אז אחרי שהגיר עמד עם מלא בשמן שבוע ללא נזילות הרכבתי אותו על האופנוע ואחרי עוד שבוע הוא התחיל לנזול מאטם אחר בחלק שלא נעתי בו מאז השיפוץ.
לא מבין את העניין עם אטמי הניר/קרטון שאמורים להיות על האופנוע במצבו המקורי, הספיק לי עד מעל הראש כל עניין הנזילות לכן פרקתי שוב את הגיר ובמקום כל אטמי הנייר/קרטון אטמתי עם סיליקון אטמים למנועים, יסלחו לי חסידי המקוריות.
בזמן שהאטמים על הגיר מתייבשים בצד הכנתי תושבת קדמית לכסא מפלח מתכת, כל העניין דרש התקנה של מיכל הדלק על מנת לוודא מרווחים, זה נתן הזדמנות לראות יותר אופנוע בתצורתו החדשה, אותי זה מאד ריגש.
לצערי המיכל והכסא יורדים שוב עד שאסיים אם הגיר והמנוע.




ציטוט ההודעה בתגובה