יש האומרים שלא מומלץ להשתמש ברזרבי, כי ג'יפה מצטברת בתחתית מיכל הדלק וכמו שאמרו מעלי ה"רזרבי" פשוט משתמש בדלק מתחתית המיכל הרגיל, ובכך אתה מגדיל את הסיכוי של לכלוכים בקרבורטור.
לא יודע אם הסיפורים האלה מבוססים, אבל בכל מקרה לא הייתי ממליץ להגיע למצב של רזרבי יותר מדי, כי אז אין לך רזרבי...
חוץ מזה שזה לא נעים כשהאופנוע מתחיל לגמגם ולהאט באמצע כביש מהיר ואתה צריך מהר לשלוח יד ולגשש אחרי הברז מהר לפני שהוא נכבה לגמרי.
(גם אני הייתי חוטא בזה המון כשהיה לי DRZ)