עמוד 6 מתוך 7 ראשוןראשון ... 4567 אחרוןאחרון
תוצאות 76 עד 90 מ 102

אשכול: חוויית שירות החלפת צמיג במוסך מטרו, לא כל הנוצץ זהב הוא

  1. #76
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לכל המגיבים המלאים זעם קדוש, ךסטורן, שושו, GMX וכו' - נסחפתם קשות. טוב שעל השריטות בג'אנט לא הייתם דורשים כלי חדש + 100,000 ש"ח פיצוי.
    בואו נבחן את זה בצורה רציונלית: עושים לך נזק בכלי, אתה לא מרוצה ממש שמציעים לך, אז מה אתה עושה? לוקח הערכת שמאי על הנזק ותובע. מה הייתה הערכת שמאי על הנזק שנעשה? 20 שקל? 50 שקל? אף שמאי לא היה פוסק ג'אנט חדש על שריטות.
    זה לא בא להצדיק את המוסך - בטח לא כשניסו לתקן עם טוש (למרות שטוש פרמננטי היה עושה את העבודה). אבל מכאן ועד לקבוע שהנחה של 200 ש"ח אינה ראויה או שלאחריות אין משמעות (אפשר לממש אחריות בכל מוסך מורשה ע"י היבואן) המרחק גדול - גדול מאוד.
    אגב, לי אישית ניסיון הפוך לחלוטין עם מטרו גם בקנייה/טרייד אין וגם במוסך שלהם, למרות שבד"כ מטפל במוסך אחר. אבל (והיה דיון על זה בעבר) זה תלוי מסוכנות עצמה ובאנשים שעובדים באותה סוכנות בזמן נתון. זה בהחלט לא עניין של כל חברת מטרו.
    מסכים ב - 100%.
    הרבה פעמים אני קורא פה השתלחויות חסרות רסן במטרו ולא מבין על מה מדובר.
    גם במקרה הזה, פות"ש תאר דווקא התערבות חיובית של שירות הלקוחות אבל טיפול חוזר גרוע של המוסך.
    נראה לי שזה הרבה יותר תלוי בסוכנות הספציפית מאשר ביבואן.
    לי יש חמש שנים של נסיון מצויין עם מטרו (אגב גם אני לא עובד שם ואין לי קרובים או חברים שם).
    נראה לי שכמו שא' כתב בתגובה נוספת יש פה מעגל שקשה לשבור אותו של צרכנים - צרחנים, שחושבים שמגיע להם אופנוע חדש על כל שריטה, ונותני שירות מותשים, שמראש כבר מגיעים בעמדה מתגוננת, ונותנים יחס גרוע.
    אני אגב אדם רגיש לשירות גרוע ולא ותרן בכלל, אבל אני משתדל תמיד להתחיל בצורה חיובית לפני שאני מאבד את הפיוז.
    נראה לי שפות"ש פעל נכון עד עכשיו ואין ספק שהמוסך (המוסך - ולא היבואן) כנראה לא מבין עדיין מה נדרש ממנו.
    לפני פנייה לבית משפט, אפשר גם לשלוח מכתב מעורך דין.
    בכל מקרה יש להניח שהמוסך איבד לקוח וחבל שהוא לא מבין את זה.
    גם אני בעד עבודה עם מוסך מורשה ולא עם הסוכנות אבל שוב, לדעתי זה תלוי בעיקר בסוכנות הספציפית.

  2. #77
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    128
    א הזקן, איש יקר, בגלל שיש לי הכרות אישית עם Lestoren, אני יכול להגיד לך שהוא בחור על הכיפאק. תגובתך הייתה קצת לא מידתית, אבל כל אחד מחליט איך הוא מגיב כמובן.

