לגבי השאלה של שושו: 190/55 ZR17 ושאר המפרט - ראה כאן
אני לא יודע איזה יתרון הוא מעניק על פני האפריליה טואנו למשל.
האפריליה הוא אופנוע פרימיום שמתחרה בעקשנות מול המפלצת שנקראת סופרדיוק 1290 והוא עולה רק 11 אלף יותר מהmt10
אני מאמין שלקוח שיש לו 100 שח לסופרנייקד יעדיף לשים עוד קצת ולקבל את האופנוע הטוב ביותר בקטגוריה
ההרגשה שלי היא שיאמהה הלכו על משהו יותר מגוון ורחב מאשר על החוליגניזם של הדיוק או העובדה שהבמוו והאפריליה הם בעצם גרסת הנייקד של אחיהם הסופרספורטים. כלומר סופר נייקד פרקטי ונוח יותר, מעניין איך הוא יהיה בהשוואה גם למונסטר 1200.
2012------------ Ninja 250R
2013------------ CBR 600 F4i
2014-2017-----Crappy Car
2017------------ Z800
2018------------ S1000R
2018------------Aprilia Tuono
כרגע ממה שאני מבין אין גרסת טרייסר ל MT 10 , אלא רק דגם עם מגן רוח וזיווד?
Tracer 900
אני מחובבי הנייקד אבל הדגם עם המשקף נראה יותר טוב...
הMT-10 היא בהחלט הפתעה ויציאה מבריקה של ימאהה אולם מה שחסר לי בביקורות ובסקירות (גם בחו״ל) זו התייחסות האם היא יכולה לספק את הערך המוסף הלא טכני-כלכלי ואת ה״קסם״ שיש לאירופאיות שבגדול דוחפות את הלקוחות לרכוש אותן?