עמוד 4 מתוך 7 ראשוןראשון ... 23456 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 102

אשכול: חוויית שירות החלפת צמיג במוסך מטרו, לא כל הנוצץ זהב הוא

  1. #46
    לגמרי לא הקשבת.. במטרו שוררת תרבות ה"יהיה בסדר" שעם ישראל כ"כ אוהב. אל תאמין להם! הסטנדרטים שלהם מאוד נמוכים.

  2. #47
    יצאת ״פראייר״ והכניסו לך ״תיקון״ של החריטה בג׳אנט ועוד חייבו אותך על שעות עבודה בטיפול 10.
    במקום להקשיב ולדרוש את שמגיע לך נפלת בפח כלכך טיפשי, אל תתן להם לסבן אותך, תדרוש ג׳אנט חדש ואתה לא רוצה שום דבר מעבר.

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עכשיו אני מבולבל, איך מנזק שעשו לך באופנוע שילמת עוד כסף?
    טןב אולי זה שיטה בסוף יחזירו לך את הכסף בלי לתקן ואתה תיהיה מרוצה

    שושו, אפשר לגרום לזה להיראות הרבה יותר טוב בעזרת פילר, שיוף קל וקצת צבע, מנסיון שלי תיקון כזה תראה קצת בעניים ובתמונה בכלל לא יראו, לא סיפור יקר ואפשר אפילו בלי להוריד גלגל, בחו"ל קוראים לסוג התיקונים האלו "SMART REPAIR" יש מלא מידע על זה באינטרנט.

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    1. אפשר לתקן את זה בקלות ובהשקעה מינימלית של המוסך - אבל הקטע עם הטוש מבהיר שהם לא בעניין ומשחקים איתך במי יתייאש ראשון.
    2. הג'נט קיבל סימנים לא ממכה אלא מכיוון שהם עובדים ללא נעלי מגן מפלסטיק על ארבעת רגלי המכונה שאוחזת אותו בזמן הסרת/ הרכבת הצמיג, הרגלים חרטו את הג'נט.
    3. עשית טעות בנסיון שלך להמיר את פיתרון הבעיה שלך בהנחה לטיפול הבא, מה שאולי הראה לצד השני שאתה מחפש הזדמנויות לקבל הנחות ולא באמת מפריעה לך הבעיה.
    4. שושו צא מהסרט אף אחד לא יחליף ג'נט על כזה דבר - לא מוסך וגם לא בית משפט. כאמור אפשר לתקן את זה בעלויות מינימליות למוסך ולשביעות רצונו של הלקוח - אבל הם לא מעוניינים בזה ללא צל של ספק.
    5. למדת לקח ולקח יקר - לא מטפלים במוסך היבואן נקודה, גם לא בהחלפת צמיג. יש מקצוענים בתחום הצמיגים לאופנועים שמתמודדים באופן יום יומי עם אופנועים הרבה יותר מורכבים משלך ולהבא אתה תחליף אצל אחד מהם.

    דבר אחרון - בסופו של דבר במוסך יבואן עובד על הכלי שלך איזה ילד במשכורת נמוכה שבא ללמוד על חשבון האופנוע שלך ב"פיקוח" של מנהל עבודה שלא באמת נמצא בסביבה. בתור בעל אופנוע לא הייתי מכניס את הכלי שלי לשום מוסך יבואן לא בתחום האופנועים ולא בתחום הרכב - רמת המקצוענות המכנית במקומות האלו היא מהנמוכות שבנמצא מהסיבות האלו ונוספות.
    זכור להבא שאתה רשאי לטפל ב-כ-ל מוסך מורשה משרד התחבורה ללא פגיעה באחריות היצרן על הכלי שלך, לא משנה איזה טיפול עשית.

    בהצלחה בהמשך.
    נערך לאחרונה על ידי Shasha127; 26-04-2016 בשעה 19:29.

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    יש לך ביטוח מקיף?

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    יש לך ביטוח מקיף?
    לא

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עכשיו אני מבולבל, איך מנזק שעשו לך באופנוע שילמת עוד כסף?
    האופנע הגיע לטיפול 10

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שושו, אפשר לגרום לזה להיראות הרבה יותר טוב בעזרת פילר, שיוף קל וקצת צבע, מנסיון שלי תיקון כזה תראה קצת בעניים ובתמונה בכלל לא יראו, לא סיפור יקר ואפשר אפילו בלי להוריד גלגל, בחו"ל קוראים לסוג התיקונים האלו "SMART REPAIR" יש מלא מידע על זה באינטרנט.
    לתיקון כזה ציפיתי במינימום

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    1. אפשר לתקן את זה בקלות ובהשקעה מינימלית של המוסך - אבל הקטע עם הטוש מבהיר שהם לא בעניין ומשחקים איתך במי יתייאש ראשון.
    2. הג'נט קיבל סימנים לא ממכה אלא מכיוון שהם עובדים ללא נעלי מגן מפלסטיק על ארבעת רגלי המכונה שאוחזת אותו בזמן הסרת/ הרכבת הצמיג, הרגלים חרטו את הג'נט.
    3. עשית טעות בנסיון שלך להמיר את פיתרון הבעיה שלך בהנחה לטיפול הבא, מה שאולי הראה לצד השני שאתה מחפש הזדמנויות לקבל הנחות ולא באמת מפריעה לך הבעיה.
    4. שושו צא מהסרט אף אחד לא יחליף ג'נט על כזה דבר - לא מוסך וגם לא בית משפט. כאמור אפשר לתקן את זה בעלויות מינימליות למוסך ולשביעות רצונו של הלקוח - אבל הם לא מעוניינים בזה ללא צל של ספק.
    5. למדת לקח ולקח יקר - לא מטפלים במוסך היבואן נקודה, גם לא בהחלפת צמיג. יש מקצוענים בתחום הצמיגים לאופנועים שמתמודדים באופן יום יומי עם אופנועים הרבה יותר מורכבים משלך ולהבא אתה תחליף אצל אחד מהם.

    דבר אחרון - בסופו של דבר במוסך יבואן עובד על הכלי שלך איזה ילד במשכורת נמוכה שבא ללמוד על חשבון האופנוע שלך ב"פיקוח" של מנהל עבודה שלא באמת נמצא בסביבה. בתור בעל אופנוע לא הייתי מכניס את הכלי שלי לשום מוסך יבואן לא בתחום האופנועים ולא בתחום הרכב - רמת המקצוענות המכנית במקומות האלו היא מהנמוכות שבנמצא מהסיבות האלו ונוספות.
    זכור להבא שאתה רשאי לטפל ב-כ-ל מוסך מורשה משרד התחבורה ללא פגיעה באחריות היצרן על הכלי שלך, לא משנה איזה טיפול עשית.

    בהצלחה בהמשך.
    כל מה שכתבת נכון, תודה

  7. #52
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    1. אפשר לתקן את זה בקלות ובהשקעה מינימלית של המוסך - אבל הקטע עם הטוש מבהיר שהם לא בעניין ומשחקים איתך במי יתייאש ראשון.
    2. הג'נט קיבל סימנים לא ממכה אלא מכיוון שהם עובדים ללא נעלי מגן מפלסטיק על ארבעת רגלי המכונה שאוחזת אותו בזמן הסרת/ הרכבת הצמיג, הרגלים חרטו את הג'נט.
    3. עשית טעות בנסיון שלך להמיר את פיתרון הבעיה שלך בהנחה לטיפול הבא, מה שאולי הראה לצד השני שאתה מחפש הזדמנויות לקבל הנחות ולא באמת מפריעה לך הבעיה.
    4. שושו צא מהסרט אף אחד לא יחליף ג'נט על כזה דבר - לא מוסך וגם לא בית משפט. כאמור אפשר לתקן את זה בעלויות מינימליות למוסך ולשביעות רצונו של הלקוח - אבל הם לא מעוניינים בזה ללא צל של ספק.
    5. למדת לקח ולקח יקר - לא מטפלים במוסך היבואן נקודה, גם לא בהחלפת צמיג. יש מקצוענים בתחום הצמיגים לאופנועים שמתמודדים באופן יום יומי עם אופנועים הרבה יותר מורכבים משלך ולהבא אתה תחליף אצל אחד מהם.