    לענייננו, לפני זמן קצר, רכשתי דרך אתר סחר מקומי אופני כושר, כדי שיהיה לי על מה לתלות את הבגדים.
    המשלוח הגיע באיחור של שבוע, בגלל שהיבואן עובד עדיין בסגנון שנות ה-60.
    שירות הלקוחות של אתר הסחר, פנו אליי והציעו לי פיצוי בלי שביקשתי, אך הנציגה התעקשה שמגיע לי. אחרי שיחה קצרה הסתקרנתי ושאלתי מה הפיצוי... נעניתי שהפיצוי הוא זיכוי לקנייה חוזרת באתר ע"ס 50 ש"ח.
    אמרתי שוב לנציגה שאני לא מעוניין בפיצוי ועם זאת - אם נותן השירות מציע פיצוי, הוא לא צריך לעשות זאת כדי לצאת ידי חובה. כמו כן אמרתי לה שאני מעוניין לקבל את הפיצוי בזיכוי לאשראי. נעניתי כמובן בשלילה. למה? כי הם יוצרים בדרך זאת קנייה חוזרת באתר. הפיצוי לא רציני שכן משלוח מוצר באתר עולה 100 ש"ח ובנוסף, כדי לקבל את הפיצוי - אני אקנה שוב מהאתר?
    משמע, אם מציעים פיצוי, לפחות שיהיה הולם או לשביעות רצון הלקוח, בגבולות ההיגיון.

    לפות"ש, במקרה הספציפי שאתה מדבר עליו, דבר כזה יכול לקרות בהחלפת צמיג, גם אצל רב-שגל-צמיגאי... לפי התמונה, מדובר בקילוף נקודתי של צבע. בגלל שנראה שחשוב לך לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, בקש ממטרו טיפול קטן חינם.
    נערך לאחרונה על ידי eran-go; 29-04-2016 בשעה 02:02.

  3. #78
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    283
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לכל המגיבים המלאים זעם קדוש, ךסטורן, שושו, GMX וכו' - נסחפתם קשות. טוב שעל השריטות בג'אנט לא הייתם דורשים כלי חדש + 100,000 ש"ח פיצוי.
    בואו נבחן את זה בצורה רציונלית: עושים לך נזק בכלי, אתה לא מרוצה ממש שמציעים לך, אז מה אתה עושה? לוקח הערכת שמאי על הנזק ותובע. מה הייתה הערכת שמאי על הנזק שנעשה? 20 שקל? 50 שקל? אף שמאי לא היה פוסק ג'אנט חדש על שריטות.
    זה לא בא להצדיק את המוסך - בטח לא כשניסו לתקן עם טוש (למרות שטוש פרמננטי היה עושה את העבודה). אבל מכאן ועד לקבוע שהנחה של 200 ש"ח אינה ראויה או שלאחריות אין משמעות (אפשר לממש אחריות בכל מוסך מורשה ע"י היבואן) המרחק גדול - גדול מאוד.
    אגב, לי אישית ניסיון הפוך לחלוטין עם מטרו גם בקנייה/טרייד אין וגם במוסך שלהם, למרות שבד"כ מטפל במוסך אחר. אבל (והיה דיון על זה בעבר) זה תלוי מסוכנות עצמה ובאנשים שעובדים באותה סוכנות בזמן נתון. זה בהחלט לא עניין של כל חברת מטרו.
    אני מסכים איתך לגבי כל הרעש שנעשה מהשריטה הזו.

    אך זה לא נכון לגבי מה שמאי היה קובע לגבי שריטה במיוחד כאשר מדובר בכלי חדש.

    לפני כחודש בחור עם טנדר חזר על האופנוע שלי רווירס, יש לו וואוו גרירה אחורי, והוא הרים את החזית של האופנוע באוויר, אחרי שבדקנו את הנזק וויזואלית, ראינו שמדובר בסה"כ בשריטות.

