ברגע ששמים גיר כזה במסגרת דרישות צרה מאוד דוגמאת מוטו גיפי ששם המערכת כל מה שצריכה לעשות זה לשמור על המנוע תמיד בטווח סלד עם שיא ההספק זה יעבוד מעולה.
או באנסי 700 ששם זה שומר על שיא המומנט , אבל נסה לתת עקיפה עם אנסי 700 בעליה ותראה איך העסק מסתבך באיזה הילוך לשים וזה על מנוע אנמי עם טווח סלד צר.
קח ספורט עם מנתק ב16 אלף ורוכב יומיומי שברגיל רוכב 6000-8000 סלד ופתאום באלו 2 קליקים למטה ולמשוך? איך המערכת תזהה את זה? תתמעמע? למה לי כרוכב את זה אז?