עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 25

אשכול: קרוס קאנטרי באירופה על שני גלגלים - זקוק לעצות

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    66

    קרוס קאנטרי באירופה על שני גלגלים - זקוק לעצות

    אהלן. אני מתכנן בעוד מספר חודשים לקנות משהו כמו וי סטורם 650 או דומיו בצ'כיה ולנסוע איתו עד ספרד או אולי פורטוגל, ולמכור אותו שם. יהיה לי בערך חודש לעשות את זה ואני מאמין שזה יספיק לי (מקסימום אפשר להאריך באיזה שבוע). התכנון הוא לנסוע 6-8 שעות ביום אחד, להגיע לעיר מעניינת, לשהות בה איזה יומיים ואז להמשיך הלאה בכל פעם. טיול של אחרי צבא - לפני תחילת לימודים.
    אני לא ממש יודע איך להרים דבר כזה לוגיסטית, ואשמח לטיפים. ציוד - יש לי. אני אקנה שלושה ארגזים לאופנוע ואביא מספיק בגדים ל 5-7 ימים בערך, אני מאמין שאסתדר באמצעות מכבסות בערים שאבקר בהן. לינה - באמצעות Couch-surfing, כך שזה יחסוך לי כסף.
    על מה עוד צריך לחשוב? אופנוע מטופל, שארכיב לו צמיגים חדשים ואמגן עם משהו בסגנון של ריינו - טייר אם אמצא. ומה אם בכל זאת יהיה פנצ'ר / תקלה טכנית / תאונה (לא עלינו)?, לקחת טלפונים של שגרירויות ישראל במדינות שאבקר בהן. אוכל - להעמיס עלי או לאכול בדרכים?
    כמה נורא זה יהיה מבחינת מזג האוויר בחודש אוגוסט? האם יהיה לי נוח בנסיעות הארוכות עם מיגון מאוורר? כנראה שזה יהיה החודש הכי נוח עבורי כי במשך כל יולי אני אהיה בצ'כיה.
    מה עוד פספסתי?
    תודה!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    רכיבה של 6-8 שעות ביום היא רכיבה מתישה ולא הגיונית.

    קח בחשבון שבחלק מהמקומות המהירות מוגבלת, כך שבפועל אין הקבלה
    בין המרחק לשעות הנסיעה.

    רכבתי במסלול ברצלונה-אנדורה-צרפת-מדריד. כ-1800 ק"מ בשמונה ימים.
    השתדלתי לא לעבור 200 ק"מ ביום. היה בול!

    רצוי למצוא אופנוע שהולך מאד בארץ המכירה, על מנת לחסוך לך את זמן המכירה.
    הייתי ממליץ דווקא על bmw שנחשב להיט שם.

    רצוי להצטייד במערכת ניווט טובה, ציוד שיחלק בצורה טובה על האופנוע. בגלל שאתה
    רוכב לבד, יש לך אפשרות להעמיס גם על מושב המורכב.

    ציוד מגן הכרחי ואל תסתמך על על כך שתקנה בדרך. חיפוש הציוד התאמה ומציאתו
    לוקחת זמן ומשאבים.

    הכן מסלול מתוכנן מראש עם הרבה מאד מקדמי ביטחון.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    66
    תודה לך.

    האם בתור רוכב ששוקל 60 קילו על 179 ס"מ אני צריך לחשוש מהמשקל של משהו כמו F 800 GS Adventure? נכון להיום אני רוכב על קטנוע ולאט לאט מעמיק בקורסי רכיבה מתקדמת, מתכנן להוציא רישיון A בעוד כחודשיים כדי להיות מוכן מבחינת ניסיון (רוכב כשלושה חודשים).
    נערך לאחרונה על ידי Notepad; 11-03-2016 בשעה 15:17.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    8 שעות ביום לדעתי הם ראלים ביותר רק שאת הקילומטרים כמו שכתב השושנים תתכנן ל200 אולי גג 300 ק״מ ליום.
    אירופה היא קטנה מאד, בשביל לשרוף חודש אתה צריך לעשות את הlong way down כלומר לעלות לנורבגיה ומשם לחשב איזה מסלול שמתפתל בין כל מדינה באירופה, צ'כיה פורטוגל אפשר לתפור בכמה ימים.

    לגבי קניה ומכירה זה קצת בעייתי, החוקים באירופה מחמירים ואי אפשר בחופשיות למכור ולקנות ובמיוחד לא תיירים, לפי דעתי זה האתגר הכי גדול של הטיול שלך אז כדאי לך להתחיל קודם לחרוש פורומים בחו״ל כדי להבין את החוקים והאם הדבר אפשרי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    תעשה רכיבות מבחן בארץ לפני שאתה קונה אופנוע בחו"ל.
    שים לב גם לדמי העברת הבעלות הן יקרים מאד באירופה.
    אם מדובר במסע מטרה, זה שיקול אחד,אם אתה מתכוון גם ליהנות ולראות
    מקומות מעניינים תוריד מרחק. (שווה מאד)
    לטיול ראשון הייתי ממליץ לשכור אופנוע ולעשות טיול של שבוע עד עשרה ימים
    בשביל להבין על מה מדובר ורק אז טיול גדול יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תעשה רכיבות מבחן בארץ לפני שאתה קונה אופנוע בחו"ל.
    שים לב גם לדמי העברת הבעלות הן יקרים מאד באירופה.
    אם מדובר במסע מטרה, זה שיקול אחד,אם אתה מתכוון גם ליהנות ולראות
    מקומות מעניינים תוריד מרחק. (שווה מאד)
    לטיול ראשון הייתי ממליץ לשכור אופנוע ולעשות טיול של שבוע עד עשרה ימים
    בשביל להבין על מה מדובר ורק אז טיול גדול יותר.
    200 שקל כדי להעביר בעלות כולל בחירת מספר אישי זה יקר?
    200 ק״מ ביום על 8 שעות זה טיול שאנטי באירופה, אולי בדרום אמריקה או הודו זה אתגר

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    כשרציתי להעביר בעלות רכב באיטליה, דיברו איתי על משהו כמו 500 אירו, אז כנראה זה השתנה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כשרציתי להעביר בעלות רכב באיטליה, דיברו איתי על משהו כמו 500 אירו, אז כנראה זה השתנה.
    יש העברות בעלות לשם יצוא בהם אתה מקבל מספר זמני כדי לרכב על האופנוע עד הוצאתו מהארץ שקנית אותו אולי אלו מגלמים בתוכם מיסים כל שהם על יצוא, בכל מקרה כמו שכתבתי לו הבעיה הכי גדולה שלו בתוכנית היא הקניה והמכירה, זה הנושא שהוא צריך לחקור טוב טוב לפני שהוא יוצא

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    66
    כנראה שעד אז תהיה לי ויזת סטודנט אירופאית אז אני מניח שהבירוקרטיה לא תהיה מורכבת מדי.
    מה עם העניין של מצבי חירום - פאנצ'ר או משהו בסגנון?

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    66
    אגב, כנראה שאשנה את זה לכך שהיעד הסופי יהיה פארג. אין לי באמת עניין קריטי בלעבור מספר מסויים של קילומטרים, הרעיון הוא לטייל לבד, להנות מהחופש ולהירגע לפני הלימודים. דווקא אשמח לרעיונות למסלול אחר שעובר דרך מקומות מעניינים בין אם זה משהו עירוני או נופים.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ויזת סטודנט אירופאית שקולה לאזרחות אירופאית כלומר לא קיימת, ויזת הסטודנט שתקבל היא מהמדינה שתתן לך אותה, האיחוד האירופי הוא לא ארצות הברית.

    ההמלצה שלי לך היא לקנות ולמכור באותה המדינה בה יש לך ויזת סטודנט, זה יחסוך לך הרבה כאב ראש, לכן טיול מעגלי יהיה הבחירה הכי קלה לבצע

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    הביטוח חובה בחו"ל ברחבי אירופה הוא "ביטוח ירוק".
    ממליצה לך לבדוק אם אפשר לבטח אופנוע שנרכש באירופה ואם אפשר לעשות את הביטוח אחרי שעוזבים את גבולות הארץ

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    עדיין ממליץ בשביל הפעם הראשונה, לשכור אופנוע. לטייל, להבין ולהכיר ורק בפעם הבאה
    לנסות משהו קצת יותר מסובך. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי gamgam צפיה בהודעה
    הביטוח חובה בחו"ל ברחבי אירופה הוא "ביטוח ירוק".
    ממליצה לך לבדוק אם אפשר לבטח אופנוע שנרכש באירופה ואם אפשר לעשות את הביטוח אחרי שעוזבים את גבולות הארץ
    אם הוא כבר קונה אופנוע בצכיה אז כבר עדיף שיבטח אותו שם

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    עדיין ממליץ בשביל הפעם הראשונה, לשכור אופנוע. לטייל, להבין ולהכיר ורק בפעם הבאה
    לנסות משהו קצת יותר מסובך. - רן
    חובה לדעתי, מאבחנה שלי של ישראלים שמגיעים לרכב באירופה לרוב הם לא מצויידים נכון למשימה, חוץ מהשכרת אופנוע הוא צריך לקנות ציוד רכיבה מתאים לאקלים ולנסות אותו לפני שיוצאים לטיול גדול

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    אתה רק עושה לי חשק להגיע אילך לטיול!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. טיול אופנועים באירופה
    על ידי vera בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 24-01-2018, 23:29
  2. תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 23:32
  3. Wr250r יכולת מחשב הזרקה לפצות על שינויים
    על ידי thekeeper בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 04-07-2016, 07:36
  4. קניות באירופה
    על ידי tomdekel בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-01-2016, 16:16
  5. החזר מע"מ באירופה
    על ידי Arthur91 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-05-2015, 22:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO