עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 35

אשכול: חווית טרייד אין של מטרו - צריך עצה

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    אם אתה אוהב את הכלי ועניין הטסט כאמור פתיר אז שיהיה לבריאות ותהנה מהכלי. לבכות על חלב שנשפך לא יועיל.

  2. #17
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    נו מאחר ודוחפים אותי בכח לעניין אז ה2 סנט שלי.
    את דעתי על החזירות של מטרו כולם יודעים.
    מבחינת מטרו המטרה להרוויח ולמכור וכשם שיצאתי אחריי שנציג המכירות ציין באוזני זה קרוזר וכול אירפה מטיילים עם כלי כזה כנראה שכך שאר הסוכנים בחברה.

    לטעמי איש מכירות טוב היה יודע לזהות את הצורך שלי (ציינתי באוזניו שחשובה לי יכולת התיור של הכלי) ולומר לי רד מהXV הוא לא בשבילך ולכוון אותי לכיוון וורסיס או MT ודומיהם ולא להזכיר לי שיש קופצים על הכלי ותקנה כעת לפני שאני שולח אותו לאשדוד - בכל מקרה הפשלה היא שלי אני הסתנוורתי.

    לגביך פות"ש צריך לבדוק ולא להסתנוור מהכלי או מהרצון לרכוש.
    אנשי המכירות מזהים אותנו וידעו לתמרן אותנו העיקר לבצע מכירה.

    חשוב לא לגשת לבד כשרוכשים כלי וכמובן לבדוק אותו לעומק כולל פרטים על היד הראשונה קילומטרים ולאמת את הממצאים ( מודה שבXV רכשתי כמוך ללא התעמקות מספקת).

    ולבסוף סוכנויות הטרייד אין הן משהו שצריך להזהר ממנו וכאן זה כבר לא משנה איזו חברה מוסך או יבואן בייחוד אם אתה לקוח חדש או מזדמן (אני מהמר שכלקוח (טוב) של מיסטר מוטו - מוסך של עופר אבניר לא היו דוחפים לי כלי לא מתאים או נבלה ואני אחזור אליהם ברגע שאגמור את הסאגה של הXV) ויש לבדוק את הכלי במוסך נטראלי ולא לסמוך על העמלה של הסוכן.

    מצטרף לא.הזקן - ישנה חובת גילוי נאות - אבל יש צורך להוכיח תבדוק האם ניתן לבטל את העסקה (בהנחה שבאמת עבדו אליך)

    ובנימת תסיקו את המסקנות בעצמכם אני יאחל לכולנו אריכות ימים, שביעות רצון וחשיבה מפוקחת.
    ונשמרתם לארנקיכם.
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 16-06-2016 בשעה 13:33.

  3. #18
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    568
    שמע.
    אתה קיבלת פה תואר מנהל, אתה צריך לנהוג בהתאם .
    לקרוא לאנשים לא לקנות ממטרו, ולשים בחתימה שלך כמה הם דפקו אותך,ממש לא נראה טוב בעיניים. ואני מצפה שתשנה גישה, כי אנשים יכולים לפרש אותך לא נכון.
    וכמו שאמרתי לבחור מקודם, הסוכן לא הכריח אותך, אתה קנית לבד, ולכן אתה האשם העיקרי.
    ואיש מכירות טוב כנראה שירת אותך כי אתה קנית בסוף משהו שבכלל לא היית צריך, ככה שהוא עשה את העבודה שלו מעולה ואתה יצאת הטירון.
    סע בזהירות .

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ניצן - לבקשתך שיניתי את הסיכום.
    לגבי יצאתי טירון תקרא את מה שציינתי באדום.
    לגמרי יצאתי טירון!

    אגב ככה חשבתי בייני לבין עצמי - בעצם מה שאתה אומר נדפקת שמור את זה לעצמך???
    תמליץ לאנשים לרכוש אחרי שנכוות או על תביע עמדה?

    אומנם אני מנהל בפורום אבל אני לא אשקר ואת דעתי אני זכאי להביע!
    לצערי אני לא יודע להיות פוליטקלי קורקט.

