נכון שזה נשמע מצחיק אבל זה בדיוק כמו שזה נשמע.
הcdi חונק את המנוע בסל"ד בינוני, בערך בין 5,000 ל 6,000 שם מרגישים גם שאין משיכה.
הcdi כבר מוכן מראש ועליו מסומן חור לקדיחה.
RS125CDIDrillOutד.jpg
מתחת לחור יש ג'אמפר, שברגע שקודחים בחור הcdi מפסיק לחנוק את המנוע בסלד בינוני, והסוסה מתחילה למשוך!
לקדוח בcdi לא אפקטיבי אם לא מחליפים אגזוז ומבטלים תיבת אוויר משנית, כמובן גם צריך להוסיף שסתום כוח.
דגמים קודמים בכלל היה מסובך
Euro2CDIDrill.jpg