אגזוז פתוח* (לחץ זה ל2 פעימות) וזה תלוי בכלי שלך.
בעיקרון אם יש לך כלי בנפח גדול ככה תרגיש יותר שינוי כי לרוב זה חוסך במשקל גדול יותר מכיוון ויש בהם סעפת כבדה יותר ומורכבת יותר
(עשוי טיטניום או קרבון ואין בו את כמות המתכת במשתיק/ סעפת רגילה) בנוסף השפעה גדולה יותר על ההספק (עדיין לא משהו מטורף).
תוצר לוואי של כל הטוב הזה הוא כמובן הפחתה במשתיקים שבדוד/סעפת המקוריים ולכן גם ה״סאונד״ בעוצמה גבוהה יותר מה שלטעמי רק יוצר נהגים עצבניים (גם ככה אנשים לא ממש סימפטיים על הכביש בישראל כלי אופנועים) וכמובן מרים את השיערות בעורף לילדי הדיטי הרוצעכט ולנשים מהזו שאינך מעוניין בו (אני מניח) ** אלא אם כן יש לך אופנוע שיכול לעמוד מאחורי הסאונד שהוא מייצר ;-).