רק לידיעה,
למרות היוזמה של משרד התחבורה, בעקבות מדיניות מכס ואוצר,
בפועל התקנות האחרונות רק מקשות על ייבוא חלפים (ליתר דיוק על השחרור מהמכס).
אם יהיה לכם סבלנות לקרוא את השרשור רב העמודים על ייבוא חלפים שקישרתי תבינו למה.
אני גולש גם שם
ההתקדמות היא שישנה הכרה בזה שיש שוק ריכוזי ושיבוא עצמי של חלקים ( אני מאמין שבזה עדיין יערימו קשיים) יגרום להוזלה של הוצאות התחזוקה.
אני מניח שמה שרובנו (חוץ מחחח שאיחל לי להכשל) שואפים אליו הוא שנוכל להסתמך על תקן אירופאי או אמריקאי ולא על הבוחן במכון התקנים ולייבא חלפים ללא חשש ממשרד התחבורה ושאר גזלנים.
לצערי טרם הספקתי לקרוא את החוק למעט עיתונות אז אני לא מרחיב בנושא
EES הסיבה שאני העלתי את זה פה מאחר שזה בהחלט קשור לנושא הריכוזיות של היבואנים במשק והמלחמה שלהם בפתיחתו שכמובן "לא קיימת"
וכאמור כרגע אני לפחות לא יודע מספיק בשביל לפתוח שרשור על זה אבל אכן יש מקום לזה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
רק לידיעה,
למרות היוזמה של משרד התחבורה, בעקבות מדיניות מכס ואוצר,
בפועל התקנות האחרונות רק מקשות על ייבוא חלפים (ליתר דיוק על השחרור מהמכס).
אם יהיה לכם סבלנות לקרוא את השרשור רב העמודים על ייבוא חלפים שקישרתי תבינו למה.
המכשול העיקרי של היזומה הזו היא.....דואר ישראל, גוף שלא מצליח להבין את מהות הקיום שלו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
דרך אגב, לוקי, הפרסומות שגוגל מציג לך מעלות כל מיני תהיות... המזגן עוד מילא....
😂😄
בישראל כמו בישראל שום דבר לא הולך בקלות.
נכנס חוק המאפשר יבוא מקביל של תמרוקים ופרפומריה - מאידך הוא דורש מפרט של החומרים, יצרנים ומעקב אחר הספקים.
התוצאה הייבוא המקביל נתקע כי איזו סיבה יש לייצרן או ספק מחו"ל לגלות את הפורמולה להצלחה?
אבל כמי שעוקב ישנה תזוזה מסויימת אצל המחוקקים ועם לובי מספיק חזק דברים יזוזו לטובת הצרכן.
השאלה כמה הצרכן מוכן לפעול למען השינוי?
נ.ב אגב קונספירציות אני מאמין שקסד היה יכול לשפוך פה אור בנושא
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI