על ציר הגיר בחלקו הפנימי יושב גלגל השיניים שמעביר כח לשרשרת האחורית ולגלגל האחורי (ניתן לראות את חלקו בשחור מעבר למגן השרשרת). ובחלקו החיצוני של הציר אמור לשבת בית הקלאץ׳ עם גלגל שיניים ושרשרת נפרדת קדמית לציר המנוע.
בין בית הקלאץ׳ לציר אין מיסב רגיל אלא אוסף של לאגרים חופשיים:
לא ברור לי הסידור הזה, למה לא לשים מיסב נורמלי....?
בכל מקרה צריך למצוא שיטה למלא את ההיקף בלאגרים ואז להשחיל את הכל על הציר בלי שיפלו לאגרים.
בחרתי להטביע הכל בגריז:
האמת שהופתעתי שהצלחתי להשחיל הכל כבר בנסיון השלישי, פחות מסובך ממה שנראה:
עכשיו צריך למצוא דרך לכווץ את הקפיץ ולהבריג את האום, סיפור לא פשוט בכלל, אין לי כלי יעודי לכן ניסיתי לאלתר:
לקח לי משהו כמו שעתיים למצוא טכניקה ובדרך הצלחתי להפצע לא מעט, בסוף הצלחתי:
רק שאז גיליתי ששכחתי לשים את הדיסקיות ואת הכיסוי שרק מעליו צריך לחבר את הקפיץ...
פרקתי את הקפיץ בצער וניסיתי לחבר הפעם כמו שצריך, אחרי עוד בערך שעתיים ללא הצלחה בכיווץ הקפיץ נשברתי.
בערב ברשת גיליתי שיש כלי יעודי לעניין, ממתין לעוד משלוח מחו״ל על מנת להמשיך...










					
					
					
						
  ציטוט ההודעה בתגובה