1. אפשר לתקן את זה בקלות ובהשקעה מינימלית של המוסך - אבל הקטע עם הטוש מבהיר שהם לא בעניין ומשחקים איתך במי יתייאש ראשון.
2. הג'נט קיבל סימנים לא ממכה אלא מכיוון שהם עובדים ללא נעלי מגן מפלסטיק על ארבעת רגלי המכונה שאוחזת אותו בזמן הסרת/ הרכבת הצמיג, הרגלים חרטו את הג'נט.
3. עשית טעות בנסיון שלך להמיר את פיתרון הבעיה שלך בהנחה לטיפול הבא, מה שאולי הראה לצד השני שאתה מחפש הזדמנויות לקבל הנחות ולא באמת מפריעה לך הבעיה.
4. שושו צא מהסרט אף אחד לא יחליף ג'נט על כזה דבר - לא מוסך וגם לא בית משפט. כאמור אפשר לתקן את זה בעלויות מינימליות למוסך ולשביעות רצונו של הלקוח - אבל הם לא מעוניינים בזה ללא צל של ספק.
5. למדת לקח ולקח יקר - לא מטפלים במוסך היבואן נקודה, גם לא בהחלפת צמיג. יש מקצוענים בתחום הצמיגים לאופנועים שמתמודדים באופן יום יומי עם אופנועים הרבה יותר מורכבים משלך ולהבא אתה תחליף אצל אחד מהם.
דבר אחרון - בסופו של דבר במוסך יבואן עובד על הכלי שלך איזה ילד במשכורת נמוכה שבא ללמוד על חשבון האופנוע שלך ב"פיקוח" של מנהל עבודה שלא באמת נמצא בסביבה. בתור בעל אופנוע לא הייתי מכניס את הכלי שלי לשום מוסך יבואן לא בתחום האופנועים ולא בתחום הרכב - רמת המקצוענות המכנית במקומות האלו היא מהנמוכות שבנמצא מהסיבות האלו ונוספות.
זכור להבא שאתה רשאי לטפל ב-כ-ל מוסך מורשה משרד התחבורה ללא פגיעה באחריות היצרן על הכלי שלך, לא משנה איזה טיפול עשית.
בהצלחה בהמשך.