גם בכמה מהאופנועים שלי הקיט היה חוקי וכשר ובחלק מהאופנועים שלי הקיט היה ממש ״לא חוקי״ וממש ״לא כשר״. האם זה היה פקטור בטיחותי ? לא. האם זה תרם באיזשהי צורה מלבד הסאונד? לא. האם אנשים אהבו אותי במיוחד כי הערתי להם את הילדים ב11 בלילה מ2 קילומטר ? לא. אתה יודע מה הבעיה? הבעיה היא שאנשים חושבים שהם יכולים לתרץ את ההתנהגות שלהם תחת חסות ה״בטיחות״. אגב גם אני רוכב כמו בתיאור שלך, ההבדל היחיד הוא שאני לא משלה את עצמי שיש פה איזשהי הצדקה או איזשהי תרומה מעבר להעמדת שיערות העורף או תשומת לב של הסובבים אותך. באיזשהו שלב זה כבר מגוחך ומבינים את זה.
השכנים העשירים בכוכב יאיר התלוננו על הרעש. רק שאת המסלול סגרו מסיבות אחרות שהראשית ביניהן הייתה שימוש חורג בקרקע חקלאית ללא היתר.
מצד שני, את מתלוננת על מי שרוכב במסלול מרוץ עם טרמיניוני או אקרופוביץ? הרי בדיוק לשם זה מיועד באמת.
לי אין בעיה עם מי שרוצה לשים בוכטה על הסאונד. שיבושם.
אותי מטרידה האצטלה הבטיחותית שבעזרת מצדיקים את הבחירה באגזוז מסוג זה. אין הוכחה לכאן או לכאן ונכון לרגע זה השימוש באגזוז שכזה והביקורת כנגדו הם סובייקטיבים לגמרי.
אני לא אתקין אגזוז שכזה כי לטעמי זה מטרד ומעולם לא היה חסר לי המעט מומנט והספק שהם נותנים אם בכלל.
מנגד, יש מי שכן בוחרים להתקין אגזוז שכזה.
איללכא...ורכיבות בטוחות
למה אין הוכחה? יש מבחנים ויש תכלס.
אם אומרים לך,ולא בן אדם אחד,שהוא שם לב שיותר ערים אליו בכביש עם אגזוז מאשר בלי....איפה החוסר הוכחה?
או שבאתם סתם לטחון מים ולהיות צדקנים שנוסעים בהתאם לחוקי התנועה..(כן..ממש)
ולסיכום העולם מתחלק ל2 - האגזוזנים.
והאנטי אגזוזונים. לא אילו ולא אילו ישתכנעו לעבור למחנה הנגדי.
ואני חושב שבכלל זה עניין של גיל והתרגיל..
כי אן מסלול חוקי בארצינו.
אז מה כבר נשאר ? רק הסאונד.
והסאונד גם ככה קולני.
האמת שקראתי בדיוק על נושא הסירנה, באמבולנס הסירנה מופנית קדימה, כך שיישמע מלפנים ולא לאחור בעוד באופנוע האגזוז מופנה לאחור, כי הוא פשוט לא מיועד לשמש כסירנה.
אופנוע שנוסע מהר מהתנועה לא יישמע, או יישמע מאוחר מדי. אופנוע שנוסע בקצב התנועה כן יישמע.
לא תיאוריה שלי, לא חקרתי את זה, רק קראתי.
התחושה שפתאום כולם שמים לב אליהם בזכות האגזוז לדעתי היא תחושה מוטעית, צירוף של אירועים ומקרים שקורים כל הזמן אבל פתאום עכשיו אתה שם לב אליהם כי אתה מחפש אותם, כי אתה רוצה להוכיח לעצמך שהאגזוז עושה את העבודה.
כנראה שאני מהמחנה המתנגד.
Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
מטבע הלשון "אין חכם כבעל ניסיון" הוא משפט עידוד לטיפשים.
3 או 4 רוכבים או 10 ויותר שטוענים שלתחושתם האגזוז משפר את הבטיחות זאת הוכחה שערכה כקליפת השום.
מחקר אמפירי שיוכיח את הפן הבטיחותי לאגזוז רעשן יסתום ת'פה לכל הצדקנים כאן. עד אז הצדקנים היחידים כאן שמתנהגים כקוזק הנגזל- שזה שילוב מנצח, אלה הם אתה וחבריך לעמותת האגזוז הרעשן.
איללכא...וסובבו בגז
איללכא...
אם אני יסובב בגז יתחילו ליילל ולהגיד שאני מוציא שם רע.![]()
גוף ראשון, יחיד, עתיד...אם אני אסובב.
אבל אם יש לך שגעון גדלות ואתה מדבר על עצמך בגוף שלישי אז...אם הוא יסובב.
ואני הייתי בטוח שללא קשר לאגזוז, 4 בשורה מיילל בסל"ד גבוה.
לא פלא שאני מעדיף סינגלים או vטווין.
איללכא...ושם רע יש לכולנו אבל זה כבר נושא רציני לשרשור אחר.
השנקל שלי
אגזוז רעש = רעש
אגזוז רעש = שיפור בביצועים = רק אם כיוונו על דיינו את האופנוע ניתן יהיה לדעת אם קיים שיפור , בדר"כ יש הרעה בביצועים. ואם שיפור מדובר על 3% בגבוהה גבוהה.
המהנדס של ימהה\MV\סוזוקי עובד על התוכניות של המנוע שוקד ימים כלילות בכדי להבטיח שכל נושא הגזים באופנוע יעבוד בצורה אופטימלית עם האגזוז המקורי. (מומנט סל"ד בורות )
ואז מגיע איזה פרחח מרכיב מערכת שמשחררת את הגזים במהירות גדולה יותר מהמקור. ללא לטפל בשאר המערכות.(דלק-אוויר)
היה לי באנדיט 1200 עם סאונד מהגיהינום. חוץ מהנאה אישית בנקודות מסוימות ברכיבה , הרוב המוחלט של הרכיבה היה סיוט. אטמים היה עניין חובה.
להנאתי דרדרתי את האופנוע בוקר בוקר מחוץ לשכונה (ירידה) כדי להניע אותו ,מאחר והיה מעיר את השכונה השקטה בה אני גר, אימהות בוכות, תינוקות מתעוררים, שכנים עצבניים ואפשר להמשיך... לקח לי חודשיים והחלפתי אופנוע (מיותר לציין שלא אני הרכבתי את הרעש הזה)
בטיחות .
הרעש כשהגעתי מהר יותר מהתנועה לדעתי הפחיד את יושבי הפחיות רק אחרי שכבר עברתי אותם, הפחיות היום מבודדות מאוד וכבר אף אחד לא נוסע עם חלון פתוח. הם שומעים אותך רק אחרי שעברתה , ואז אתה מסתכל במראה ורואה תגובות לא הגיוניות של נהגי הפחיות שהרגע הוצאתה אתם משלוות איפור\ציחצוח\גילוח\אכילה\קריאת עיתון\אייפד\חוט דנטלי\סידור גבות\לק\טלפון\סרט.... ממש מסוכן !
אבל כדי ש תוכל לקבל הנאה אישית(מפוקפקת)ובדרך להרוס את איכות החיים לכל כך הרבה אנשים מסביב כש ה200 קילו שלך עושה רעש של F16 שטס 50 מטר מעל הבית שלך ובדרך מפליץ בק פיירים מפחידים.
לדעתי זה פשוט לא יפה!
יש מקום לאגזוזי רעש, במסלולי המרוצים או בשטח(2 פעימות סיפור אחר)
ראה גרף של אקרופוביץ על MT07 מוסיף למעלה בקצה הסל"ד 2.2 כ"ס... וזה אופנוע שכנראה כיוונו אותו. נו באמת
1.JPG
נערך לאחרונה על ידי ziki; 13-04-2016 בשעה 10:40.