זהו בדיוק. בקסדות במקרה של תאונה העצירה היא פתאומית בכל מקרה. ההבדל בזמן ממהירות מלאה לעצירה מוחלטת בין קסדות עם חומרים שונים יהיה, במקרה הטוב, אלפיות שנייה. מה שאומר, שלחומר הרך (המוח) בתוך הקופסה הקשיחה (הגולגולת) זה לא משנה. זה גם עונה, לדעתי, לסטרולוק עם דוגמת הג'ל.
בוא נישאר במסגרת העובדות. אחיזת כביש זה דבר שמורכב מהרבה גורמים, אבל לחץ זה מוגדר - כוח על שטח. עד לפני כמה שנים (ואולי גם היום, לא יודע) היה אסור לעלות למטוסים עם נעלי עקב מחט, כי הלחץ שמפעילה לובשת הנעליים גדול יותר מלחץ שמפעיל פיל. ואגב, אני מניח שראית מה קורה לאחיזת הכביש של משאית 18 גלגלים כשבולמים במהירות בקו לא ישר.
באשר ללהתחשמל מ-12v - הארגומנט שלך מזכיר לי את השאלה אם אפשר לקבל איידס בשירותים. התשובה היא שאפשר, אבל זה לא ממש נוח. בטח שאתה יכול להתחשמל כשמקור המתח הוא 12v, אם יש משהו שמעלה את המתח (כמו בקויל). אבל אז זה כבר לא 12v.