חלילה לא מזלזל, אבל "מרימה את הקדמי גם ברביעי בלי לזרוק מצמד"? הממ... לא מכיר הרבה אופנועים שעושים את זה, והשיבר שהתקשה לעשות את זה גם בראשון (שלא לדבר על שני) צריך לעבור מסלול שיפורים קצת יותר מרשים מאגזוז, מפה ופילטר בשביל לעלות להרים קדמי תחת תאוצה בהילוך רביעי. וב"יותר מרשים" אני מתכוון לטורבו או סופרצ'ארג'ר חזק במיוחד
אשמח מאוד לגלות שאני טועה אבל אני בספק לגבי כך.
בלי קשר, אחלה אופנוע השיבר. באמת חבל שיש כל כך מעט ממנו בארץ.