עמוד 9 מתוך 11 ראשוןראשון ... 7891011 אחרוןאחרון
תוצאות 121 עד 135 מ 173

אשכול: שאלה : מה נותן בעצם אגזוז אקרופוביץ או דומה לו ?

צפייה משולבת

  1. #1
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    גוף ראשון, יחיד, עתיד...אם אני אסובב.
    אבל אם יש לך שגעון גדלות ואתה מדבר על עצמך בגוף שלישי אז...אם הוא יסובב.

    ואני הייתי בטוח שללא קשר לאגזוז, 4 בשורה מיילל בסל"ד גבוה.
    לא פלא שאני מעדיף סינגלים או vטווין.

    איללכא...ושם רע יש לכולנו אבל זה כבר נושא רציני לשרשור אחר.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    השנקל שלי
    אגזוז רעש = רעש
    אגזוז רעש = שיפור בביצועים = רק אם כיוונו על דיינו את האופנוע ניתן יהיה לדעת אם קיים שיפור , בדר"כ יש הרעה בביצועים. ואם שיפור מדובר על 3% בגבוהה גבוהה.
    המהנדס של ימהה\MV\סוזוקי עובד על התוכניות של המנוע שוקד ימים כלילות בכדי להבטיח שכל נושא הגזים באופנוע יעבוד בצורה אופטימלית עם האגזוז המקורי. (מומנט סל"ד בורות )
    ואז מגיע איזה פרחח מרכיב מערכת שמשחררת את הגזים במהירות גדולה יותר מהמקור. ללא לטפל בשאר המערכות.(דלק-אוויר)

    היה לי באנדיט 1200 עם סאונד מהגיהינום. חוץ מהנאה אישית בנקודות מסוימות ברכיבה , הרוב המוחלט של הרכיבה היה סיוט. אטמים היה עניין חובה.
    להנאתי דרדרתי את האופנוע בוקר בוקר מחוץ לשכונה (ירידה) כדי להניע אותו ,מאחר והיה מעיר את השכונה השקטה בה אני גר, אימהות בוכות, תינוקות מתעוררים, שכנים עצבניים ואפשר להמשיך... לקח לי חודשיים והחלפתי אופנוע (מיותר לציין שלא אני הרכבתי את הרעש הזה)
    בטיחות .
    הרעש כשהגעתי מהר יותר מהתנועה לדעתי הפחיד את יושבי הפחיות רק אחרי שכבר עברתי אותם, הפחיות היום מבודדות מאוד וכבר אף אחד לא נוסע עם חלון פתוח. הם שומעים אותך רק אחרי שעברתה , ואז אתה מסתכל במראה ורואה תגובות לא הגיוניות של נהגי הפחיות שהרגע הוצאתה אתם משלוות איפור\ציחצוח\גילוח\אכילה\קריאת עיתון\אייפד\חוט דנטלי\סידור גבות\לק\טלפון\סרט.... ממש מסוכן !

    אבל כדי ש תוכל לקבל הנאה אישית(מפוקפקת)ובדרך להרוס את איכות החיים לכל כך הרבה אנשים מסביב כש ה200 קילו שלך עושה רעש של F16 שטס 50 מטר מעל הבית שלך ובדרך מפליץ בק פיירים מפחידים.
    לדעתי זה פשוט לא יפה!

    יש מקום לאגזוזי רעש, במסלולי המרוצים או בשטח(2 פעימות סיפור אחר)
    ראה גרף של אקרופוביץ על MT07 מוסיף למעלה בקצה הסל"ד 2.2 כ"ס... וזה אופנוע שכנראה כיוונו אותו. נו באמת
    1.JPG
    נערך לאחרונה על ידי ziki; 13-04-2016 בשעה 11:40.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    המהנדס של ימהה\MV\סוזוקי עובד על התוכניות של המנוע שוקד ימים כלילות בכדי להבטיח שכל נושא הגזים באופנוע יעבוד בצורה אופטימלית עם האגזוז המקורי. (מומנט סל"ד בורות )
    המשפט הזה לא נכון.
    כשמנוע יוצא מפס היצור הוא רחוק מלהיות בשיאו בגלל הגבלות שבאות מ אמינות רעש וזיהום אוויר.
    תקנות רעש וזיהום מהווים סירוס מאוד משמעותי לכוח ואלה נפתרים על ידי החלפה של מחשבי ניהול,מזרקים מערכות פליטה\יניקה ועוד (ואז המנוע כבר לא עומד בתקנות).

