יצאת ״פראייר״ והכניסו לך ״תיקון״ של החריטה בג׳אנט ועוד חייבו אותך על שעות עבודה בטיפול 10.
במקום להקשיב ולדרוש את שמגיע לך נפלת בפח כלכך טיפשי, אל תתן להם לסבן אותך, תדרוש ג׳אנט חדש ואתה לא רוצה שום דבר מעבר.
לגמרי לא הקשבת.. במטרו שוררת תרבות ה"יהיה בסדר" שעם ישראל כ"כ אוהב. אל תאמין להם! הסטנדרטים שלהם מאוד נמוכים.
יצאת ״פראייר״ והכניסו לך ״תיקון״ של החריטה בג׳אנט ועוד חייבו אותך על שעות עבודה בטיפול 10.
במקום להקשיב ולדרוש את שמגיע לך נפלת בפח כלכך טיפשי, אל תתן להם לסבן אותך, תדרוש ג׳אנט חדש ואתה לא רוצה שום דבר מעבר.
עכשיו אני מבולבל, איך מנזק שעשו לך באופנוע שילמת עוד כסף?
טןב אולי זה שיטה בסוף יחזירו לך את הכסף בלי לתקן ואתה תיהיה מרוצה
שושו, אפשר לגרום לזה להיראות הרבה יותר טוב בעזרת פילר, שיוף קל וקצת צבע, מנסיון שלי תיקון כזה תראה קצת בעניים ובתמונה בכלל לא יראו, לא סיפור יקר ואפשר אפילו בלי להוריד גלגל, בחו"ל קוראים לסוג התיקונים האלו "SMART REPAIR" יש מלא מידע על זה באינטרנט.
1. אפשר לתקן את זה בקלות ובהשקעה מינימלית של המוסך - אבל הקטע עם הטוש מבהיר שהם לא בעניין ומשחקים איתך במי יתייאש ראשון.
2. הג'נט קיבל סימנים לא ממכה אלא מכיוון שהם עובדים ללא נעלי מגן מפלסטיק על ארבעת רגלי המכונה שאוחזת אותו בזמן הסרת/ הרכבת הצמיג, הרגלים חרטו את הג'נט.
3. עשית טעות בנסיון שלך להמיר את פיתרון הבעיה שלך בהנחה לטיפול הבא, מה שאולי הראה לצד השני שאתה מחפש הזדמנויות לקבל הנחות ולא באמת מפריעה לך הבעיה.
4. שושו צא מהסרט אף אחד לא יחליף ג'נט על כזה דבר - לא מוסך וגם לא בית משפט. כאמור אפשר לתקן את זה בעלויות מינימליות למוסך ולשביעות רצונו של הלקוח - אבל הם לא מעוניינים בזה ללא צל של ספק.
5. למדת לקח ולקח יקר - לא מטפלים במוסך היבואן נקודה, גם לא בהחלפת צמיג. יש מקצוענים בתחום הצמיגים לאופנועים שמתמודדים באופן יום יומי עם אופנועים הרבה יותר מורכבים משלך ולהבא אתה תחליף אצל אחד מהם.
דבר אחרון - בסופו של דבר במוסך יבואן עובד על הכלי שלך איזה ילד במשכורת נמוכה שבא ללמוד על חשבון האופנוע שלך ב"פיקוח" של מנהל עבודה שלא באמת נמצא בסביבה. בתור בעל אופנוע לא הייתי מכניס את הכלי שלי לשום מוסך יבואן לא בתחום האופנועים ולא בתחום הרכב - רמת המקצוענות המכנית במקומות האלו היא מהנמוכות שבנמצא מהסיבות האלו ונוספות.
זכור להבא שאתה רשאי לטפל ב-כ-ל מוסך מורשה משרד התחבורה ללא פגיעה באחריות היצרן על הכלי שלך, לא משנה איזה טיפול עשית.
בהצלחה בהמשך.
נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 26-04-2016 בשעה 19:29.
דרזדנר אני הייתי מצפה ללפחות הטיפול שהצעת פלוס טיפול 10 על חשבון הבית.
