הקו שאותי בדרך כלל מנחה זה מיעוט ידיים ומעט קילומטרים.
אני מניח ש70 אלף קילומטר זה סביר בהנחה שהכלי תוחזק כיאות ולא עבר חיים קשים.
ובכל זאת לטעמי עדיף כלי שעבר פחות קילומטרים.
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
בוקר טוב לכולם,
לאחרונה מצאתי את עצמי מתלבט בין 2 אופנועים (שונים מאוד).
הראשון- סוזוקי GSR 750 שנת 2013 עם ק״מ סביר לחלוטין כאשר האופנוע השני הוא CB1000R מודל 2009 שגירד את ה 70 אלף ק״מ. שני האופנועים עומדים בתקציב שלי כאשר ההונדה זול יותר בכ 4-5 אלף ש״ח.
השאלה שלי האם הקילומטרז׳ שלו צריך להרתיע אותי? אני משתמש הרבה באופנוע- באופן יומיומי לנסיעות בתוך העיר ומידי פעם טיולים. האם אתם הייתם קונים אופנוע עם ק״מ כזה (בהתחשב שיש אלטרנטיבה), דרך אגב התקציב שלי הוא עד 45k.
תודה![]()
הקו שאותי בדרך כלל מנחה זה מיעוט ידיים ומעט קילומטרים.
אני מניח ש70 אלף קילומטר זה סביר בהנחה שהכלי תוחזק כיאות ולא עבר חיים קשים.
ובכל זאת לטעמי עדיף כלי שעבר פחות קילומטרים.
I may simply be a single drop of rain
But I will remain
⚡️![]()
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
70אלף באופנוע כזה זה אפילו לא מדגדג
בכלים כמו GS1200 שיכול לגמוע כ 300,000 ק"מ, 70,000 אינו מהותי
לדעתי תלוי בסוג הכלי
יש אופנועים גמורים ב 20 אלף ק"מ
ויש אופנועים חדשים ב 150 אלף ק"מ ,איפה ערן עם הבמוו המנצנץ שנושק ל 150 אלף ק"מ ונראה טוב יותר משיצא מהחברה.
תלוי שימוש ,תחזוקה ,טראומות
הרבה ק"מ = מעט קשה למכור. (בדיוק ההתלבטות שלך)
מנועים גדולי נפח = עובדים פחות קשה = אמינים.
ההונדה מאוד אמין ומאוד חזק. חבר שמחזיק כלי כזה הבחור מאוהב.
את הסוזוקי כולם משבחים.
לא רכבתי על אף אחד מהכלים.
מאיזה כלי אתה משדרג?
לטעמי אם ההונדה שמור ומטופל לא הייתי מתרגש בכלל מהקילומטרז' והייתי מעדיף אותו על הסוזוקי ולא כי הוא רע, אבל
זה גם תלוי מאיזה כלי אתה עולה...
Tracer 900
אני לא רואה שדרוג בכוח מההיפר לסוזוקי, אפילו ההפך, לא יהיה לך את המונט שיש ב 2 צילינדר ב 4 צילינדר, אז אם כבר ההונדה שחזק יותר ובנפח יותר גבוה שיתן יותר מומנט.
Tracer 900