השנקל שלי
אגזוז רעש = רעש
אגזוז רעש = שיפור בביצועים = רק אם כיוונו על דיינו את האופנוע ניתן יהיה לדעת אם קיים שיפור , בדר"כ יש הרעה בביצועים. ואם שיפור מדובר על 3% בגבוהה גבוהה.
המהנדס של ימהה\MV\סוזוקי עובד על התוכניות של המנוע שוקד ימים כלילות בכדי להבטיח שכל נושא הגזים באופנוע יעבוד בצורה אופטימלית עם האגזוז המקורי. (מומנט סל"ד בורות )
ואז מגיע איזה פרחח מרכיב מערכת שמשחררת את הגזים במהירות גדולה יותר מהמקור. ללא לטפל בשאר המערכות.(דלק-אוויר)
היה לי באנדיט 1200 עם סאונד מהגיהינום. חוץ מהנאה אישית בנקודות מסוימות ברכיבה , הרוב המוחלט של הרכיבה היה סיוט. אטמים היה עניין חובה.
להנאתי דרדרתי את האופנוע בוקר בוקר מחוץ לשכונה (ירידה) כדי להניע אותו ,מאחר והיה מעיר את השכונה השקטה בה אני גר, אימהות בוכות, תינוקות מתעוררים, שכנים עצבניים ואפשר להמשיך... לקח לי חודשיים והחלפתי אופנוע (מיותר לציין שלא אני הרכבתי את הרעש הזה)
בטיחות .
הרעש כשהגעתי מהר יותר מהתנועה לדעתי הפחיד את יושבי הפחיות רק אחרי שכבר עברתי אותם, הפחיות היום מבודדות מאוד וכבר אף אחד לא נוסע עם חלון פתוח. הם שומעים אותך רק אחרי שעברתה , ואז אתה מסתכל במראה ורואה תגובות לא הגיוניות של נהגי הפחיות שהרגע הוצאתה אתם משלוות איפור\ציחצוח\גילוח\אכילה\קריאת עיתון\אייפד\חוט דנטלי\סידור גבות\לק\טלפון\סרט.... ממש מסוכן !
אבל כדי ש תוכל לקבל הנאה אישית(מפוקפקת)ובדרך להרוס את איכות החיים לכל כך הרבה אנשים מסביב כש ה200 קילו שלך עושה רעש של F16 שטס 50 מטר מעל הבית שלך ובדרך מפליץ בק פיירים מפחידים.
לדעתי זה פשוט לא יפה!
יש מקום לאגזוזי רעש, במסלולי המרוצים או בשטח(2 פעימות סיפור אחר)
ראה גרף של אקרופוביץ על MT07 מוסיף למעלה בקצה הסל"ד 2.2 כ"ס... וזה אופנוע שכנראה כיוונו אותו. נו באמת
1.JPG


ציטוט ההודעה בתגובה