מקובל ואפילו היה יוצא עם חיוך.
במצב שנוצר אני הייתי מחר נכנס ב 7:15 בבוקר למוסך משאיר להם את המפתח שם ולהגיד להם שיתקשרו כשיש ג'אנט חדש מורכב.
כשאומרים לי "הנחה חריגה" כל המנורות אזהרה שלי נדלקות.
200 ש"ח זאת הנחה קיקיונית, בקושי המע"מ.
על איזה סניף מדובר?
Honda Forza 750
בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'
מקרה כזה נותן הרגשה שבעת רכישה של אופנוע חדש האחריות לא באמת שווה משהו. היבואן יידע איך להתנער ממך ובסופו של דבר אתה תישא בתוצאות.
לכל המגיבים המלאים זעם קדוש, ךסטורן, שושו, GMX וכו' - נסחפתם קשות. טוב שעל השריטות בג'אנט לא הייתם דורשים כלי חדש + 100,000 ש"ח פיצוי.
בואו נבחן את זה בצורה רציונלית: עושים לך נזק בכלי, אתה לא מרוצה ממש שמציעים לך, אז מה אתה עושה? לוקח הערכת שמאי על הנזק ותובע. מה הייתה הערכת שמאי על הנזק שנעשה? 20 שקל? 50 שקל? אף שמאי לא היה פוסק ג'אנט חדש על שריטות.
זה לא בא להצדיק את המוסך - בטח לא כשניסו לתקן עם טוש (למרות שטוש פרמננטי היה עושה את העבודה). אבל מכאן ועד לקבוע שהנחה של 200 ש"ח אינה ראויה או שלאחריות אין משמעות (אפשר לממש אחריות בכל מוסך מורשה ע"י היבואן) המרחק גדול - גדול מאוד.
אגב, לי אישית ניסיון הפוך לחלוטין עם מטרו גם בקנייה/טרייד אין וגם במוסך שלהם, למרות שבד"כ מטפל במוסך אחר. אבל (והיה דיון על זה בעבר) זה תלוי מסוכנות עצמה ובאנשים שעובדים באותה סוכנות בזמן נתון. זה בהחלט לא עניין של כל חברת מטרו.
כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
מערכות מיגון מתקדמות
איתוראן SCOOTER
SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
www.kolbotex.co.il
שוקן 32 תל אביב 03-5051162
קודם כל, הסיבה שהיחס של היבואן לצרכן בישראל הוא כלכך גרוע היא צרכנים כמוך, אשר יקחו מהם אופנוע תקין ויחזירו להם אופנוע תקול ויסכימו לקבל מחזיק מפתחות כי ״השחלנו אותם״. רק בארץ זה עובד ככה, תרבות הפראייר המצוי, המתפשר והנדפק. בוא ואתן לך דוגמה קצרה, אם נכנס לאפל לרכוש מגן לאייפון שלך ובמהלך הרכישה וההרכבה נציג המכירות מפיל לך את המכשיר ארצה וכרגע יש לך שריטה על גב המכשיר, מה אתה תעשה? כנראה תדרוש את הכיסוי בחינם, מה יעשו במדינה מתוקנת כמו בארהב למשל ? תקבל איפון מהקופסא. אתה מבין א׳? הבעיה היא לא אנחנו עם הדרישות המוגזמות אלא אתה עם הוותרנות והתפיסה שלך שאומרת שהדרישות שלנו מוגזמות. לגבי מטרו, אני הכנסתי אופנוע לטיפול במטרו ובאמצע כביש החוף איבדתי בלם אחורי כי מישהו שכח לסגור בורג בסיום הטיפול וכנראה שהוופלים שהוא אכל באותו הרגע היו מעניינים יותר מלבדוק שלא תעוף לי הרגלית בניסיון בלימה הראשון. אני חושב שכאשר הכנסת מוצר תקין לבית עסק ונגרם נזק לרכוש שלך ע״י אותו בית עסק, יש לך כל סיבה בעולם לדרוש את רכושך באותו המצב אשר נכנס, תקין וללא פגם. בוקר טוב מארה״ב