עמוד 5 מתוך 7 ראשוןראשון ... 34567 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 102

אשכול: חוויית שירות החלפת צמיג במוסך מטרו, לא כל הנוצץ זהב הוא

  1. #61
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    קודם כל, הסיבה שהיחס של היבואן לצרכן בישראל הוא כלכך גרוע היא צרכנים כמוך, אשר יקחו מהם אופנוע תקין ויחזירו להם אופנוע תקול ויסכימו לקבל מחזיק מפתחות כי ״השחלנו אותם״. רק בארץ זה עובד ככה, תרבות הפראייר המצוי, המתפשר והנדפק.
    תקשיב, ילד, אתה לא מכיר אותי ולא יודע איך אני נוהג במצבים כאלה או אחרים. בבקשה אל תשייך לי התנהגות מסוימת בלי שאתה מכיר אותי ויודע מי אני. רק כדי לסבר את האוזן, כשלא הייתי מרוצה ממנוע ברכב שהוחלף (ע"ח הביטוח) הכרחתי את חברת הביטוח להשקיע סכום שווה לעלות מנוע חדש בתיקון (כולל חלקים חדשים של מערכת הפליטה). אז בבקשה, תשאיר את הדיון ברמת הנושא ולא ברמה האישית, הבנת, ילד?
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    בוא ואתן לך דוגמה קצרה, אם נכנס לאפל לרכוש מגן לאייפון שלך ובמהלך הרכישה וההרכבה נציג המכירות מפיל לך את המכשיר ארצה וכרגע יש לך שריטה על גב המכשיר, מה אתה תעשה? כנראה תדרוש את הכיסוי בחינם, מה יעשו במדינה מתוקנת כמו בארהב למשל ? תקבל איפון מהקופסא. אתה מבין א׳? הבעיה היא לא אנחנו עם הדרישות המוגזמות אלא אתה עם הוותרנות והתפיסה שלך שאומרת שהדרישות שלנו מוגזמות.
    אתן לך דוגמה הפוכה. קניתי לילד אייפוד שהיה קבוע בכיס שלו. לאחר כ-3 שבועות כשהילד נרטב בדרך מביה"ס הביתה בגשם שירד המכשיר הפסיק לעבוד. באייסטור (בציסטנטהיל מול, צ'סנטטהיל, אחת מערי הלוויין היותר יוקרתיות של בוסטון אם זה מעניין אותך) סירבו להחליף את המכשיר בטענה שהאחריות אינה מכסה הרטבה של המכשיר ולא עזר כלום, למרות שהם הסכימו (בנימוס אמריקאי רב וריק מתוכן) ששימוש המכשיר היה סביר בהחלט. וכמי שחי בארה"ב 4 שנים, אני יכול לתת לך עוד הרבה דוגמאות לשירות ולנימוס הריק מתוכן והצבוע האמריקאים, החל מחברת קומקסט (שאפילו השירות של הוט פחות גרוע) ועד לסופרמרקטים. אז בוא לא נשווה למי יש יותר גדולץ את הסיפורים על נפלאות ארה"ב ספר למי שעוד לא חי שם – או שאולי לא חיית שם מספיק זמן כדי להבין שהסיפורים לא תמיד נכונים. ואגב, כמי שרוכש לא מעט מחשבים (במסגרת העבודה) אפל הפסידו לקוח בהתנהגות הזו – שום מוצר של אפל לא נכנס הביתה או לעבודה מאז.
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    לגבי מטרו, אני הכנסתי אופנוע לטיפול במטרו ובאמצע כביש החוף איבדתי בלם אחורי כי מישהו שכח לסגור בורג בסיום הטיפול וכנראה שהוופלים שהוא אכל באותו הרגע היו מעניינים יותר מלבדוק שלא תעוף לי הרגלית בניסיון בלימה הראשון. אני חושב שכאשר הכנסת מוצר תקין לבית עסק ונגרם נזק לרכוש שלך ע״י אותו בית עסק, יש לך כל סיבה בעולם לדרוש את רכושך באותו המצב אשר נכנס, תקין וללא פגם. בוקר טוב מארה״ב
    כמו שלכל רופא יש את בית הקברות שלו, ככה לכל מוסך יש את מקבץ הפשלות שלו. ואתה 100% צודק שמוסך חייב לקחת אחריות על הפשלות שלו ולהחזיר את הכלי למצבו הקודם (+ התיקון ששילמת עליו). הוויכוח הוא לא על זה אלא על מה זה להחזיר למצבו הקודם ומה זה פיצוי נאות. אם על כמה שריטות בצבע שאפשר לתקן בקלות ובזול צריך לקבל ג'אנט חדש. לדעתי לא, ולדעתי פיצוי של 200 שקל לתיקון שעולה 50 הוא פיצוי נאות. וזה שמוסך אחד של מטרו נהג, אולי, שלא כשורה (במקרה שלך) לא אומר כלום על המוסכים האחרים של החברה.
    בוא אתן לך דוגמה לאיך מטרו התנהגו אלי. האופנוע האחרון שקניתי מהם (בטרייד) אחר להגיע ביום. נציג המכירות שאל אותי מה אני רוצה כפיצוי על האיחור. אמרתי שלדעתי לא מגיע לי פיצוי כי איחור של יום הוא במסגרת הסביר. הנציג שאל אותי אם אני מתכוון לקנות משהו לאופנוע ואמרתי שכן, משקף גבוה, אבל לא אצלם כי הם מוכרים רק ג'יבי וזה יקר – אני אסתפק בתחליפי. על דעת עצמו, נציג המכירות נתן לי משקף גבוה של ג'יבי (בסביבות 800 שקל) + הרכבה שלו ללא עלות כפיצוי על איחור של יום. רוצה עוד משהו? הסיכום היה שאני מקבל את האופנוע עם ארגז באותו גודל שהיה לי על האופנוע שנתתי בטרייד. קבלתי את האופנוע עם ארגז גדול יותר מהסדרה הכי יקרה (מונקי) שמטרו מוכרים בלי שבקשתי. ולא, אני לא עובד של מטרו ואין לי קרוב משפחה או חבר שעובד שם. סתם לקוח רגיל.
    אה, ותיהנה מארה"ב. אני מאוד לא אהבתי להיות שם (וזה כלל דחייה של הצעות עבודה בהם הייתי מרוויח פי 2 ויותר ממה שאני מרוויח בישראל).
    נערך לאחרונה על ידי א הזקן; 27-04-2016 בשעה 10:29.

