מישהו?
Sent from my C6833 using Tapatalk
עם האופנוע עצמו הייתה לי היכרות בזמן לימודי הנהיגה. מצאתי אותו מאוד נעים ונוח, לא מאיים ועם זאת מספיק חזק לצרכים שלי.
מה שכן, לא יודע שום דבר על החיים לצידו.
אשמח לשמוע מנסיונכם על צריכת דלק, עלויות טיפולים (איך הגישה לטיפולים ביתיים?), מחלות אופייניות וזמינות חלפים.
כמו כן, איך הוא עם שיוט בטווח ארוך (ידרש לעיתים לנסוע מהגליל לבאר שבע ולהיפך)? לא משהו שיצא לי לנסות איתו בשיעורי הנהיגה.
האופציה השניה היא להמשיך בחיפושים אחרי דיוק 200 שפשוט אין למכירה.
(אני יודע שהמחיר של חדש אפסי, אבל הוא נמצא בגבול העליון של התקציב וירידת ערך של אופנוע חדש פחות עושה לי את זה)
תודה.
Sent from my C6833 using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי audiR8; 22-03-2016 בשעה 18:51.
אין לי ניסיון עם האינזומה אבל לעשות גליל - באר שבע על 200-250 סמ"ק נשמע לי כמו סיוט.
סמוך עלי, בתחבורה ציבורית זה גרוע יותר.
Sent from my C6833 using Tapatalk
http://www.motorcyclenews.com/bike-r...zuma-250/2013/
יש לך 2 חוות דעת בסקירה המצורפת.
ה1 עשה טיול של 3000 ק"מ עם אינזומה והשני נוסע איתו כל יום לעבודה ושניהם גומרים עליו את ההלל. אני באופן אישי אוהב את האופנוע הזה ואת המראה שלו.
יש לי INAZUMA כ6 חודשים, אני רוכב חדש ועדיין מתרגל.
אני יכול לומר שהאופנוע נוח מאוד למתחילים (למדתי נהיגה על DRZ400) - אם היה לו ABS הוא היה מושלם למתחילים.
עושה נסיעות יומיות מאיזור כ"ס לאיזור לב ת"א, כביש 5 ואיילון - משייט בנוחות יחסית באיזור 100-110 קמ"ש מעבר לזה מתחיל לרטוט בחוסר נוחות - והטורים מתקרבים לטווח האדום.
חוסר מגן הרוח קצת מפריע לי, אבל ככה זה בנייקד.
מלבד פעם אחת לא הייתי צריך להוסיף שמן - בודק כל יום.
עוד לא עשיתי לו טיפול, אבל מבירור אצל "אילן המהיר" בת"א, טיפול של שמנים, פילטרים ופלגים וכו' יעלה כ 700 ש"ח (ייתכן וללא מע"מ).
בקרוב אעלה וידאו של נסיעות על האופנוע.
אכן, ציפיתי למהירות שיוט גבוהה יותר שתתאים לאופי הרגוע והתיורי יותר של האופנוע. אבל זה לא באמת מפליא.
תודה על חוות הדעת.
Sent from my C6833 using Tapatalk
הוא דיי מכוער.... חוץ מזה, הוא מאד נוח למתחילים. נסיעות ארוכות (צפון-דרום) לא הייתי עושה איתו. הוא יסבול נורא.
החילזון מהשפן!!
ג'יימס - GS500E 2002-2015
ת.נ.צ.ב.ה
אח"כ "פיצה בית" - לאנטיס 96' Rוצעחת עם מדבקות לחץ אדומות לשיפור כ"ס
היום V-Strom 650 חתיך, יפה ומושך (בגז!)
אני איתו מאז אוקטובר או ספט', אני משייט איתו על 110-120 בין 8-9 אלף סל''ד. בסך הכל הוא נוח ובאמת טוב למתחילים. טיפול 15 עלה לי 800+ שקל, טיפול 20 אני לא יכול להגיד במדוייק כי הוחלפו גם רפידות בלם אחורי. עדיין לא התחלתי לטפל לבד כי אני במסגרת אחריות, יצא לי רק להחליף מנורות. בנוגע לחלפים כגון פילטר אוויר וכו' מצאתי את את כל מה שאני צריך בebay אם זה פלסטיקה וכדומה לא יצא לי לשים לב. בתחושה שלי, לנסיעות יומיומיות סבירות עד 40 ק''מ כיוון זה אחלה כלי, מעבר לזה תתחיל ההרגשה של הצורך בכלי יותר חזק, תלוי בסבלנות של כל אחד. עד עכשיו לא עשה לי בעיות בעיות חוץ מהבלאי הרגיל. הסיבה שלקחתי אותו זה עקב מחיר הביטוח, מחיר הכלי וגם הוא נראה סבבה עם ארגז.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
ממה שהבנתי מהתלמידים שלומדים אצל המורה שלי לA1, הכלי ידידותי ונוח להתחלה.
משיטוט באינטרנט, אחרי שהתלהבתי מהעובדה ש-'איזה קטע? 250 סמ"ק עם 2 צילינדרים?, כל הוואו נפל אחרי שהבנתי שהכלי מוציא בסביבות ה20 סוסים לגלגל האחורי, על משקל די מכובד.
אני בטוח שהוא חלק ונעים, אבל הוא חלש - חלש חלש חלש.
אם זה להתחלה ולרוב לנסיעות עירוניות? סבבה.
בינעירוני? הייתי מוותר.. חבל, מהירות שיוט של 100-110 אמרתם? זה מה שמופיע על התמרורים, בפועל אנשים נוסעים על 110-120 ושם זה כבר הטווח הלא נעים של הכלי.
אף פעם לא התחברתי לנישה של סוזוקי, הכלים שלהם מרגישים יותר מיושנים מכל היפניים האחרים, זה מרגיש שהם הולכים על סגנון שהוא יותר רטרו עם חלקים מינימליסטיים כאלה בשביל אנשים שמחפשים יותר 'סוסי עבודה' מאשר פאן פקטור.
הDRZ שציינת למשל? סוס עבודה, כיפי - אבל מיושן לאללה. גם איתו לא הייתי מתלהב לצאת אל מחוץ לעיר, עם כל ה-400 סמ"ק שיש לו, הוא פשוט חתיכת טרקטור.
מה לגבי נינג'ה 250? סיביאר?
לי למשל יש דיוק 200 כבר שנתיים, לא הייתי ממליץ לך לקנות אחד אם זה לשימוש זמני כי לא תצליח להפטר ממנו, השוק די גרוע.
הוא עושה את העבודה, לא הכלי הכי נעים אמנם, אבל אין יותר מדי תלונות.
היה לי את הנינג'ה 250 בתור כלי ראשון ,עם רוח גבית היה סוגר 165 ,אחלה בתור כלי ראשון ,תנוחת רכיבה מאוד נוחה וכלי ממש לא מאיים ,ממליץ מאוד .
Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
2012------------ Ninja 250R
2013------------ CBR 600 F4i
2014-2017-----Crappy Car
2017------------ Z800
2018------------ S1000R
2018------------Aprilia Tuono