מורי נהיגה לא צריכים את היתרונות של האופנוע הזה - וסובלים מהחסרונות.
אני יכול להאמין, שהחלפים שלו יקרים יותר היפאנו-טאיוואנים. אני יודע בוודאות, שיש לו נקודות בתחזוקה, שדורשות ידע ספציפי לדגם (לא מדע גרעיני, ומופיע בספר רכב בצורה הכי ברורה ומובנת שאפשר).
וזה נכון, שיש את הנקודות המעצבנות, כמו מד בדלק - וסביר להניח, שבשלב כזה או אחר, יבואו עוד "הפתעות" ממערכת החשמל, ומהחיישנים השונים.
אבל לאופנוע הזה יש את רוח הק.ט.מ, ה "Ready to race" - גם אם בצורה מצועצעת-משהו. הוא אחלה פרטנר לצעדים הראשונים בתרגול בלימות חירום, היגוי הפוך, נעילת גלגל וחמיקה ממכשול. המתלים שלו טובים מאוד יחסית לקטגוריה, ועם צמיגים ראויים - אפשר להשכיב את הדיוק עד האוזניים. הוא זריז מאוד למרות הנפח הקטן, ושימוש נכון בהילוכים הקצרים מאפשר להשאיר מאחור בערך כלך כלי תחבורה אחר, בתנאים עירוניים.
מורי הנהיגה לא צריכים את כל זה, לא משתמשים בזה, ובאופן טבעי - לא מוכנים לשלם את המחיר על זה.