  2. #62
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    כמו שלכל רופא יש את בית הקברות שלו, ככה לכל מוסך יש את מקבץ הפשלות שלו. ואתה 100% צודק שמוסך חייב לקחת אחריות על הפשלות שלו ולהחזיר את הכלי למצבו הקודם (+ התיקון ששילמת עליו). הוויכוח הוא לא על זה אלא על מה זה להחזיר למצבו הקודם ומה זה פיצוי נאות. אם על כמה שריטות בצבע שאפשר לתקן בקלות ובזול צריך לקבל ג'אנט חדש. לדעתי לא, ולדעתי פיצוי של 200 שקל לתיקון שעולה 50 הוא פיצוי נאות. וזה שמוסך אחד של מטרו נהג, אולי, שלא כשורה (במקרה שלך) לא אומר כלום על המוסכים האחרים של החברה.
    בוא אתן לך דוגמה לאיך מטרו התנהגו אלי. האופנוע האחרון שקניתי מהם (בטרייד) אחר להגיע ביום. נציג המכירות שאל אותי מה אני רוצה כפיצוי על האיחור. אמרתי שלדעתי לא מגיע לי פיצוי כי איחור של יום הוא במסגרת הסביר. הנציג שאל אותי אם אני מתכוון לקנות משהו לאופנוע ואמרתי שכן, משקף גבוה, אבל לא אצלם כי הם מוכרים רק ג'יבי וזה יקר – אני אסתפק בתחליפי. על דעת עצמו, נציג המכירות נתן לי משקף גבוה של ג'יבי (בסביבות 800 שקל) + הרכבה שלו ללא עלות כפיצוי על איחור של יום. רוצה עוד משהו? הסיכום היה שאני מקבל את האופנוע עם ארגז באותו גודל שהיה לי על האופנוע שנתתי בטרייד. קבלתי את האופנוע עם ארגז גדול יותר מהסדרה הכי יקרה (מונקי) שמטרו מוכרים בלי שבקשתי. ולא, אני לא עובד של מטרו ואין לי קרוב משפחה או חבר שעובד שם. סתם לקוח רגיל.
    המקרה שלך בהחלט יוצא מהכלל ואפילו אגיד שהיה לך מזל.
    להחזיר את הג'אנט לקדמותו יעלה יותר מ 200 ופיצוי נאות זה ממש לא.
    "התיקון" שלהם זה חתיכת זלזול וזה אפילו משפיל,כלי חדש שעלה הון של כסף מתוקן בטוש? ועוד במקום שלפני רגע חייב אותי בכמה עשרות אלפים?! זה פשוט הזוי.
    בהחלט שהייתי דורש רסטורציה של 100% ויהי מה,מצידי שיתקנו את זה עם חלב סרטנים ומאותה סיבה לא מבין את הצורך לסנגר על מטרו או על יבואן כי מלכתכילה המחירים שנדרשים על ידם זה גניבה גרידא ועכשיו גם רואים מה קורה בתכלס.
    לי זה לא חדש,מוזר שלך זה כן.

  3. #63
    השורה התחתונה - היבואנים/המוסכים/האיגודים הגדולים משתינים עלינו בקשת.

    יש כאלה שמעדיפים לחיות בללהלנד ולקרוא לזה גשם, יש כאלה מעדיפים להביט למציאות בעיניים ולקרוא לזה זלזול.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

  4. #64
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    באופן כללי אתה צודק, אין פה יכולת של הרוכבים לבצע חרם צרכנים או להתאחד למחאות גדולות כמו שלדוגמה יודעים לעשות הרוכבים בצרפת, גם המחאה של הביטוח לא השיגה דבר.

  5. #65
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    המקרה שלך בהחלט יוצא מהכלל ואפילו אגיד שהיה לך מזל.
    אני לא חושב שזה נכון. אני חושב שזה בגלל שאני לא משדר כל הזמן את ה"מגיע לי" המגעיל שכל כך אוהבים לשדר כאן.
    כשעשיתי רכיבת מבחן היה לי ברור שאני צריך לחתום על אחריות לנזק אם ייגרם. כשמי שנתן לי את הכלי אמר שצריך למלא דלק אמרתי לו שאין בעיה - אני רוכב ונראה לי רק טבעי לשלם עבור הדלק שאני צורך. הוא התעקש לרכב לידי ולשלם את הדלק וכמובן הראיתי לו שאני מעריך זאת. כשאמרתי לו שתוך פחות משעה אני מחזיר את הכלי הוא אמר לי לקחת את הזמן, כמה שאני רוצה, כי לא מתוכננות רכיבות מבחן לאותו יום. ובסה"כ - כל הנושא של רכיבות מבמן הוא לא דבר שמחובת הסוכנות לעשות. אני מאמין שהגישה שלי היא זאת שבסופו של יום גרמה לנציג המכירות לתת לי שירות מעולה.

    עכשיו, אי קורא כאן כל מני תגובות - לאנשים ברור שמגיע להם, גם כשזה לא בדיוק כך. מתרגזים על החתימה על טופס האחריות, מקטרים שהזמן לרכיבת מבחן קצר מדי, מקבלים את הדלק על חשבון הסוכנות כמובן מאליו ועוד. אנשים נכנסים ומדברים כאיו שיודעים שהולכים לרמות אותם, השאלה רק בכמה. די ברור לי שכשבאים בגישה כזו הסיכוי שאיש המכירות יהיה בעדך נמוך מאוד.

  6. #66
    תגיד א, יש לך מושג אם הבחור האדיב הזה עדיין עובד שם?
    לא אתפלא אם פוטר יום למחרת, קרה לך מקרה נדיר שווה ערך לזכייה בפיס..
    אין זה אומר שהפיס לא מרמה מיליונים אחרים.

