אז לקח קצת זמן כי למחרת הגעתי לאופנוע ומצאתי שלולית שמן שוב!
בבדיקה זריזה מצאתי את הנזילה, הפעם מהמנוע התחתון:
לפני שחיברתי את הצילינדר מילאתי מעט שמן במנוע התחתון שהעסק לא יחליד עד שאגיע להניע. תיקון יסודי של זה מחייב פרוק שוב של כל המנוע!
גמר אותי, לא בנוי לזה כרגע...
כיוון שמדובר בנזילה קטנה אנסה לאטום חיצונית, נראה אם יצליח.
התקנתי את הקרבורטור:
ואז גיליתי שאבדו לי האומים... לא ברור לי איך כי הקפדתי לשמור הכל בקופסאות עם תיעוד אבל זה מה יש, צריך להזמין אומים מחו״ל (הברגות וויטוורת׳…).
האגזוז והמשתיק החדשים הצטרפו אחר כבוד:
היה צריך מעט אילתור אבל הסתדרתי.
על הדרך חיברתי את רגליות המורכב(נעזרתי בימנית לעגן את המשתיק) וכבל הבלם הקדמי.
מתחיל לעבוד על הצד השמאלי של האופנוע לקראת התקנת הקלאטש, גלגלי השיניים והשרשראות. בינתיים התקנתי את רגליות הרוכב, רגלית בלם אחורי (בצד שמאל באופנוע הזה) וכיסוי שרשרת הפנימי:
על מנת להתקדם אני צריך הרבה חלקים מאנגליה והקורונה לא עוזרת, המשך יבוא.








ציטוט ההודעה בתגובה