גם בכמה מהאופנועים שלי הקיט היה חוקי וכשר ובחלק מהאופנועים שלי הקיט היה ממש ״לא חוקי״ וממש ״לא כשר״. האם זה היה פקטור בטיחותי ? לא. האם זה תרם באיזשהי צורה מלבד הסאונד? לא. האם אנשים אהבו אותי במיוחד כי הערתי להם את הילדים ב11 בלילה מ2 קילומטר ? לא. אתה יודע מה הבעיה? הבעיה היא שאנשים חושבים שהם יכולים לתרץ את ההתנהגות שלהם תחת חסות ה״בטיחות״. אגב גם אני רוכב כמו בתיאור שלך, ההבדל היחיד הוא שאני לא משלה את עצמי שיש פה איזשהי הצדקה או איזשהי תרומה מעבר להעמדת שיערות העורף או תשומת לב של הסובבים אותך. באיזשהו שלב זה כבר מגוחך ומבינים את זה.