    אחרי ששמאי הגיע ובדק את הנזק מול המוסך, השמאי החליט להזמין כנף ומגן בולם זעזועים חדשים מכיוון שאת השריטות האלה לא ניתן לתקן כי הן עמוקות מדי, וגרוע מזה, לא הבחנתי בנזק נוסף, אך אחרי בדיקת המוסך והשמאי ראו שאפילו המשולש התחתון התעקם קצת ולא ניתן לתקנו, אז גם אותו מחליפים.

    חשוב לי להבהיר, אני לא משווה את מה שקרה לי לנזק של הג'אנט, כי כאן מדובר בנזק זעום שהרוב לא יבחין בו.

    בכל מקרה אני גם חושב שזה בסדר שניסו לתקן את הג'אנט במטרו, אך חבל שזה בוצע כמו במידנה שלישית שמתקן איזה CBF150 ועוד לבקש מהלקוח שישלם על זה.

  4. #79
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    80
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה

    לפות"ש, במקרה הספציפי שאתה מדבר עליו, דבר כזה יכול לקרות בהחלפת צמיג, גם אצל רב-שגל-צמיגאי... לפי התמונה, מדובר בקילוף נקודתי של צבע. בגלל שנראה שחשוב לך לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, בקש ממטרו טיפול קטן חינם.
    דבר כזה אכן יכול לקרות אבל לא אמור לקרות. יש "רב שגל צמיגאי" שג'אנט שרוט אצלו זה מדע בדיוני ויש "רב שגל צמיגאי" שג'אנט שרוט אצלו זה נוהל עבודה.
    ג'אנט לא אמור להישרט בהחלפה ויש דרכים למנוע את זה מלקרות. היה ומוסך/פנצ'ריה כשלה במניעה ונגרם נזק וכתוצאה מכך עוגמת נפש אז התיקון של עוגמת הנפש הזו תהיה רק בהחזרת הג'אנט למצבו המקורי. טיפול קטן חינם לא יעלים את השריטה בג'אנט, וגם לא את קילוף הצבע, ולכן הפיצוי היחיד לעוגמת הנפש הוא החזרת הג'אנט למצבו טרם ההחלפה.

    האינטרס הציבורי שלנו הוא שפות"ש אכן יגיע למצב שהג'אנט חוזר לקדמותו וכך גם במקרים אחרים של רשלנות, כדי להתחיל למנוע מקרים שקורים הרבה יותר מידי בו אנחנו כקהל צרכנים מגיעים לקבל טיפול מקצועי, יוצאים עם טיפול חובבני וממשיכים לסתום לנו את הפה עם טיפולים קטנים "חינם".

  5. #80
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי eran-go צפיה בהודעה
    א הזקן, איש יקר, בגלל שיש לי הכרות אישית עם Lestoren, אני יכול להגיד לך שהוא בחור על הכיפאק. תגובתך הייתה קצת לא מידתית, אבל כל אחד מחליט איך הוא מגיב כמובן.

    לענייננו, לפני זמן קצר, רכשתי דרך אתר סחר מקומי אופני כושר, כדי שיהיה לי על מה לתלות את הבגדים.
    המשלוח הגיע באיחור של שבוע, בגלל שהיבואן עובד עדיין בסגנון שנות ה-60.
    שירות הלקוחות של אתר הסחר, פנו אליי והציעו לי פיצוי בלי שביקשתי, אך הנציגה התעקשה שמגיע לי. אחרי שיחה קצרה הסתקרנתי ושאלתי מה הפיצוי... נעניתי שהפיצוי הוא זיכוי לקנייה חוזרת באתר ע"ס 50 ש"ח.
    אמרתי שוב לנציגה שאני לא מעוניין בפיצוי ועם זאת - אם נותן השירות מציע פיצוי, הוא לא צריך לעשות זאת כדי לצאת ידי חובה. כמו כן אמרתי לה שאני מעוניין לקבל את הפיצוי בזיכוי לאשראי. נעניתי כמובן בשלילה. למה? כי הם יוצרים בדרך זאת קנייה חוזרת באתר. הפיצוי לא רציני שכן משלוח מוצר באתר עולה 100 ש"ח ובנוסף, כדי לקבל את הפיצוי - אני אקנה שוב מהאתר?
    משמע, אם מציעים פיצוי, לפחות שיהיה הולם או לשביעות רצון הלקוח, בגבולות ההיגיון.

    לפות"ש, במקרה הספציפי שאתה מדבר עליו, דבר כזה יכול לקרות בהחלפת צמיג, גם אצל רב-שגל-צמיגאי... לפי התמונה, מדובר בקילוף נקודתי של צבע. בגלל שנראה שחשוב לך לקבל פיצוי על עוגמת הנפש, בקש ממטרו טיפול קטן חינם.
    ערן, אולי כדאי שאבהיר: אני בהחלט חושב שמגיע לכל אחד שירות סביר. אני בהחלט חושב שאם משהו לא בסדר אתה זכאי לפיצוי סביר (עם דגש על סביר). קרו לי כבר מקרים כמו עם ההליכון שלך. במקרים מסוימים, כשהאיחור באספקה לא הפריע לי, לא עשיתי כלום. במקרים אחרים, לדוגמה, ארונות בגדים שאליו היינו צריכים להכין את הבית (כלומר, לרוקן ארונות ישנים וחיות בבית שנראה כמו אחרי רעידת אדמה), שבו זמן האספקה קריטי, כשהיה איחור ומשיחות טלפון ראיתי שהספק לא עושה שום מאמץ להגיע באיחור מינימלי פשוט בטלתי את העסקה וקניתי במקום אחר.
    לפות"ש שרטו ג'נט בהחלפת צמיג. לא בסדר. אבל, מדובר על נזק קוסמטי שקל לתקן אותו (יש "מקלות" או בקבוקים קטנים עם צבע בעשרות גוונים המיועדים בדיוק לתיקוני שריטות ברכבים ואופנועים) ובטח לא על נזק המכוסה באחריות שאתה מקבל כשאתה קונה כלי חדש. אני יצאתי נגד ה"מגיע לי" (לפחות ג'נט חדש) ונגד ההשמצה הכללית (זה מה ששווה האחריות של מטרו) שמגיבים שונים כתבו כאן. אין קשר חד-חד ערכי בין הסוכנויות של מכירת האופנועים לבין המוסכים של היבואן. נכון, אלו אותם בעלים וברוב המקרים המיקום קרוב, אבל אלו שני עסקים נפרדים. נניח שקנית דלק מהול בתחנת "דלק". האם יהיה נכון, לדעתך, להשמיץ את כל התחנות של "דלק" כמוכרות דלק מהול? או לפרסם ברבים שהאחריות של מזדה ו-BMW לא שוות כלום כי הם שייכים ל"דלק מוטורס"? צריך להבין שסוכנויות ומוסכים מתופעלות ומנוהלות ע"י אנשים ולכן יכול להיות מוסך של מטרו שאסור להיכנס אליו ובמקום אחר בארץ הוא מומלץ מבחינה מקצועית. יכול להיות שתקבל חרא של יחס ושירות בסוכנות אחת ובדיוק ההפך בסוכנות אחרת. להשמיץ רשת שלמה על סמך הניסיון עם מקום אחד זה לא הוגן.
    כששרטו לי ג'נט בהחלפת צמיג, לא עשיתי עניין מזה. פשוט לא חזרתי לאותו מקום שוב. אני בוחר את המלחמות שלי, בין היתר, לפי כמה שהן שוות, ובעיקרון לא נלחם על סכום קטן מזה שעולה לי למלא מכל דלק. אם השריטות מפריעות לפות"ש הוא בהחלט זכאי (אבל לא חייב) לדרוש תיקון מקצועי שלהן ואולי, בשביל ההרגשה הטובה, פיצוי על עגמת הנפש. אבל ג'נט חדש? שינסה לתבוע ב"תביעות קטנות" ויראה מה תהיה התוצאה (ואז מתחילים השרשורים כמה שהשופטים לא הוגנים ולא קשורים למציאות).
    ובאשר ל-lestorn ואחרים – אני לא מכיר אף אחד באופן אישי והם גם לא מכירים אותי. כל זמן שהדיון נשאר ענייני – הכול סבבה אפילו אם אנחנו לא מסכימים. אבל כשהוא קורא לי פרייר, כשהוא מסביר לי מדוע על שריטה של מכסה של אייפון צריך להחליף את כל הטלפון (ולא יודע שמישהו אחר ישלם עבור המכשיר שלו עם מכסה מוחלף כמכשיר חדש) וכשהוא מנסה ללמד אותי דברים שידעתי כנראה לפני שהוא נולד – זה עובר את גבולות הטעם הטוב. שלא לדבר על התגובה השנייה שלו שבו הוא קורא לי רדוד (אני יכול להבטיח לך שאני הרבה דברים, אבל רדוד הוא לא אחד מהם) ומסביר לי את השיטה האמריקאית אחרי שחייתי שם 4 שנים, רק כדי לסבר את האוזן ולהוכיח שאני מכיר את השיטה האמריקאית (ולא סובל אותה), האייפוד התקול הוחזר לחנות בו נקנה במסגרת האפשרות להחזיר תוך 90 יום ולקבל את הכסף בלי שאלות. אז עם כל הכבוד, אנחנו יכולים להתווכח אם על שריטה בג'נט מגיע אופנוע חדש או לא, אנחנו יכולים לא להסכים על תרבות ה"מגיע לי" שהתפתחה בארץ ומה ההשפעה שלה על רמת השירות שמקבלים. אנחנו יכולים לדון למה הישראלים (לשעבר), כשצריכים ללכת לאירוע עם לבוש פורמאלי, הם אלה שקונים חליפות ושמלות ערב במייסיס ומחזירים אותם למחרת תמורת החזר כספי מלא בעוד שאמריקאים מנצלים אפשרות זו רק אם אינם מרוצים מהקנייה, ומה היה קורה לשירות הזה אם האמריקאים היו מתנהגים כמו הישראלים (לשעבר). אבל כשמישהו כותב עלי דברים אישיים בלי שהוא מכיר אותי, שיהיה מוכן לקבל ריקושטים, אפילו אם הם לא נכונים.

    וסליחה על החפירה.

  6. #81
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    73
    אדוני א הזקן, אני לא נגד דעתך שפיצוי צנוע יספק אותך או נגד דעת שושו ועוד כמה חברי פורום שמבחינתם ג'אנט חדש ולא פחות, כל לקוח זה אינדיבידואלי. מבחינתי, לי חשוב שיטפלו בנזק שנגרם ועוד איזה משהו קטן בשביל ההרגשה הטובה. במקרה הנוכחי הזה לבצע צביעה עם טוש(על פי פותח השרשור) אני חושב שזה זלזול בלקוח. אני גם מסכים שזה אמור להיות עניין עקרוני כי עם על כל פעם שאתה נכנס למוסך אתה מקבל שריטה או נזק כלשהו בסופו של דבר מבחינה קוסמטית האופנוע שלך יהיה בסוף גמור. כמו שאמרתי לפני, הנזק אולי מינורי ובלתי נראה מרחוק אבל זה ממש לא נראה כמו "לא שמנו לב שעשינו את זה" והסבירות מאוד גדולה שהם ידעו על זה ושתקו וזה מה שמפריע לי.

    Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  7. #82
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    זה לא סביר שצריך לצלם את האופנוע עם עדשת מאקרו מכל הכיוונים האפשריים לפני שמכניסים לטיפול שיגרתי.
    גם לא סביר שצריך את עזרתו של אביעד כדי לקבל איזשהו יחס.
    עוד פחות סביר שהיחס שמקבלים בסוף הוא פרודיה של שירות.

  8. #83
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    מטרו התקשרו אלי וביקשו שאכניס את האופנוע לתיקון יסודי של הג'נט שייקח מספר ימים בהם, אקבל קטנוע חלופי.
    מבטיח לעדכן.

  9. #84
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    עדכון

    האופנוע חזר ממטרו אחרי 4 ימי עבודה, הג'נט נצבע בצורה מקצועית ואין זכר למכה. בזמן הזה ניתן לי קטנוע חלופי מסוג NMAX120 (עם ABS) קטנוע נהדר (אבל זה כבר בשרשור אחר).

    ראוי לציין את אנשי המוסך והמנהל בראשם שהתנהלו בנועם ובאדיבות לאורך כל השתלשלות העניינים. ולבסוף ווידאו שאני עוזב את המוסך מרוצה.

    אדם חכם פעם אמר לי שכל צל"ש היה יכול להמנע.

  10. #85
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    הג'נט נצבע בצורה מקצועית ואין זכר למכה.
    אפשר להתרשם מהתיקון?

  11. #86
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    אני שמח לשמוע שבסוף קיבלת טיפול הולם.
    אני מקווה שהמוסך הזה יקפיד מעתה לא לגרום נזקים לכלים שנכנסים אליהם לטיפול.

  12. #87
    Senior Member הסמל האישי של torquser
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    643
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אפשר להתרשם מהתיקון?
    אני אעלה תמונה בהקדם אפשרי

  13. #88
    Member הסמל האישי של ComanDo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    210
    נפלא לשמוע :-)
    מחכים לתמונות


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  14. #89
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי torquser צפיה בהודעה
    עדכון

    האופנוע חזר ממטרו אחרי 4 ימי עבודה, הג'נט נצבע בצורה מקצועית ואין זכר למכה. בזמן הזה ניתן לי קטנוע חלופי מסוג NMAX120 (עם ABS) קטנוע נהדר (אבל זה כבר בשרשור אחר).

    ראוי לציין את אנשי המוסך והמנהל בראשם שהתנהלו בנועם ובאדיבות לאורך כל השתלשלות העניינים. ולבסוף ווידאו שאני עוזב את המוסך מרוצה.
    I rest my case.

    ובפולנית - אמרתי לכם.

    ועוז יוסיף - יוצא מהכלל המוכיח את הכלל, אבל אני לא מסכים. אנשים פותחים מעט מאוד פוסטים על דברים שהיו טובים והרבה פוסטים עם תלונות. אולי היוצאים מהכלל הם דווקא המקרים שעליהם נפתחים הפוסטים (שחלקם נפתרים לשביעות רצון הלקוח)?

  15. #90
    Senior Member הסמל האישי של shushu
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    738
    איזה רסט ואיזה קייס?
    הבן אדם הקיז דם עד שבכלל התייחסו אליו ברצינות.

    בסוף עשו לו את מה שהיו צריכים לעשות לו מלכתחילה !
    Honda Forza 750

    בן 38, רוכב על אופנועים 22 שנה כבר, והוגה מטבע הלשון 'ילד A1'

אשכולות דומים

  1. חוויית מסלול בקפריסין - ביקורת
    על ידי Xiaomi בפורום כללי
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 13:57
  2. motoin- חוויית שירות
    על ידי matan27 בפורום כללי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 24-12-2015, 11:10
  3. כמה טיפ אתם משאירים במוסך ?
    על ידי r&a בפורום אוף טופיק
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 13-11-2015, 19:44
  4. מטרו מוטור - חוויית קנייה - ריקול
    על ידי Spark בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 07-10-2015, 16:01
  5. מחיר שקיבלתי במוסך אם אפשר חוות דעת :)
    על ידי zinzana בפורום פורום טכני
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 24-09-2015, 17:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO