אתה מבין אותי כמעט נכון .
כדי שקסדה תגן עלייך בכל המהירויות יש בעייה כי למהירות נמוכה אתה רוצה חומר רך שיספוג אנרגיה.
אבל במהירות גבוהה החומר נדחס ולא יכול לספוג מספיק. משם יש 2 אופציות:
להיתפשר במידות הקסדה כמו שעושים עם קסדות אמריקאיות ושמים יותר חומר מה שבעצם הופך את הקסדה לגדולה וכבדה.
אופציה שניה והנפוצה שמים חומר קשיח יותר.
עכשיו חומר קשיח יותר יעבוד טוב במהירות גבוהה אבל לא טוב במהירות נמוכה.
משם זה עוד יותר מסובך, יש לך את האירופאים שמתבססים על cost 327
יש את הבריטים שזה השארפ שטיפונת מחמירים
ויש את סנל שמחמירים מאוד ומכוונים לכיוון המרוצים.


 
			
			 נכתב במקור על ידי א הזקן
 נכתב במקור על ידי א הזקן
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה