àåìé ôéìèø àååéø àå çãéøú àååéø îäðéôåìã.
äéé çáøéí.
ùîúé ìá áèéåì äàçøåï ùìé ìôðé ùáåò ëé ä-cbf250 ùìé äúçéì "ìäéçð÷" áëì îäéøåú ùäéà îòì 80, ëìåîø á-4 ääéìåëéí äøàùåðéí òã àæåø ä-70 ÷î"ù éù îùç÷ àçéã òí äâæ, éåøã áäãøâúéåú ëîå ùöøéê, àê áäéìåê 5 ëùîúçéìéí ìòìåú ìàæåø ä-80-90 àí àðé îâìâì èéôä àú äîöøòú ìäåøéã îäéøåú - áî÷åí äåøãä àçéãä äåà ôùåè "ðçð÷" ìëîä ùðéåú, ëàéìå ùðëáä äâæ ìùðéä-ùðúééí åäîäéøåú éåøãú.
áäéìåê ùéùé äîöá òåã éåúø ãøñèé, äàåôðåò éëåì ìäéçð÷ ëîä ôòîéí áøöéôåú, åìëï îöàúé àú òöîé äéåí îáéà àåúå ì-100 ÷î"ù òì 5 áî÷åí ìäòáéø ìùéùé áùì äîöá, åèéåì äùáú ùìé äú÷öø îùîòåúéú (áøâò ùäáðúé îä äáòéä áéöòúé àçåøä-ôðä ãøê äééùåáéí áîäéøåú éçñéú ùì 80-90 ÷î"ù, áìé ìãçåó àåúå).
îä ùåðä áàåôðåò áæîï äàçøåï - äâøéôéí ùåðå, îàæ áòøê ùîúé ìá ìáòéä. äàí æä éëåì ìäéåú ëáì äâæ? àå ùáòéä éåúø øöéðéú? àðé îòåðééï ìäòîéã àú äàåôðåò ìîëéøä åìà øåöä ìäù÷éò îòáø, ìîøåú ùàí àéï áøéøä àéï áøéøä.
àåìé ôéìèø àååéø àå çãéøú àååéø îäðéôåìã.
ëàùø äîðåò ëáåé åàúä îùç÷ òí äîöòøú, äàí äéà îñúåááú çì÷ åçåæøú áòöîä ìî÷åí àå Øðú÷òúØ?
ëàùø äîðåò ôåòì, åàúä îñåáá àú äëéãåï éîéðä åùîàìä, äàí îùúðä ñìØã äîðåò?
BMW F800 GSA
çæø îäîåñê, áòéåú áîòøëú ãì÷ - àâæåæ ôúåç ùäåú÷ï áçìèåøä åäéä îôåø÷ áçì÷å îáôðéí, ÷øáåøèåø òáø ðé÷åé, äåçìôå àèîéí, øõ çì÷ ëîå çîàä.
òí ëì ääù÷òä áå àðé çåùá ùàçæåø áé åìà àîëåø, äéà áñãø ëùîèôìéí áä...îòìä çéåê îàåæï ìàåæï.