    אין ספק שיש בעיה של תרבות במדינתנו ואפשר להכנס לדיון ארוך על ביצה ותרנגולת.
    אגב כל הכבוד על הגישה החיובית, אני לגמרי בעד אבל קח את זה בעירבון מוגבל, ספק גדול מאוד אם יקרה דבר כזה שוב.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

  7. #67
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    PAZ - זה לא שאין יכולת, רוכבים לא רוצים...כל אחד לעצמו ואין מצב שזה ישתנה.

    א.הזקן - עשרות מקרים של שרות היו לי במהלך 36 הפעמים שהייתי בארה"ב
    גם אני לא מת על המקום הזה, אבל אין מה להשוות בשום פרמטר לישראל.

    שני מקרים קצרים:
    1. קניתי חולצה יקרה בחנות מסויימת, שילמתי ונסעתי משם.
    שלושה ימים אחרי, גיליתי ששכחו להוריד את התג המגנטי נגד גניבה שהיה עליה,
    שברתי אותו כדי להסיר...רק שלא ידעתי שיש בתוכו קפסולות צבע צהוב וסגול...שהתפוצצו
    והרסו את החולצה לחלוטין! התקשרתי לחנות והסברתי שאני כבר לא באותה המדינה
    סיפרתי מה קרה ושאלתי מה עושים...אמרו ללא היסוס, תבוא ותקבל חדשה למרות שזו הולכת לפח.
    אמרתי שאגיע שוב בעוד חודשיים...והם אמרו שאין בעיה, כך גם היה, חיכתה לי חולצה חדשה.

    2. קניתי לילדים שני זוגות נעלים, המחיר...30 דולר לזוג.
    ביקשתי לבוא ולהחליף אם המידה לא מתאימה ואמרו שלא תהיה בעיה,
    ציינתי שאגיע שוב רק אחרי חודש וחצי ושוב אמרו שאין בעיה.
    אחרי חודש וחצי שבתי לחנות וביקשתי להחליף לאותם זוגות רק במידה שונה,
    השארתי בדלפק את הנעליים שרכשתי והלכתי להביא שני זוגות אחרים.
    שתי דקות של סריקת בר-קוד בקופה וקיבלתי 30 דולר עודף!!!
    מה קרה שאלתי? למה אני מקבל עודף אם רק באתי להחליף?
    היום הנעלים במבצע של 1+1 אז מגיע לך החזר כספי של 30 דולר, אמר המוכר.


    מה זה אומר? זה אומר שיש לנו הרבה מה ללמוד.
    אין סוכנות השכרת רכב אחת...והייתי במאות, שלא שידרגה אותי לרכב טוב יותר אם לא היה מה שהזמנתי.
    אין חברת תעופה שלא שידרגה, אין מלון, מסעדה, בית קולנוע ועוד המון דוגמאות.
    מי מחזיר לך מזומן בישראל? מי משדרג אותך בלי צעקות, מי מפצה אותך בלי וויכוחים ואיומים...מי?

    אז עם כל הכבוד...ויש כבוד! זה שמטרו פינקו אותך, זה בבחינת יוצא מהכלל שמחזק את הכלל.
    תוספת - אני מסכים איתך לחלוטין שהישראלים חושבים שמגיע להם יחס מועדף,
    אני מסכים שישראלים חושבים שהם נסיכים שצריך ללקק להם את התחת
    ואני מסכים שלא מגיע להם והם לא צודקים המון פעמים - הם גם הביאו את זה על עצמם.
    יחס גורר יחס, כשנותנים ללקוח והוא מזלזל ועושה קונצים...לא נותנים לו יותר.
    זה גלגל שמזין את עצמו וחוזר על עצמו - חבל.
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 27-04-2016 בשעה 13:45.

  8. #68
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אני לא חושב שזה נכון. אני חושב שזה בגלל שאני לא משדר כל הזמן את ה"מגיע לי" המגעיל שכל כך אוהבים לשדר כאן.
    כשעשיתי רכיבת מבחן היה לי ברור שאני צריך לחתום על אחריות לנזק אם ייגרם. כשמי שנתן לי את הכלי אמר שצריך למלא דלק אמרתי לו שאין בעיה - אני רוכב ונראה לי רק טבעי לשלם עבור הדלק שאני צורך. הוא התעקש לרכב לידי ולשלם את הדלק וכמובן הראיתי לו שאני מעריך זאת. כשאמרתי לו שתוך פחות משעה אני מחזיר את הכלי הוא אמר לי לקחת את הזמן, כמה שאני רוצה, כי לא מתוכננות רכיבות מבחן לאותו יום. ובסה"כ - כל הנושא של רכיבות מבמן הוא לא דבר שמחובת הסוכנות לעשות. אני מאמין שהגישה שלי היא זאת שבסופו של יום גרמה לנציג המכירות לתת לי שירות מעולה.

    עכשיו, אי קורא כאן כל מני תגובות - לאנשים ברור שמגיע להם, גם כשזה לא בדיוק כך. מתרגזים על החתימה על טופס האחריות, מקטרים שהזמן לרכיבת מבחן קצר מדי, מקבלים את הדלק על חשבון הסוכנות כמובן מאליו ועוד. אנשים נכנסים ומדברים כאיו שיודעים שהולכים לרמות אותם, השאלה רק בכמה. די ברור לי שכשבאים בגישה כזו הסיכוי שאיש המכירות יהיה בעדך נמוך מאוד.
    בגדול אני מסכים איתך שיש פה תרבות "מגיע לי" והיא לא ראויה. לא תמיד מגיע משהו. בכל מקרה, במקרה שלי, אם קראת בעמוד הראשון, בסה"כ ביקשתי ממטרו הנחמדים שיתקנו את הנזק שהם עשו לקטנוע, בלי פיצוי, בלי הנחה לפעם הבאה, בלי כלום. רק שיתקנו את הקטנוע שהגיע אליהם תקין לחלוטין, וכל זה בלי להרים טונים ובלי לעשות בלאגן. הכל ברוגע ובנעימות. היחס שקיבלתי היה מחפיר ומזלזל. אם לקוח מגיע ומתלהם וצועק אז מן הסתם יקבל יחס בהתאם, אבל זה לא תמיד המקרה.

    לגבי נסיעות המבחן - מן הסתם לא מדובר בחובה של הסוכנות, אבל זה כן האינטרס שלהם בעיקר. כדי שאנשים יקנו כלי חדש, הם רוצים לנסות אותו לפני הרכישה. אני יכול להעיד על עצמי שלא אקנה כלי אם לא נסעתי על אותו הדגם לפני כן.

  9. #69
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אני לא חושב שזה נכון. אני חושב שזה בגלל שאני לא משדר כל הזמן את ה"מגיע לי" המגעיל שכל כך אוהבים לשדר כאן.
    כשעשיתי רכיבת מבחן היה לי ברור שאני צריך לחתום על אחריות לנזק אם ייגרם. כשמי שנתן לי את הכלי אמר שצריך למלא דלק אמרתי לו שאין בעיה - אני רוכב ונראה לי רק טבעי לשלם עבור הדלק שאני צורך. הוא התעקש לרכב לידי ולשלם את הדלק וכמובן הראיתי לו שאני מעריך זאת. כשאמרתי לו שתוך פחות משעה אני מחזיר את הכלי הוא אמר לי לקחת את הזמן, כמה שאני רוצה, כי לא מתוכננות רכיבות מבחן לאותו יום. ובסה"כ - כל הנושא של רכיבות מבמן הוא לא דבר שמחובת הסוכנות לעשות. אני מאמין שהגישה שלי היא זאת שבסופו של יום גרמה לנציג המכירות לתת לי שירות מעולה.

