
נכתב במקור על ידי
Liran92
בהצלחה לכל בעלי האופנועים החדשים שיכבו את האופנוע מהמשבת...!
אם תפתחו ספרי אופנוע כאלה ואחרים המלצת היצרן היא תמיד להשתמש במפתח כדי לכבות את האופנוע...
עכשיו בוא נחזור שניה להבט הטכני, בין כו וכ׳ו אם תכבה את האופנוע לאחר נסיעה אתה תוציא את המפתח נכון? אז למה הפיגור להשתמש בקיל סוויץ׳?
שדיברתי על נושא ״תשאר נורה כזאת או אחרת דלוקה״ התכוונתי לא כאשר אתה יורד מהאופנוע אלא במקרים אחרים לדוגמא, יצאתי לקורס רכיבה כזה ואחר
מבקשים ממך להגיע להסבר...הגעת עם האופנוע, דיממת מנוע כי אתה רוצה להקשיב למדריך, דיממת את המנוע מהקיל סוויץ׳ האור נשאר דלוק? נכון זה רק 5 -8 דקות
וזה זניח אבל למה אפילו שיהיה דולק לדקה ? נקודה למחשבה...
ובכלל למה הגישה האנטית הזאת? גם אם זה יושב על אותו מערכת, יש מערכת מסויימת שתפקידה להתניע ולכבות את המנוע, קרי המפתח, ויש מערכת שתפקידה לכבות את האופנוע בזמן חירום קרי- קיל סוויץ׳ ויש מערכת שתפקידה שלא תיסע עם רגלית פתוחה קרי מיקרו סויץ׳ שברגלית
כל אחד יעשה את השיקול שלו וישתמש במה שבא לו כי התוצאה תיהיה דומה פחות או יותר אבל, כל ספרי האופנועים מציינים שיש לכבות האופנוע מהמפתח ואם גם ככה אתה מוציא את הפתח אז למה לעשות את זה מהקיל סוויץ׳? זה בנימה ״מקצועית״
בנימה אישית, הפורום הפך למאוד ״קרבי״ ולא נעים והעצוב זה שהאי נעימות והקרביות מגיעה בגיבוי של המנהלים...לא פלא שיש פה הרבה פחות תנועה של גולשים, סתם נקודה למחשבה...
בהצלחה לכל מכבי הקוויל סוויץ׳, המפתח וכ׳ו... העיקר שתרכבו...