את אותה התוצאה שנותן חזה מסיליקון. יש כאלה שאוהבים את זה.
(רעש. זה עושה רעש.)
ללא שיפורים כמובן על הכלי . רק לשים את האגזוז .
את אותה התוצאה שנותן חזה מסיליקון. יש כאלה שאוהבים את זה.
(רעש. זה עושה רעש.)
אוקיי . תודה רבה
תלוי מאוד במקרה הספציפי המדובר , בגדול זה משנה את העקומת מומנט והעקומת הספק.
מפחית משקל
מעלה זיהום אוויר
נראה אחרת (לרוב טוב יותר)
רעש
Si fractum non sit, noli id reficere
adversus solem ne loquitor
למה אומרים רעש?
זה לא רעש, זה מוזיקה
עושה צליל מדהים (לדעתי), ולכן גם מוסיף הרבה כיף לרכיבה.
You live more in five minutes on a bike like this going flat out than some people live in a lifetime" - Burt Monroe"
KTM 790 Adventure R
איך בוחרים אגזוז לחץ טוב איך בוחרים את כמות הרעש ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני אישית הרגשתי כאילו נוספו כמה כוחות סוס לאופנוע, הוא הפך לאגרסיבי יותר.
הסאונד מטמטם וגם שומעים אותך טוב יותר שזה פלוס גדול בפן הבטיחותי.
אין כמו הסאונד שלו אחרי שבוע מתחת לכיסוי... ברברברברברררררר.
אגזוז פתוח* (לחץ זה ל2 פעימות) וזה תלוי בכלי שלך.
בעיקרון אם יש לך כלי בנפח גדול ככה תרגיש יותר שינוי כי לרוב זה חוסך במשקל גדול יותר מכיוון ויש בהם סעפת כבדה יותר ומורכבת יותר
(עשוי טיטניום או קרבון ואין בו את כמות המתכת במשתיק/ סעפת רגילה) בנוסף השפעה גדולה יותר על ההספק (עדיין לא משהו מטורף).
תוצר לוואי של כל הטוב הזה הוא כמובן הפחתה במשתיקים שבדוד/סעפת המקוריים ולכן גם ה״סאונד״ בעוצמה גבוהה יותר מה שלטעמי רק יוצר נהגים עצבניים (גם ככה אנשים לא ממש סימפטיים על הכביש בישראל כלי אופנועים) וכמובן מרים את השיערות בעורף לילדי הדיטי הרוצעכט ולנשים מהזו שאינך מעוניין בו (אני מניח) ** אלא אם כן יש לך אופנוע שיכול לעמוד מאחורי הסאונד שהוא מייצר ;-).
האם לשים אגזוז כזה עושה בעיות לאופנוע ? ללא שיפורים כמובן.