על 443 יש מעט אירועי פח״ע.
אישית לא נתקלתי באירוע כזה ויחד עם זאת אני חושב שהכביש יותר נעים ומהנה לרכיבה.
אגב הפאלאפל בדור בית חורון ( בעלייה לכיוון ירושלים) טעים מאוד מומלץ לעצור.
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
על 443 יש מעט אירועי פח״ע.
אישית לא נתקלתי באירוע כזה ויחד עם זאת אני חושב שהכביש יותר נעים ומהנה לרכיבה.
אגב הפאלאפל בדור בית חורון ( בעלייה לכיוון ירושלים) טעים מאוד מומלץ לעצור.
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
443
האמת שאני עדיין בראש של רכב ככה שאני לא נוסע בזמני פקקים לרוב. ומכיוון שאני נהג אוטובוס ביומיום אני רואה איפה השיפוצים לרוב לפני שאני רוכב..
לא חשבתי על הדברים האלה..
נראה לי שאני צריך חוויה מתקנת לכביש 443.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
דווקא עם אוטובוס 443 יותר נוח מנסיון של נהג אוטובוס.
נתיבים רחבים וסיבובים לא הדוקים כך שניתן לנסוע מהר יחסית
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
חולק עליך.
ההבדל בנסיעה עם 443 ל1 עם אוטובוס הוא יותר מ15-20 דקות אלא אם יש פקק יוצא דופן בכביש 1.
עניין הפניות לא כזה קריטי, במיוחד שהקטע ה"בעייתי" הוא לא יותר מכמה ק"מ שהשאר ישר ונוח.
חוץ מזה, עם האוטובוסים של אגד… נסיעה ב443 זה הזמנה חריפה להתחממות של האוטובוס.
בכל מקרה, אחרי זמן מה אסע ב443 סתם בשביל להרגיש שוב.
דרך אגב, בגלל המשאיות שנשארות בימין 443 שהופך להיות בעצם עם נתיב אחד ויש כל כל הרבה חיכוך עם מכוניות שבפני עצמו נשמעת לי חוויה מפוקפקת
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
גם אני לא מבין מה כל התעופה פה על 443. מחסום + (ה + זה לשני שכאילו עוברים אותו בלי להאיט, אבל מאיטים כי אי אפשר לעוף ככה על פניו) , כמה רמזורים מעצבנים, לפחות מקטע אחד של כ 100 מ' של ריצוף אבנים משתלבות במקום אספלט (פעם איזה ירוששמי אמר לי שזה היה מיקומו הישן של המחסום, מה לא שמעו על סלילת אספלט?)
מיותר להגיד שיש שם כמה קטעים לא סימפטים, לרבות אותה ת.דלק דור-אלון בעליה שהזכיר ידידי לוקי , תדלקתי שם לא פעם בדרך לטוביה בתקופות קיומו, היתה חוויה מפוקפקת והרגשה שעובדי המקום מהמגזר לוטשים עיניים על הכלי כאילו הבאת את בר רפאלי בלבוש מינימלי לכפר באלבניה..
וכן, גם כביש 1 לא בדיוק כיף גדול (כבר פירטו מעליי).
קיצר, אם לא צריך להגיע לירושלים אז תחסכו מעצמכם. מי שחייב, אנע משתתפף בצערו![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
Aprilia Tuono V4 1100 Factory
be a racer club
zvika
היה שם פעם אחרי הרמזר של מכבים רעות לכיוון ירושלים חלק בכביש שיה אבנים משתלבות.
שמו שם אספלט לפני שנה בערך.
ויש כמה חלקים לא ממש נעימים. בין אם מתחת לבסיס מודיעין באמצע הדרך ובין אם החלק שעכשיו יש בו גדרות משני הצדדים ולא זה נותן הרגשה של מטווח.
אני ספציפית מאורה אז נוח לי כביש 1 אבל לרכיבה טובה אין לי בעיה להאריך בכמה דקות...
אני נוסע רק ב443. לא סובל את כביש 1. פקקים, שיפוצים ודרך שנראית כאילו היא בנויה מטלאים טלאים.
הנסיעה ב443 מהנה ונוחה. ניתן לשייט במהירות קבועה והמשאיות המוזכרות דואגות להיצמד לימין.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
לדעתי עדיף כביש 1 על 443 יש מלא חריצים שממלאים אותם בזפת וזה חלק מאוד, אני נמנע מלנסוע על הכביש הזה.
לגבי המשאיות יש שוליים רחבים יחסית לכביש 1
אגד הנהגים שם נוהגים כמו חמורים במטרה לסיים את הסיבוב בשילוב תחזוקה גרועה ( מנסיון נלחמתי איתם על הנושא ) מביא להתחממות של האוטובוסים.
כביש אחד היום:
מהירות שיוט בין 0 ל10 קמ״ש
חבר נסע דרך 443 לאותו היעד והגיע 40 דקות לפניי
בכל מקרה עדיף שלא תסעו על 443 ככה יהיה פחות עומס
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
עוד שאלה, איפה אתה גר או לאן אתה צריך בירושלים
אני גר בגילה ו 443 מתלבש כמו כפפה בכביש בגין
רמות ( אפשר לומר על 443)
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני מאד אוהב את כביש 1 גם בהלוך וגם בחזור, אבל 443 עדיף!
אני רוכב בכביש 1 בשעות וימים שברור שיש פחות תנועה ובשאר הימים סובל
ב-443.
שונא גם כביש 6 לצפון.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!