  4. #4
    Member הסמל האישי של exc
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    231
    ערסים מחבבים אגזוזים פתוחים כמו ילדים מתלהבים הם לא ירגעו עד שלא יראו את תיקרת האמבולנס
    KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המשפט הזה לא נכון.
    כשמנוע יוצא מפס היצור הוא רחוק מלהיות בשיאו בגלל הגבלות שבאות מ אמינות רעש וזיהום אוויר.
    תקנות רעש וזיהום מהווים סירוס מאוד משמעותי לכוח ואלה נפתרים על ידי החלפה של מחשבי ניהול,מזרקים מערכות פליטה\יניקה ועוד (ואז המנוע כבר לא עומד בתקנות).
    המנוע (כאשר הוא בתהליכי הפיתוח) מהונדס בצורה כזו שהוא ייצר מקסימום כוח תחת התחשבות באמינות, במכלולי האופנוע ובדרישות התקן.
    המנוע ממש לא רחוק מלהיות בשיאו אלא אם אתה מתכנן לנסוע על מנוע 5 דק עד שתבוא לבקר אותך בוכנה.
    מה שהוא אמר ובצדק זה שהאופנוע תוכנן לעבוד בצורה אופטימלית עם שאר מכלולי האופנוע וכאשר אתה משנה מרכיב אחד מבלי לשנות את האחר או משנה כמה מכלולים מבלי לכוון אותן בצורה מקצועית על דינו וכו׳ אתה בעצם גורע מביצועיו של האופנוע ופשוט מפריע לאיזון.
    (אם ברצונך להשיג הספק וכד׳ כנראה שתאלץ לשפר קצת יותר מרק את האגזוז. אגב המנוע שלך יהיה אמין הרבה פחות שתוציא אותו מהאיזון שבו הוא תוכנן.)

  6. #6
    Junior Member הסמל האישי של Xiaomi
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    מיקום
    השרון
    הודעות
    45
    יש גם אקרופוביץ כזה:

    http://www.motorcyclistonline.com/si...?itok=kHLZb5xh

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ראית פעם רוכב GP שביקרה אותו בוכנה?
    אפשר לייצר מנוע משמעותית יותר חזק מבלי להרוג את האמינות או את האיזון אבל לא תצליח לעמוד בתקנים.
    אתה באמת חושב שזה השיא? אני מבטיח לך שלא.

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ראית פעם רוכב GP שביקרה אותו בוכנה?
    אפשר לייצר מנוע משמעותית יותר חזק מבלי להרוג את האמינות או את האיזון אבל לא תצליח לעמוד בתקנים.
    אתה באמת חושב שזה השיא? אני מבטיח לך שלא.
    אתה רציני? מנוע מוטו ג׳יפי הוא מנוע מחומרים שאתה לא יכול להרשות לעצמך. אתה יודע כמה מכלולים שיפרו כדי להגיע לרמה כזאת ושהאופנוע יסתדר עם זה? למנוע רגיל אין פוטנציאל כזה גדול כמו שאתה חושב. אם תהנדס אחד כזה שעשוי מאותם החומרים של מנועי הג׳יפי העומסים שבהם הוא יוכל לעמוד יגדלו משמעותית אין ספק.

  9. #9
    חבר מערכת FullgaZ
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    446
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    ראית פעם רוכב GP שביקרה אותו בוכנה?
    אפשר לייצר מנוע משמעותית יותר חזק מבלי להרוג את האמינות או את האיזון אבל לא תצליח לעמוד בתקנים.
    אתה באמת חושב שזה השיא? אני מבטיח לך שלא.
    כל מנוע שמתוח לקצה סובל מבעיות אמינות. כל מנוע שאמור לשרוד בתנאים קשים ובאמינות מופלגת יש בו over design מטורף.
    ואם כבר הזכרנו מנוע GP, אז מנוע GP של יאמהה והונדה צריך לשרוד כ 260 ק"מ או בין שניים לשלושה מרוצים וזאת לפי החוק של 7 מנועים מותרים לעונה. מנוע GP של שאר היצרנים צריך לשרוד 150 ק"מ או בין מרוץ לשניים וזאת לפי ההקלה המתירה ליצרן שלא ניצח מרוץ יבש מ 2013 12 מנועים לעונה.

    מהי בדיוק אותה אמינות שאתה מדבר עליה?

    איללכא...וסובבו בגז

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    בדיוק לא זה.
    ה GP הייתה דוגמה למנוע מוקצן (בשיאו) שעובד יותר מ 5 דקות מבלי להעיף בוכנות.

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    פעם, בתחילת שנות התשעים, דחפתי גז ניטרו למנוע של סוסיתא...
    הצלחתי להוציא בוכנה דרך הראש, מכסה השסתומים ומכסה המנוע מהפיברגלאס.
    היה כיף.

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    אקרופוביץ?! הצחקתם!


  13. #13
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    רותי זה לא אגזוז אלא נראה יותר כמו רקטות. בקיצור - אל תתני לאקרופביצ'ים רעיונות חדשים...



  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    157
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    רותי זה לא אגזוז אלא נראה יותר כמו רקטות. בקיצור - אל תתני לאקרופביצ'ים רעיונות חדשים...
    כן, לרוסים יש עוד הרבה רעיונות...

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375

אשכולות דומים

  1. [סרטון] נהג לא נותן זכות קדימה בעת פניה שמאלה
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-04-2016, 19:32
  2. אגזוז אקרופוביץ בלי משתיק
    על ידי Yadin Tal בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 09-04-2016, 00:03
  3. :ממממ: בעצם לא קיים
    על ידי רותם_מ בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-03-2016, 22:52
  4. שאלה לגבי אגזוז ktm duke 690R
    על ידי galbrown בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 09:57
  5. רגע אז למה בעצם...?
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-06-2015, 08:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO