ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
נתחיל בזה שאני מוכר באנדיט מודל 2001 (גילוי נאות).
מנהסיון שלי הבאנדיטים כלים אמינים מאוד.
המנועים גמישים ובעלי מומנט נהדר.
האחזקה קצת יקרה בכל זאת 4 צילינדרים ומנוע חזק עם נפח גדול וזה מתבטא (בייחוד אם אתה רוכב אגרסיבי) בצמיגים ודלק.
הכלי בעל יכולות ספורטיביות לא רעות ביחס למחיר ונוחות טובה.
הגמישות של המנוע יודעת לסלוח על טעויות של טירון ומאפשרת חיים טובים בעיר ( חום המנוע לפעמים קצת מעיק - אני הסתדרתי עם זה).
כמכונה לטיולים הוא נפלא גם בזוג וידע בעליות להאיץ ללא דרמות בזכות המומנט האדיר של המנוע.
בתחום הספורטיבי הוא מצריך עבודה - היגוי כבד יחסית מתלים בינוניים ובכל זאת ניתן להפיק ממנו הנאה ולרכוב בקצב גבוהה.( יעידו השותפים שלי לרכיבה בנס הרים).

בעקרון ה1250 הוא מנוע מקורר מים - כמדומני גיר 6 מהירויות והספק קצת יותר גבוה.
ה1200 קירור אוויר שמן גיר 5 מהירויות.
אישית הבאנדיט אחד הכלים הכי טובים שהיו לי בכל היבט.
אחת הסיבות שאני מוכר את האופנוע שלי הן שהגעתי להחלטה להתמתן.
בכל מקרה ממליץ בחום.

תראה.... תשמע.
אני הייתי מאוד מופתע מהמחירים של הטיפולים על הסוזוקי. יקר מאוד.
באופן כללי סוזוקי יקרים.
בכמה זה כבר שונה מהויסטרום:

סביב ה 600-700 ש"ח טיפול קטן
סביב ה 1500 ש"ח טיפול בינוני.
סביב ה 2400 -2700 שח טיפול גדול.
זוג צמיגים ( שאני שם) : 2500 ש"ח

צריכת דלק ( עם איך שאני נוסע והרוב בפקקים) בין 1ל 20 -21 ק"מ.


דבר שני - אמינות. אחד השיקולים העיקריים שלי בקנית הויסטרום. בניגוד למקבילו בקוואסאקי שכושל בסעיף המנוע. למרות שההונדה גם נחשב לסוס עבודה ומאוד אמין( כמובן שאני מתכוון לטראנסאלפ).
גם ה sv650 נחשב אמין.

בסעיף המשקל אני רואה שהוא שוקל כמו הויסטרום אם לא יותר. ואמור להיות בעל הספק של קרוב ל 100 כ"ס . למרות שיש מצב שאני מחרטט ולא מגדירים זאת כהספק.
כמה הוא כבר יותר עצבני מהויסטרום 650?
האם הוא "לינארי" או שכל תיפעול הכי קל של המצערת מעיף אותך כמו שציינו כאן לגבי ה.ק.ט.מ?
למעט היכולות הספורטיביות איך הוא בפקקים?