
נכתב במקור על ידי
א הזקן
כמו שלכל רופא יש את בית הקברות שלו, ככה לכל מוסך יש את מקבץ הפשלות שלו. ואתה 100% צודק שמוסך חייב לקחת אחריות על הפשלות שלו ולהחזיר את הכלי למצבו הקודם (+ התיקון ששילמת עליו). הוויכוח הוא לא על זה אלא על מה זה להחזיר למצבו הקודם ומה זה פיצוי נאות. אם על כמה שריטות בצבע שאפשר לתקן בקלות ובזול צריך לקבל ג'אנט חדש. לדעתי לא, ולדעתי פיצוי של 200 שקל לתיקון שעולה 50 הוא פיצוי נאות. וזה שמוסך אחד של מטרו נהג, אולי, שלא כשורה (במקרה שלך) לא אומר כלום על המוסכים האחרים של החברה.
בוא אתן לך דוגמה לאיך מטרו התנהגו אלי. האופנוע האחרון שקניתי מהם (בטרייד) אחר להגיע ביום. נציג המכירות שאל אותי מה אני רוצה כפיצוי על האיחור. אמרתי שלדעתי לא מגיע לי פיצוי כי איחור של יום הוא במסגרת הסביר. הנציג שאל אותי אם אני מתכוון לקנות משהו לאופנוע ואמרתי שכן, משקף גבוה, אבל לא אצלם כי הם מוכרים רק ג'יבי וזה יקר – אני אסתפק בתחליפי. על דעת עצמו, נציג המכירות נתן לי משקף גבוה של ג'יבי (בסביבות 800 שקל) + הרכבה שלו ללא עלות כפיצוי על איחור של יום. רוצה עוד משהו? הסיכום היה שאני מקבל את האופנוע עם ארגז באותו גודל שהיה לי על האופנוע שנתתי בטרייד. קבלתי את האופנוע עם ארגז גדול יותר מהסדרה הכי יקרה (מונקי) שמטרו מוכרים בלי שבקשתי. ולא, אני לא עובד של מטרו ואין לי קרוב משפחה או חבר שעובד שם. סתם לקוח רגיל.