מסכים שההסטוריה משפיעה!
אבל תיאורטית ( לפחות לתפיסתי ונסיוני עם כלי רכב שונים) אם ניקח גרמני, יפני, איטלקי, ואמריקאי בשימוש זהה תחת השמש הישראלית אני די בטוח שעם היפני נפגוש פחות מוסכים והוא ישרוד את השנים טוב יותר.
אגב אני עוד זוכר שהיו מתייגים במבחני דרכים נתונים כמו תיבת הילוכים חלקה שאופיינית לייצרן זה או בלמים שמאפיינים יצרן אחר (סוזוקי/ימאהה) כך שכולנו מתייגים יצרים לפי סטיגמה כזו או אחרת אני מאמין שאפילו אתה.
אגב שמועות אומרות שבין היפנים הקוואסקי פחות אמין בטווח הארוך ( לא זוכר איפה שמעתי את זה ואם זו אגדה אורבנית).


ציטוט ההודעה בתגובה





