מה היה המודל העסקי של פול גז?
מעבר לעובדה שממש מרגיז (ונקווה שיימצא פתרון) שלא ניתן לגשת לכל (או לפחות רוב) המבחנים הישנים, המתכונת החדשה לטעמי של רכיבת התרשמות (ממש שטחית) ופעם בכמה שבועות מבחן אמיתי מלא, ממש לא מספקת. אני אישית ממש ציפיתי למבחן של יום חמישי וחבל. כנ"ל לגבי מבחני יד שנייה, שהם חשובים מאד.
בשורה התחתונה, ואני יודע שאף אחד לא חייב לאף אחד שום דבר, לצערי, אני די מאוכזב.
דיי לבכות ולדיי להתלונן.
כבר כמה ימים שעץ הביקורת המטופש והטרחני גדל לו כמו ארגון "בצלם" (ויסלחו לי כל המתחסדים) על זה שהפורום עוסק בתוכן לא ראוי, וחלילה וחס אחד
מאנשי הצוות רכב בלי מעיל. חלאס, הבנו אתם גברים עם מעילים מעור, מכנסיים מעור, כפפות מעור, קסדה מקארבון ומגפיים..ככה אתם רוכבים לעבודה כל
יום וגם לבר בערב, בסדר.
מכאן להמשיך ולהרעיל את הפורום בביקורת. וללכלך על כל צעד שעושים אנשי הצוות זה פוגעני ומיותר. לא טוב לכם? לכו. מי שטרח לקרוא מדוע נחרב פולגז,
אולי יועיל לנגב את הדמעות ולהבין שהחברה שאתם מותחים עליהם ביקורות השקם וערב, לא חייבים לכם ולי כלום. כמו שכתב אביעד, חלק מזה גם כיף שלהם-
אז מי אני שאהרוס להם, בטח אם אני נהנה מהתכנים.
אם אחרי כל שנות הפעילות של פולגז ז"ל הסיקו אותם בוחנים, שיש פורמטים שניתן להחיות אותם או לרענן אותם אז הכל טוב. קצת שינוי לא מזיק. הרבה יותר קל
ונוח לצרוך מבחנים קצרים וקלילים. הרבה יותר כיף לקרוא ולנסות לישם טכניקות מסויימות ולשלב אותם ברכיבה, מאשר עוד כתבה על מיגון כזה או אחר. הרי גם בפולגז
רוב סקירות הציוד היו של הגולשים- וכנראה שאפשר לספור על יד אחת, מי באמת הקדיש זמן לצלם ולכתוב.
תעשו סיבוב באתרים ובמגזינים נחשבים בחו"ל- לא הכל רציני, לא הכל תנכ"י. יש הכל מהכל. תנסו קצת לפרגן, או לכל הפחות לא לירוק לבאר שממנה אתם שותים.
מי יורק לבאר? על מה אתה מדבר בכלל? כל מי שהגיב פה עשה זאת כי הפורום חשוב לו!
מבקשים לפתוח שוב את פורום ציוד כדי שאנשים, ואנחנו ביניהם יוכלו לתרום מנסיונם. אני אישית כתבתי כמה ביקורות בפורום הישן (אפילו עם תמונות רחמנא ליצלן) ורבים מאנשי הפורום הקודם קראו את הביקורות! לא מתאים לך? אל תגיב, תקרא שרשור אחר. פעם אחרונה שבדקתי המקום הזה הוא קהילה ומותר לאנשים להביע דעה שונה משלך.
אנשים אמרו מה שאמרו כי אכפת להם מעתיד העיתונות הדו-גלגלית.
'פול גז' ו'מוטו' היו 2 המגזינים הגדולים ביותר בישראל שנתנו לנו חומר איכותי ומהנה ביום יום.
אם היית אומר לגולש וותיק בפול גז לפני 5 שנים בערך שמגזין 'מוטו' ו'פול גז' יכחדו בשנים הקרובות - הוא היה צוחק עליך.
אבל לצערנו זה קרה. כל מגזין והסיבות שלו.
מותר לבכות ומותר להתלונן ולא צריך לבקש רשות מאף אחד לעשות זאת.
יש די סיבות לבכות. אנשים איבדו כאן משהו גדול מבחינתם ואתה לא יכול לפטור אותם כלאחר יד ב"בפולגז מת סתמו כבר תפה שלכם".
אכן פולגז מת, וזה מוות מעציב. המוני חומרים ירדו לטמיון. ים של מידע שהיה, וחסר כעת.
זה לא דבר שבא ברגל ומותר לבכות את האבדן הזה.
עדיין אני חושב שייקח קצת זמן להתייצב על הקונספט הסופי. זה משהו שנבנה תוך כדי תנועה, משהו בהתהוות. אז בהחלט אפשר ורצוי לתת קרדיט וגם להתאזר בסבלנות.
אני משוכנע שהנהלת האתר קוראת את רחשי הלב ומפנימה.
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
סמיילי, מוטו באינטרנט היה זבל שקיומו היחיד היה המחירון.
אם היית אומר לגולש ותיק בפול גז לפני 5 שנים בערך שמוטו יכחדו, הוא היה אומר לך שזה מזמן קרה והגוויה פשוט עוד לא התקררה.
אני עוד לא הצלחתי להבין מדוע הוא נחרב.
יש טוענים שניתן בלחיצת כפתור להעלות אותו לאויר, כך שלפחות כל המבחנים והשרשורים בטכני/משקיענים יהיו זמינים.
