ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
להבדיל מפעם המירוץ מתפתח אצל כל יצרן לכיוון אחר, הונדה עם הNC וימאהה עם הMT פשוט ההימור של ימאהה מצליח יותר.

לגבי קוואסקי נראה שהם עדיין שמרנים
שזה קצת משונה, כי קוואסאקי דווקא הציעו העבר מגוון כלים רחב יותר, כולל כלי "תקציב" פשוטים יחסית שניתן בקלות להפוך אותם לבסיס סדרתי.
אני לא יודע אם זו השמרנות שלהם כמו ההתמהמהות שלהם בלהניע תהליך דומה לשתיים האחרות.

סוזוקי, אגב, שחקנית משמעותית נוספת שגם היא בדומה לקוואסאקי נשארה קצת מאחור בשנים האחרונות.
אלה ששם זה מרגיש כאילו שהם פשוט התפזרו והלכו לאיבוד. בכל הקטגוריות. פשוט חבל.