ממה שהבנתי מהתלמידים שלומדים אצל המורה שלי לA1, הכלי ידידותי ונוח להתחלה.
משיטוט באינטרנט, אחרי שהתלהבתי מהעובדה ש-'איזה קטע? 250 סמ"ק עם 2 צילינדרים?, כל הוואו נפל אחרי שהבנתי שהכלי מוציא בסביבות ה20 סוסים לגלגל האחורי, על משקל די מכובד.
אני בטוח שהוא חלק ונעים, אבל הוא חלש - חלש חלש חלש.
אם זה להתחלה ולרוב לנסיעות עירוניות? סבבה.
בינעירוני? הייתי מוותר.. חבל, מהירות שיוט של 100-110 אמרתם? זה מה שמופיע על התמרורים, בפועל אנשים נוסעים על 110-120 ושם זה כבר הטווח הלא נעים של הכלי.
אף פעם לא התחברתי לנישה של סוזוקי, הכלים שלהם מרגישים יותר מיושנים מכל היפניים האחרים, זה מרגיש שהם הולכים על סגנון שהוא יותר רטרו עם חלקים מינימליסטיים כאלה בשביל אנשים שמחפשים יותר 'סוסי עבודה' מאשר פאן פקטור.
הDRZ שציינת למשל? סוס עבודה, כיפי - אבל מיושן לאללה. גם איתו לא הייתי מתלהב לצאת אל מחוץ לעיר, עם כל ה-400 סמ"ק שיש לו, הוא פשוט חתיכת טרקטור.
מה לגבי נינג'ה 250? סיביאר?
לי למשל יש דיוק 200 כבר שנתיים, לא הייתי ממליץ לך לקנות אחד אם זה לשימוש זמני כי לא תצליח להפטר ממנו, השוק די גרוע.
הוא עושה את העבודה, לא הכלי הכי נעים אמנם, אבל אין יותר מדי תלונות.


ציטוט ההודעה בתגובה