    1. כן הפסדתי המון כסף ( במונחים שלי ) בשל מבצע.
    2. אני לא משקר לגבי תהליך הרכישה של הכלי ואכן השתכנעתי לרכוש את הכלי.
    3. נכון יצאתי טמבל, טירון אדיוט ואני זה שחתום על הצ'ק לחברת מטרו ( לא אבניר, ליגל, אלבר - הצ'ק יצא למטרו!!!)

    וכן לצערי זו המציאות.
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 16-06-2016 בשעה 13:46.

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מרכז
    הודעות
    2,465
    לוקי זה חשוב לשתף כשאנחנו מפשלים, ככה לפחות לאחרים יהיה סיכוי לא לפשל.
    אם איש מכירות חלקלק הצליח למכור לך משהו שלא התכוונת לקנות אז הוא איש מכירות טוב אבל חרא של בן אדם. וכן, יש צורך להזהיר את ציבור הקונים מפני חברות שמעסיקות אנשים כאלה (גם אם זה ככה בכולן).

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    איך אפשר לקבל חברות ממך?
    שלח לי פרח......... וקשור אותו בסרט לאריזת מתנה של



    מולטיסטרדה חדש, זה עם תזמון השסתומים המשתנה.

    אהיה חבר שלך לנצח.

  7. #22
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    חווית טרייד אין של מטרו - נדפקתי - צריך עצה

    תזהר זקן יקר השושנים רץ לגלח את הקוצים ולמרק את האזיקים.
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 16-06-2016 בשעה 15:00.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #23
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    שמע.
    אתה קיבלת פה תואר מנהל, אתה צריך לנהוג בהתאם .
    לקרוא לאנשים לא לקנות ממטרו, ולשים בחתימה שלך כמה הם דפקו אותך,ממש לא נראה טוב בעיניים. ואני מצפה שתשנה גישה, כי אנשים יכולים לפרש אותך לא נכון.
    וכמו שאמרתי לבחור מקודם, הסוכן לא הכריח אותך, אתה קנית לבד, ולכן אתה האשם העיקרי.
    ואיש מכירות טוב כנראה שירת אותך כי אתה קנית בסוף משהו שבכלל לא היית צריך, ככה שהוא עשה את העבודה שלו מעולה ואתה יצאת הטירון.
    סע בזהירות .
    לדעתי אתה טועה...ובגדול.
    אם הוא מנהל שישבח מישהו, עלולים לומר שהוא משוחד ומישהו משמן אותו...אז עדיף שישתוק.
    אם הוא מנהל שנדפק ממישהו, אז הוא מקלקל ומוציא דיבה רעה...אז עדיף שישתוק.
    כך או כך, בגלל היותו מנהל הוא נדפק - אז שיוותר על "התואר" ויוכל לטעון את טענותיו?
    שיהיה ברור, צריך לדעת להתנסח, צריך לכתוב באיפוק וצריך להיות ענייני (לא שאני כזה...)
    אבל בהחלט צריך לידע את הציבור.
    יתרה מכך, אני חושב שאם יש תלונות מרובות על עסק פלוני או אדם אלמוני,
    צריך לעשות משהוא נוקב יותר, מאשר רק לכתוב או לספר.
    לעניין הסוכנויות בכלל ומטרו בפרט - אם יש אשמה לכאורה, היא על ציבור הצרכנים ולא עליהן.
    במדינה שמנוהלת כמו ישראל, רוב הדברים שהן עושות הם לא נגד החוק - זכותן לעשות מה שבא להן...
    גם להעלות מחירים לשמיים, גם להוריד אותם לרצפה...גם וגם.
    כמאמר שלום חנוך :
    הציבור מטומטם
    ולכן הציבור משלם
    מה שבא בקלות
    באותה הקלות יעלם
    האזרח הקטן
    נאלץ לשלם בגדול
    ואותי מעניינת
    העובדה שכולם יודעים להצביע על כולם, כולם בוכים בדמעות, כולם חורקים שיניים...
    ובסוף, כולם משלמים, מגרבצים ומפליצים, אבל לעשות משהו אמיתי...לא עושים.
    בשורה התחתונה, מותר גם למנהל להתלונן, אפילו עדיף!
    זה בדיוק כמו שמותר למבקר מסעדות להתלונן, כמובן אם יש צדק בדבריו.
    לא מותר לאיש מכירות, טוב וחלקלק ככל שיהיה...לרמות ולזיין את הלקוח,
    אבל זו כבר נורמה במקומותינו, חבל שכך.

    ציטוט נכתב במקור על ידי nihrider צפיה בהודעה
    לוקי זה חשוב לשתף כשאנחנו מפשלים, ככה לפחות לאחרים יהיה סיכוי לא לפשל.
    אם איש מכירות חלקלק הצליח למכור לך משהו שלא התכוונת לקנות אז הוא איש מכירות טוב אבל חרא של בן אדם. וכן, יש צורך להזהיר את ציבור הקונים מפני חברות שמעסיקות אנשים כאלה (גם אם זה ככה בכולן).
    וגם מה שהוא אמר.

  9. #24
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ובכן
    אמרתי שאני יעשה והתגובות היו
    בכיין
    תובע סדרתי
    טירון
    אני להבדיל מאחרים (יתכן שחלק כן עשו) הרמתי את הכפפה.
    אני כן הולך לברר מה הן הזכויות שלי כצרכן אני כן מאמין שיש מקום לשינוי ואני כן מנסה לעשות.
    למרות שרווח אישי ספק אם יצא לי.
    יצרו איתי קשר מספר אנשים שנפגעו ממטרו באופנים שונים וגם מיבואנים אחרים כל אדם והסיפור שלו.
    הנקודת מוצא שלי שאנו לא שוק חופשי ושינוי של 20 אחוז במחיר של כלי רכב הוא גדול ממקומות אחרים בעולם מאחר וישנם פה מרכיבי מיסוי.שילוח,וכמובן רווח ענק שיבואן גורף לעצמו וזאת אם במכה אחת הוא יכול להוריד כעשרים אחוז ממחיר הכלי ואני מאמין שעדיין מרוויח.
    אני אזכיר לכם יללות לא בהכרח שלי על גובה מחירי החלפים, המכס, וכמובן אישורים ליבוא חלקים ושאר בעיות שמי לדעתכם הלוביסטים שמונעים את זה ( בחסות המדינה שמרוויחה מסים על הכל).
    ייתכן שגם יבואנים אחרים עושים את המבצעי כסח נוסח מטרו אבל מה לעשות אני נפלתי אצלם והקרב שלי אם יהיה הוא יהיה מולם.
    אני מניח שאם יצא מזה משהו זה יהווה תקדים להתמודדות מול חברות אחרות.
    לצערי בשל עבודה אני נאלץ להמתין שבועיים אבל כן יש לי פגישות בנושא ואז אחזור עם תובנות.
    ולבסוף
    לא ראיתי ולא תגובה אחת מנציג של מטרו ואני בטוח שהם מודעים לחלק מהדברים ( ולמה שיגיבו אם יש להם בלעדיות).
    בכל מקרה הנושא פה קצת אחר כשמילת המפתח היא כיצד נדפקתי מיבואן רכב עלום שם (בשבילך ניצן)


    נדפקתי ממבצע של מטרו
    אז חייך אכלת אותה
    כי מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה ( תודה שושנים)

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #25
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    6
    נשמעת חוויה לא נעימה בכלל, בלשון המעטה!
    אני מתבאס בשבילך אבל הכי חשוב זה ללמוד מזה לחיים. לפעמים טועים בלסמוך על אנשים ובמקרה הזה על חברה מסוימת. אתה והחברים שלך וכל מי שבסביבה שלך כבר לא יתעסק יותר עם החברה הזאת וזה לקח חשוב מאד.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    מטרו ויבואנים אחרים עובדים על מנת למקסם רווחים וזה טבעי וברור, כל סטודנט במנהל עסקים
    יגיד לך שבשביל להצליח צריך לקנות בזול ולמכור ביוקר.

    התפקיד שלנו כקונים זה להיות נבונים, לנהל נכון את האשראי שלנו, לא ללכת כמו עדר שבי אחרי
    פרסומות ותעלולי מכירה, להשוות מחרים, להתמקח ולבדוק כל דבר בשבע עיניים.

    אגב לכוחות הפועלים בשוק יש כוח אדיר מולנו הצרכנים, פשוט בגלל שהם מתאגדים בין אם בגלוי
    ובין אם בסתר ושומרים על רמת מחיר גבוהה ומנצלים את החרמנות שלנו וההתנהגות הילדותית לטובתם.

    כצרכנים נבונים, יש לנו כוח להתאגד ופשוט לא לקנות, הבעיה שאין מי שיארגן את זה ותמיד ימצא פתי
    (פראייר אם תרצו) שיקנה למרות המחיר. מחירי השוק תלויים בנו השאלה אם יהיה לנו את הכוח להתאפק...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #27
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי nitzann84 צפיה בהודעה
    שמע.
    אתה קיבלת פה תואר מנהל, אתה צריך לנהוג בהתאם .
    ...
    כי לא כולם עומדים במבחני הקבלה המפרכים לתואר הנכסף.

    הדיון נוטה לכיוון הורדת מחיר של יבואן במקום להתייחס לבעיה של פות"ש. וחבל.
    יש כבר כמה דיונים בעניין.

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    כי לא כולם עומדים במבחני הקבלה המפרכים לתואר הנכסף.

    הדיון נוטה לכיוון הורדת מחיר של יבואן במקום להתייחס לבעיה של פות"ש. וחבל.
    יש כבר כמה דיונים בעניין.
    ממש לא, הדיון נוטה כיצד עלינו הקונים להתנהג נכון.

    לבדוק בשבע עיניים.
    לא להאמין לכל מה שמוכרים לנו.
    להתמקח.
    לבדוק 7X
    לא להיות פראיירים.
    לבדוק עוד פעם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #29
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    כשמוכרים לך כלי (כמעט חדש) אשר הוחלף בו חלק (משמעותי) מבלי לידע אותך זה כבר הרבה יותר מצרכנות נבונה.

    מהיכרותי השטחית את המנהל דבר אחד טוב לפחות יצא מזה - הוא יחפור כדי למצוא עד כמה עמוקה מאורת הארנב.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    72
    יש התפתחות בנושא אז אני מעדכן פה :

    לאחר כשבוע שפרסמתי את הפוסט הזה , התקשרה אליי בחורה
    נחמדה ממטרו והתעניינה לגבי פרטים של המקרה.
    סיפרתי לה את הסיפור והיא מסרה שהיא תטפל בזה ותדאג שאני היה מרוצה.

    האמת שלא התלהבתי יותר מידי בהתחלה , חשבתי שזה מן כסת"ח כזה או משהו , אבל היא התקשרה שוב ועדכנה אותי בפרטים נוספים לגבי הטיפול שלה במקרה.

    ואז לא שמעתי ממנה בערך חודש , אבל אתמול היא התקשרה שוב !
    ומסרה כי היא סידרה לי טיפול בו אני אשאיר את האופנוע לכמה ימים במוסך
    שלהם והם יטפלו בבעיה ויחזירו את המד לקדמותו.

    האמת שלא ציפיתי ליחס כזה, ועושה רושם שמטרו מנסים חזק לשפר את
    השירות שלהם.

    בנתיים שאלתי אותה אם אני יכול לקבל כלי חלופי לתקופה ששלי היה במוסך
    כי זה הכלי תחבורה העיקרי שלי. אז כרגע הנושא בבדיקה ואני אמשיך לעדכן
    פה כשתייה התפתחות נוספת .

אשכולות דומים

  1. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 03-07-2016, 23:46
  2. קניית אופנוע יד שנייה ממטרו טרייד
    על ידי Zollo15 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14-04-2016, 12:46
  3. כדאיות בעיסקת טרייד
    על ידי shimons80 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 31-10-2015, 15:46
  4. חווית שירות - בית קפה. הזורע.
    על ידי קסד בפורום אוף טופיק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 19:02
  5. מטרו שמה לי רגל?
    על ידי alexfux בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 08:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO