ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
מתייחס רק לשנת 06+
כדי לפתוח הגבלה צריך:
1. לקדוח חור בcdi.
2. להחליף אגזוז לאחד ללא ממיר קטליטי או אפטרמרקט.
3. לחסום את צינורית תיבת האוויר המשנית.
4. להגדיל דיזות בקרב ובהתאם לכוון תערובת.
5. להחליף פלאג לקר יותר(br10)
6. להרחיב חורים בצינורות יניקה בתיבת אוויר.
7. לעלות שן אחת בגלג"ש הקדמי.
8. להרכיב שסתום כוח (אפריליה קוראת לו rave valve)

לא זול, וכדאי זה רק אתה תדע.
שלי רק נקדח בcdi.
ציטוט נכתב במקור על ידי johnnydee צפיה בהודעה
נכון שזה נשמע מצחיק אבל זה בדיוק כמו שזה נשמע.
הcdi חונק את המנוע בסל"ד בינוני, בערך בין 5,000 ל 6,000 שם מרגישים גם שאין משיכה.
הcdi כבר מוכן מראש ועליו מסומן חור לקדיחה.
RS125CDIDrillOutד.jpg
מתחת לחור יש ג'אמפר, שברגע שקודחים בחור הcdi מפסיק לחנוק את המנוע בסלד בינוני, והסוסה מתחילה למשוך!
לקדוח בcdi לא אפקטיבי אם לא מחליפים אגזוז ומבטלים תיבת אוויר משנית, כמובן גם צריך להוסיף שסתום כוח.
דגמים קודמים בכלל היה מסובך
Euro2CDIDrill.jpg
מצד אחד כתבת שלא אפקטיבי לקדוח ב-cdi אם לא מבצעים את שאר השינויים ומצד שני כתבת שאצלך רק קדחת ב-cdi.
השאלה שלי האם מורגש ההבדל לאחר הקדיחה עם לא מבצעים את שאר השינויים? תחום הסל"ד החנוק לא אמור לעבוד טוב יותר?