אוקיי. זה כבר הופך לדיון מעניין.
אני *חושד*, אבל ממש לא בטוח, שגם אתה וגם אני חוטאים בזלזול כלפי ה 500תים שכביכול נתפסים כאופנוע פול סייז, אחרי שחווינו את הבדלים עם אופנועים גדולים וחזקים יותר.
עם זאת, מניסיוני, ה 250 הם, בהיעדר מילה טובה יותר, צעצועים לעומת ה 500. מהירות השיוט של הנינג'ה הייתה 120 בערך. בלחץ. ב 500תים מהירות השיוט יכולה לעמוד בכיף על 130 עם נטייה יותר לאזור ה 140. מהירות סופית בסקאלה של הנינג'ה היא בערך 160. 500תים 180-190. סקאלה. לא מעניין באמת, אבל מבחינת בלאי מנוע - בהחלט יש כאן הבדל.
ה er חמוד מאוד. הוצאתי עליו רישיון ויצא לי לרכב עליו כמה פעמים אח"כ. יש לו מנוע מאוד אמין סה"כ. למיטב זכרוני, מנוע על אותו בסיס יושב גם ב kle וב Gpz.
אבל, כן - ה gs כמכלול טוב יותר גם לטעמי.
עכשיו, ההונדה הוא נו בריינר. אם מוצא אחד כזה, לקחת.
אם נגיד שלא ונחזור לדיון העקרוני של 500 ישן מול 250 חדש - האמינות (אחרי יישור הקו) מתנקזת הרבה מאוד למקום אחד - האם ה 110-120 קמ"ש שיוט של ה 250 מספיקים - אם כן, מילא. אם לא - ומנסיוני מאוד מהר מתרגלים לכוח ורוצים עוד - 500. (למרות שברור שיהיה בלאי טבעי גדול יותר באופנועים כאלו ותיקים)
למרות עליית המחירים ההיסטרית, בתקציב המדובר אפשר לארגן משהו נחמד. ובוא לא נשכח שה 250 לא באמת בבעלות של מבוגרים שנוסעים 70 אלא של ילדים שמושכים אותם כמה שרק אפשר ואז עוד קצת, אז סביר להניח שגם שם יש עלות יישור קו לא מבוטלת - אבל מתחילים מעלות ראשונית גבוהה יותר.
לגבי קודם, קבל![]()


ציטוט ההודעה בתגובה