    עכשיו, אי קורא כאן כל מני תגובות - לאנשים ברור שמגיע להם, גם כשזה לא בדיוק כך. מתרגזים על החתימה על טופס האחריות, מקטרים שהזמן לרכיבת מבחן קצר מדי, מקבלים את הדלק על חשבון הסוכנות כמובן מאליו ועוד. אנשים נכנסים ומדברים כאיו שיודעים שהולכים לרמות אותם, השאלה רק בכמה. די ברור לי שכשבאים בגישה כזו הסיכוי שאיש המכירות יהיה בעדך נמוך מאוד.
    אני חושב שאתה מערבב בין דברים.
    מי שמגיע לרכיבת מבחן,קונה פוטנציאלי בהכרח יקבל יחס יותר טוב,אפילו מפנק בניגוד למי שבא לעשות בעיות וכאן כל הבעיה.
    אתה קיבלת יחס מעולה,אבל על המקרה שלך יש 20 מקרים הפוכים.
    הנכון להגיד זה שהבעיה היא גם באנשים וכן ברור שמגיע להם,
    אם תשלם 70K לא יגיע לך?

  10. #70
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    א.זקן
    כולם טועים
    אתה צודק
    כולם ילדים
    אתה ״המבוגר״.
    הבנו אפשר להתקדם.
    אתה יכול להעביר דעה גם בלי להקטין אחרים על הדרך.
    לא מכבד.

  11. #71
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי shushu צפיה בהודעה
    א.זקן

    אתה יכול להעביר דעה גם בלי להקטין אחרים על הדרך.
    לא מכבד.
    אף פעם אני לא מנסה להקטין אחרים על הדרך או להיכנס לדברים אישיים - אלא אם מישהו מנסה לעשות לי את זה. כך היה אתך בשרשור אחר - כשכתבת שאני יושב על המרפסת בבית ברמת הגולן, מסתכל על גינה לא מטופחת ואשתי מגישה לי תה, כך עם lestorn שקבע שאני צרכן פרייר ממרומי מעמדו בארה"ב. אבל נכון, כשמנסים להיכנס בי אני נכנס בחזרה בכל הכוח.

    לעצם העניין - אני חושב שעוז הכי צודק: יש כאן מעגל של צרכנים שהכול מגיע להם (מה שמכונה "צרחנים") עם אנשי שירות המניחים אוטומטית שכולם כאלה ונותנים שירות בתת רמה (ברוב המקרים - לא בכולם). אז מי ישבור את המעגל הזה ואיך? אין לי תשובה לזה.

  12. #72
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    אף פעם אני לא מנסה להקטין אחרים על הדרך או להיכנס לדברים אישיים - אלא אם מישהו מנסה לעשות לי את זה. כך היה אתך בשרשור אחר - כשכתבת שאני יושב על המרפסת בבית ברמת הגולן, מסתכל על גינה לא מטופחת ואשתי מגישה לי תה, כך עם lestorn שקבע שאני צרכן פרייר ממרומי מעמדו בארה"ב. אבל נכון, כשמנסים להיכנס בי אני נכנס בחזרה בכל הכוח.

    לעצם העניין - אני חושב שעוז הכי צודק: יש כאן מעגל של צרכנים שהכול מגיע להם (מה שמכונה "צרחנים") עם אנשי שירות המניחים אוטומטית שכולם כאלה ונותנים שירות בתת רמה (ברוב המקרים - לא בכולם). אז מי ישבור את המעגל הזה ואיך? אין לי תשובה לזה.
    התלבטתי הרבה אם להגיב לאדם רדוד כמוך שסותר את עצמו בלבקש שלא אגדיר אותו כ״פראייר״ בלי להכיר אותו ואז קורא לי ״ילד״ מבלי לדעת מי אני או מה אני עושה ומצד אחד מבקש ממישהו שחרטו לו את הג׳אנט לקבל יפה הנחה של 200 שקל כשלך היה מקרה עם מנוע כלשהו שדרשת פיצוי מלא. אני לא מדבר ״ממרומי״ ארצות הברית ואני לא חוזר בדבריי כי הפתרונות שלך הם וותרניים. אם גרת בארצות הברית זה לא הופך אותך למבין עיניין כי השטויות שכתבת על השירות בארצות הברית מראות על התנהלות גרועה מאוד שלך מול אותן חברות או פשוט חוסר הבנה של המערכת והרבה סטיגמות מטומטמות שאתה זורק פה לאוויר. אני גרתי בכמה מדינות על הכדור הקטן הזה וכנראה שגם אתה אבל ההבדל בנינו שאני יודע מה מגיע לי (כן תתפלא שאתה משלם כסף מגיע לך יחס מסוים ). אגב לא הגיע לך שום דבר עם האייפוד של הילד שלך כי הוא נרטב, אם אתה תעשה תאונה עם האופנוע לא תוכל להאשים את היצרן שהג׳אנט שלך נשרט.
    אני כתבתי את ההודעה הראשונה אליך בצורה מאוד ישירה וכנראה שחשבת שמישהו נכנס בך ואם זה המצב אז אני מתנצל כי אני לא איש של ריבים, ואם אתה חושב שאתה ״נכנס בכל הכוח״ אז צר לי שזה מי שאתה ושיש פה פרטנר כזה לשיחה בפורום. שיהיה לכולם יום נפלא, ממרומי האולימפוס עם זאוס יושבים וצוחקים על בני התמותה (בציניות למקרה שינסו לקחת את זה קשה עוד הפעם)