    דבר אחרון - בסופו של דבר במוסך יבואן עובד על הכלי שלך איזה ילד במשכורת נמוכה שבא ללמוד על חשבון האופנוע שלך ב"פיקוח" של מנהל עבודה שלא באמת נמצא בסביבה. בתור בעל אופנוע לא הייתי מכניס את הכלי שלי לשום מוסך יבואן לא בתחום האופנועים ולא בתחום הרכב - רמת המקצוענות המכנית במקומות האלו היא מהנמוכות שבנמצא מהסיבות האלו ונוספות.
    זכור להבא שאתה רשאי לטפל ב-כ-ל מוסך מורשה משרד התחבורה ללא פגיעה באחריות היצרן על הכלי שלך, לא משנה איזה טיפול עשית.

    בהצלחה בהמשך.

    שאשא שנחפש ביחד צמיגאי מספר 1 בתל הביב והמרשתת ששורט ג'אנטים? (כמובן שלא הוא. זה השוליות שלו)

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    דרזדנר אני הייתי מצפה ללפחות הטיפול שהצעת פלוס טיפול 10 על חשבון הבית.
    מקובל ואפילו היה יוצא עם חיוך.
    במצב שנוצר אני הייתי מחר נכנס ב 7:15 בבוקר למוסך משאיר להם את המפתח שם ולהגיד להם שיתקשרו כשיש ג'אנט חדש מורכב.
    כשאומרים לי "הנחה חריגה" כל המנורות אזהרה שלי נדלקות.
    200 ש"ח זאת הנחה קיקיונית, בקושי המע"מ.

    על איזה סניף מדובר?
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

  9. #54
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    מקרה כזה נותן הרגשה שבעת רכישה של אופנוע חדש האחריות לא באמת שווה משהו. היבואן יידע איך להתנער ממך ובסופו של דבר אתה תישא בתוצאות.

  10. #55
    ציטוט נכתב במקור על ידי GMX צפיה בהודעה
    מקרה כזה נותן הרגשה שבעת רכישה של אופנוע חדש האחריות לא באמת שווה משהו. היבואן יידע איך להתנער ממך ובסופו של דבר אתה תישא בתוצאות.
    ר-ק בישראל

  11. #56
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    לכל המגיבים המלאים זעם קדוש, ךסטורן, שושו, GMX וכו' - נסחפתם קשות. טוב שעל השריטות בג'אנט לא הייתם דורשים כלי חדש + 100,000 ש"ח פיצוי.
    בואו נבחן את זה בצורה רציונלית: עושים לך נזק בכלי, אתה לא מרוצה ממש שמציעים לך, אז מה אתה עושה? לוקח הערכת שמאי על הנזק ותובע. מה הייתה הערכת שמאי על הנזק שנעשה? 20 שקל? 50 שקל? אף שמאי לא היה פוסק ג'אנט חדש על שריטות.
    זה לא בא להצדיק את המוסך - בטח לא כשניסו לתקן עם טוש (למרות שטוש פרמננטי היה עושה את העבודה). אבל מכאן ועד לקבוע שהנחה של 200 ש"ח אינה ראויה או שלאחריות אין משמעות (אפשר לממש אחריות בכל מוסך מורשה ע"י היבואן) המרחק גדול - גדול מאוד.
    אגב, לי אישית ניסיון הפוך לחלוטין עם מטרו גם בקנייה/טרייד אין וגם במוסך שלהם, למרות שבד"כ מטפל במוסך אחר. אבל (והיה דיון על זה בעבר) זה תלוי מסוכנות עצמה ובאנשים שעובדים באותה סוכנות בזמן נתון. זה בהחלט לא עניין של כל חברת מטרו.

  12. #57
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    1. אפשר לתקן את זה בקלות ובהשקעה מינימלית של המוסך - אבל הקטע עם הטוש מבהיר שהם לא בעניין ומשחקים איתך במי יתייאש ראשון.
    2. הג'נט קיבל סימנים לא ממכה אלא מכיוון שהם עובדים ללא נעלי מגן מפלסטיק על ארבעת רגלי המכונה שאוחזת אותו בזמן הסרת/ הרכבת הצמיג, הרגלים חרטו את הג'נט.
    3. עשית טעות בנסיון שלך להמיר את פיתרון הבעיה שלך בהנחה לטיפול הבא, מה שאולי הראה לצד השני שאתה מחפש הזדמנויות לקבל הנחות ולא באמת מפריעה לך הבעיה.
    4. שושו צא מהסרט אף אחד לא יחליף ג'נט על כזה דבר - לא מוסך וגם לא בית משפט. כאמור אפשר לתקן את זה בעלויות מינימליות למוסך ולשביעות רצונו של הלקוח - אבל הם לא מעוניינים בזה ללא צל של ספק.
    5. למדת לקח ולקח יקר - לא מטפלים במוסך היבואן נקודה, גם לא בהחלפת צמיג. יש מקצוענים בתחום הצמיגים לאופנועים שמתמודדים באופן יום יומי עם אופנועים הרבה יותר מורכבים משלך ולהבא אתה תחליף אצל אחד מהם.

    דבר אחרון - בסופו של דבר במוסך יבואן עובד על הכלי שלך איזה ילד במשכורת נמוכה שבא ללמוד על חשבון האופנוע שלך ב"פיקוח" של מנהל עבודה שלא באמת נמצא בסביבה. בתור בעל אופנוע לא הייתי מכניס את הכלי שלי לשום מוסך יבואן לא בתחום האופנועים ולא בתחום הרכב - רמת המקצוענות המכנית במקומות האלו היא מהנמוכות שבנמצא מהסיבות האלו ונוספות.
    זכור להבא שאתה רשאי לטפל ב-כ-ל מוסך מורשה משרד התחבורה ללא פגיעה באחריות היצרן על הכלי שלך, לא משנה איזה טיפול עשית.

    בהצלחה בהמשך.
    סיכמת את זה בצורה מושלמת
    כלבוטקס מיגון ואביזרים הבית היחיד לדו גלגלי שלך
    יבואנים ומפיצים של מותגי רכיבה מהמובילים בעולם
    DAINESE RST IXON RAMMOUNTS 70D'S
    תוספות מבית- GIVI- AKRAPOVITC-RIZOMA-KTECH
    קסדות ממיטב היצרנים במבחר גדול
    X-LITE-MOMO-SHARK-NOLAN-MT
    מערכות מיגון מתקדמות
    איתוראן SCOOTER
    SMV80 אזעקה עם שלטי LCD המובילה
    www.kolbotex.co.il
    שוקן 32 תל אביב 03-5051162

  13. #58
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    5. למדת לקח ולקח יקר - לא מטפלים במוסך היבואן נקודה, גם לא בהחלפת צמיג. יש מקצוענים בתחום הצמיגים לאופנועים שמתמודדים באופן יום יומי עם אופנועים הרבה יותר מורכבים משלך ולהבא אתה תחליף אצל אחד מהם.
    השבוע החלפתי זוג צמיגים במקום שמתמחה (ואף הוזכר כבר בשרשור הזה). את הצמיג הקדמי הם ניפחו 23 במקום 29. את האחורי העובד הרכיב הפוך(!). את האום של המתלה שכח לסגור (!!). מה שאני בא להגיד - תמיד להשגיח על "בעלי המקצוע". בעיקר כשאלו העובדים שלהם ולא בעל הבית בעצמו.



  14. #59
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לכל המגיבים המלאים זעם קדוש, ךסטורן, שושו, GMX וכו' - נסחפתם קשות. טוב שעל השריטות בג'אנט לא הייתם דורשים כלי חדש + 100,000 ש"ח פיצוי.
    בואו נבחן את זה בצורה רציונלית: עושים לך נזק בכלי, אתה לא מרוצה ממש שמציעים לך, אז מה אתה עושה? לוקח הערכת שמאי על הנזק ותובע. מה הייתה הערכת שמאי על הנזק שנעשה? 20 שקל? 50 שקל? אף שמאי לא היה פוסק ג'אנט חדש על שריטות.
    זה לא בא להצדיק את המוסך - בטח לא כשניסו לתקן עם טוש (למרות שטוש פרמננטי היה עושה את העבודה). אבל מכאן ועד לקבוע שהנחה של 200 ש"ח אינה ראויה או שלאחריות אין משמעות (אפשר לממש אחריות בכל מוסך מורשה ע"י היבואן) המרחק גדול - גדול מאוד.
    אגב, לי אישית ניסיון הפוך לחלוטין עם מטרו גם בקנייה/טרייד אין וגם במוסך שלהם, למרות שבד"כ מטפל במוסך אחר. אבל (והיה דיון על זה בעבר) זה תלוי מסוכנות עצמה ובאנשים שעובדים באותה סוכנות בזמן נתון. זה בהחלט לא עניין של כל חברת מטרו.
    קודם כל, הסיבה שהיחס של היבואן לצרכן בישראל הוא כלכך גרוע היא צרכנים כמוך, אשר יקחו מהם אופנוע תקין ויחזירו להם אופנוע תקול ויסכימו לקבל מחזיק מפתחות כי ״השחלנו אותם״. רק בארץ זה עובד ככה, תרבות הפראייר המצוי, המתפשר והנדפק. בוא ואתן לך דוגמה קצרה, אם נכנס לאפל לרכוש מגן לאייפון שלך ובמהלך הרכישה וההרכבה נציג המכירות מפיל לך את המכשיר ארצה וכרגע יש לך שריטה על גב המכשיר, מה אתה תעשה? כנראה תדרוש את הכיסוי בחינם, מה יעשו במדינה מתוקנת כמו בארהב למשל ? תקבל איפון מהקופסא. אתה מבין א׳? הבעיה היא לא אנחנו עם הדרישות המוגזמות אלא אתה עם הוותרנות והתפיסה שלך שאומרת שהדרישות שלנו מוגזמות. לגבי מטרו, אני הכנסתי אופנוע לטיפול במטרו ובאמצע כביש החוף איבדתי בלם אחורי כי מישהו שכח לסגור בורג בסיום הטיפול וכנראה שהוופלים שהוא אכל באותו הרגע היו מעניינים יותר מלבדוק שלא תעוף לי הרגלית בניסיון בלימה הראשון. אני חושב שכאשר הכנסת מוצר תקין לבית עסק ונגרם נזק לרכוש שלך ע״י אותו בית עסק, יש לך כל סיבה בעולם לדרוש את רכושך באותו המצב אשר נכנס, תקין וללא פגם. בוקר טוב מארה״ב

  15. #60
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי uriar צפיה בהודעה
    השבוע החלפתי זוג צמיגים במקום שמתמחה (ואף הוזכר כבר בשרשור הזה). את הצמיג הקדמי הם ניפחו 23 במקום 29. את האחורי העובד הרכיב הפוך(!). את האום של המתלה שכח לסגור (!!). מה שאני בא להגיד - תמיד להשגיח על "בעלי המקצוע". בעיקר כשאלו העובדים שלהם ולא בעל הבית בעצמו.
    אצלי "בעל מקצוע" שכח את הברגים ששם כדי להרים את האופנוע וכמעט שלח אותי לקיבינימט
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  3. כמה טיפ אתם משאירים במוסך ?
    על ידי r&a בפורום אוף טופיק
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 19:44
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01
  5. מחיר שקיבלתי במוסך אם אפשר חוות דעת :)
    על ידי zinzana בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24-09-2015, 17:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO