אז פירקתי שוב חלק מהגיר והחלפתי את הסליב בחדש (לקח כמה שבועות להגיע מחו״ל). הטולרנס בסליב החדש אמנם יותר הדוק אבל ממש מעט, מקווה שיעזור.
מסתבר שזו בעיה מוכרת בדגם לכן אימצתי רעיון שהציע אחד מבעלי ה M20/1 ברשת- להכין מרצועת עור דקה שני אטמים עגולים ולהלביש על הסליב והציר.
וכשהכל היה מוכן להרכבה גיליתי משהו הרבה יותר חמור שלא הבחנתי בו קודם כי הגיר לא מחובר למנוע עדיין, גלגל השיניים של רגלית ההתנעה לא היה מיושר היטב עם מנגנון הראצ׳ט ולמעשה היה מסובב את הציר חזרה עם הרמת הרגלית. אפשר לראות את השחיקה שנגרמה בשיניים מחיכוך שני החלקים באופן לא מסונכרן:
אחרי נסיונות רבים יצרתי ספייסר משייבה עבה שעברה התעללות עם דרמל עד שהתאימה למידה:
הגיר חזר לאופנוע ובינתיים אין נזילה, המבחן האמיתי יהיה אחרי שימוש רב ברגלית ההתנעה.











ציטוט ההודעה בתגובה