היתרון היחיד של ה-500-ים הישנים (פרט ל-cbf) על ה-250-ים החדשים הוא בכוח המנוע. המתלים שלהם טובים פחות, התנהגות הכביש דומה או טובה פחות - ולרוב, עקב בלאי של שנים רבות, גרוע בהרבה. אותו gs ששיפצתי, התנהג על הגביש משמעותית פחות טוב מהדיוק 200.
כמובן, שאפשר לפתור את זה. להחליף מיסבי לינק וזרוע אחורית, להחליף את הבולם לסחורה תחליפית של חברה מוכרת, כמו ביטובו או וילברס, לשפץ את הפרונט, להחליף שמן, מחזירים, בושינגים, ועל הדרך להחליף לקפיצים פרוגרסיביים. המשקיענים הרציניים יכולים גם להוסיף אמולטורים. לא לשכוח בדרך לבדוק מיסבי היגוי וגלגלים, ולהחליף אם מורגשת מדרגה.
מדובר בהשקעה של כ-3-4 אלף שקל על חלקים מחו"ל, לפני עבודה - וזה הרבה עבודה.
כך שמי שכוח המנוע לא מהווה פרמטר משמעותי בשבילו, יעשה בשכל אם יקנה דיוק או נינג'ה חדש יחסית, ויהנה מאופנוע ידידותי יותר, קל יותר, ועם התנהגות כביש טובה בכמה רמות מאותו gs500 בן 10-15 שנה.
מי שצריך לרכב ת"א-ירושלים מידי יום - כמובן יעשה בשכל, אם יקנה אופנוע 500.
לגבי הדיוק 390 - לדעתי, הוא כבר לא מגיע מוגבל, מאז שינוי התקנות.



ציטוט ההודעה בתגובה