רכיבה ראשונה זה מבחן קליל בעינייך? עזוב תמונות (שאם כבר, ברמה שטחית זה בד"כ מוכר יותר מכתיבה).
לא חסר לך טבלת טיפולים ומחירים?
אתה קורא את הרכיבה הראשונה על Z300 ומרגיש סבבה כאילו קראת מבחן שבועי כמו שיהיה בפולגז?
מהמדריך המקוצר לדריפטים אתה מרגיש בטחון שהסבירו לך איך לבצע כמו במדריך כזה?
אשמח לקישור לכתבה לא רצינית של מגזין בחו"ל שבה רוכבים עם טי-שירט.
דינגו:
מיצו השקיע כל כך, קישור להסבר הכי מפורט שמצאתי אודות פטירתו של פולגז:
http://www.mitsu.co.il/?p=4723
אל תוציא דברים מהקשרם- הקישור לסרטון בהחלט ממחיש את מה שאמרתי. הריי אם חלילה יעשו פה כתבה על "איך להרים גלגל",
יבואו כל יפי הנפש ויתלוננו על החינוך הכושל. ולזה בדיוק התכוונתי, עובדה- מדריך קליל ונחמד על איך להרים גלגל במגזין נחשב בחו"ל.
לגביי הלבוש- ביג דיל. ילד גדול בוחר שלא להתמגן. מזיז לי את ה...איך אומרים, סתכל על שני שליש הכוס המלאה. באותו מבחן מתועדים גם שני
בוחנים עם אובר מיגון.
קטונתי מלענות על תשובות שצוות האתר יכול- בהחלט לגיטימי שיהיה טבלה של עלויות וטיפולים במחבן, גם אם הוא מקוצר.
אדון droravr:
לא ציינתי שמות, איך אומרים "על ראש הגנב.." אולי כן, אולי לא. בכל מקרה תעבור באשכולות השונים ותראה את התגובות העוקצניות
שעולות בזמן האחרון. כאילו צוות האתר עובד של מישהו מהמגיבים פה, או אולי הם חייבים למישהו משהו- זה לא "דאגה", זה שעמום.
אדון מתן,
אמנם לא כתבת שמות אך התייחסת לאותה קבוצה של "יפי נפש" שעליה אני נמנה. התגובות העוקצניות היחידות שאני רואה הן ממך - "בצלם", "יפי נפש", "מתחסדים". כמות הזלזול שזולגת מכל תגובה שלך מזעזעת.
תלמד לקבל דעות שונות, העולם הוא לא שחור ולבן ולא לפי העדפותייך יישק דבר.
אגב, אין לי שום בעיה עם וויליז וסטאנטס אבל אם זה היה מבוצע על ידי מגזין מכובד בסביבה לא מבוקרת בוודאי שהייתי מתרעם על זה. האמת, לא רק אני, אם פול גז היה חי הייתי מפנה אותך לפוסט על בית אריה בו כמה וכמה ממנהלי האתר הנוכחי הביעו את דעתם על הקטסטרופה וחוסר הארגון ששרר שם.
אני גם מהנמנים שחורה לי רמת הכתבות שמתפרסמים באתר,היינו רגילים לרמה מסיומת של סקירת אופנועים בימי חמישי ואף מבחנים ארוכי טווח שגרמו לנו להשתוקק לכל מילה ולכל פיסת מידע בשביל שיכריעו בשבילי לפחות האם הבחירה על האופנוע הבא שלי היא נכונה או לא וכרגע זה לא קורה ואת התשובות האלה אני יכול לקבל גם אם אני אעמוד ברמזור ליד מישהו שרוכב על אופנוע כזה והוא יגיד לי בשתי מילים את דעתו.
לעומת זאת חלק מהקו שנרקם פה מעודד כי נכון לא חייבים תמיד כתבות רציניות אלא המדריך איך לעשות החלקה בפנייה,ווילי, בראננוט וכדומה שבינינו את כל המדריכים האלה אפשר למצוא גם ביוטיוב.
תגידו, כל כך הרבה תגובות ותלונות ואף אחד לא מזכיר את כמות הכתבות המטורפת שעולה פה?
שמתם לב שכל הזמן עולות כתבות חדשות ולפעמים אפילו מספר כתבות ביום?
ברור שמדובר פה בקונספט חדש, וברור שאי אפשר להעלות כתבות עומק פעמיים ביום, בעיקר (אני מניח) כשהאתר הוא לא העבודה היחידה של אף אחד מהכותבים בו.
אני בהחלט יכול להתחבר לתלונות, וכנראה שכרגע התמהיל של כתבות שטחיות-אך-תכופות לעומת כתבות-עומק-לעיתים-יותר-רחוקות הוא אולי לא אידיאלי,
אבל זה כבר פיין טיונינג שיגיע עם הזמן.
החבר'ה פה כנראה נתקלו בסיטואציה בעייתית ומאד לא נעימה שהצריכה תגובה מיידית.
אני מניח שכמה שאתם מתבאסים על המבחנים והכתבות האהובים שלכם שאינם עוד, החבר'ה שאשכרה הפיקו אותם מתבאסים פי 1000, אבל כנראה זה המצב.
אז אם באמת האתר והפורום חשובים לכם, ואני מניח שלהרבה מכם הם חשובים, תנסו להסתכל על הטוב, להבין שכנראה מנסים להפיק את המירב ממצב מסריח, ולתת קצת רוח גבית לעוסקים במלאכה.
וכמובן, ביקורת בונה היא חשובה ולגיטימית, אבל כנראה שגם כאן התמהיל יכול להיות קצת אחר.