  13. #73
    לא לריב ילדים!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #74
    ציטוט נכתב במקור על ידי ZeroCool צפיה בהודעה
    לא לריב ילדים!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אין פה עיניין של ריב, סתם חילוקי דעות שנגררו לפסים אישיים מיותרים עם כינויים כאלה ואחרים. אין לי שום כוונה להמשיך את ה״ריב״ המאוד מועיל הזה.

  15. #75
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Lestoren צפיה בהודעה
    התלבטתי הרבה אם להגיב לאדם רדוד כמוך שסותר את עצמו בלבקש שלא אגדיר אותו כ״פראייר״ בלי להכיר אותו ואז קורא לי ״ילד״ מבלי לדעת מי אני או מה אני עושה ומצד אחד מבקש ממישהו שחרטו לו את הג׳אנט לקבל יפה הנחה של 200 שקל כשלך היה מקרה עם מנוע כלשהו שדרשת פיצוי מלא. אני לא מדבר ״ממרומי״ ארצות הברית ואני לא חוזר בדבריי כי הפתרונות שלך הם וותרניים. אם גרת בארצות הברית זה לא הופך אותך למבין עיניין כי השטויות שכתבת על השירות בארצות הברית מראות על התנהלות גרועה מאוד שלך מול אותן חברות או פשוט חוסר הבנה של המערכת והרבה סטיגמות מטומטמות שאתה זורק פה לאוויר. אני גרתי בכמה מדינות על הכדור הקטן הזה וכנראה שגם אתה אבל ההבדל בנינו שאני יודע מה מגיע לי (כן תתפלא שאתה משלם כסף מגיע לך יחס מסוים ). אגב לא הגיע לך שום דבר עם האייפוד של הילד שלך כי הוא נרטב, אם אתה תעשה תאונה עם האופנוע לא תוכל להאשים את היצרן שהג׳אנט שלך נשרט.
    אני כתבתי את ההודעה הראשונה אליך בצורה מאוד ישירה וכנראה שחשבת שמישהו נכנס בך ואם זה המצב אז אני מתנצל כי אני לא איש של ריבים, ואם אתה חושב שאתה ״נכנס בכל הכוח״ אז צר לי שזה מי שאתה ושיש פה פרטנר כזה לשיחה בפורום. שיהיה לכולם יום נפלא, ממרומי האולימפוס עם זאוס יושבים וצוחקים על בני התמותה (בציניות למקרה שינסו לקחת את זה קשה עוד הפעם)
    כאן אני מצטט לך ועבורך את אריק אינשטיין ז"ל:

    "ממך אני אפילו לא מתעלם".

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  3. כמה טיפ אתם משאירים במוסך ?
    על ידי r&a בפורום אוף טופיק
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 19:44
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01
  5. מחיר שקיבלתי במוסך אם אפשר חוות דעת :)
    על ידי zinzana בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24-09-2015, 17:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO