קוסטה, אני מכיר ג׳י אס שפיץ עולם שמור ומתנהג כמו חדש! שלי!!! אה, רגע, הוא מפורק לחלקים. לא משנה.
ובקיצור, לדעתי הgs הוא הכלי הכי טוב בקטגוריה באופן גורף. ואני לא משוחד. הוא מאד סלחן ומקשיב לכל דבר שתעשה לו. מאד קל ללמוד איתו היגוי הפוך ושות׳. צריכת הדלק בסדר גמור והטיפולים פשוטים ובעצם אפשר לעשות אותם לבד. צריך לזכור שמדובר בקרבורטור קירור אוויר ופנס עגול ויפה מקדימה ואז אין בעיה להיות ערוך למחלות.
לגבי נסיעת מבחן, אני חושב שזו טעות לקחת כלי שרק המנוע שלו דומה. אתה הרי רוצה להרגיש את המושב, המרחק מהכידון, מיקום הרגליות, המשקל והאיזון. כל זה נמצא בדגם ספציפי ולא במנוע. אפשר אולי לנסות לקחת את ה390 למבחן אבל אז סתם תתבאס כי ה200 הוא פשוט פחות.
Gs יקרים היום אבל עדיין אפשר למצוא כלים שמורים וטובים שהבעלים טיפל בהם יפה. ב20 אש״ח אפשר למצוא גם גיאס מעוך וליישר אותו למשעי.
Sent from my iPhone


ציטוט ההודעה בתגובה