ציטוט נכתב במקור על ידי idan_g צפיה בהודעה
בטח שתניב.

הורדה של שיניים קדמיות והוספה באחוריות יספקו (בשינויים רגילים של שן או שתיים בכל גלג״ש ) 10-20% יותר מומנט, וכמובן 20% פחות מהירות סופית.
כמו שאמרתי, כמובן ששינויים קיצוניים (בעיני כל דבר שהוא מעל ל-4 שיניים מאחור או יותר משם אחת מלפנים זה די קיצוני) יניבו תוצאות בהתאם, לשני הכיוונים, כולל לרמה של פגיעה בנוחות נסיעה במהירות שיוט עקב סל''ד גבוה יותר ותחום סל''ד יותר רגיש לשינויים של מצערת סגורה/פתוחה.

אגב, רק תיקון קטן - המומנט לא משתנה כשמשנים יחסי העברה סופיים.