יותר מהטויין לקבל אורך חיים דומה