אז אם לסכם אין שום מידע חדש שתומך בקביעה החד משמעית של לירן בכיבוי בעזרת המפתח.
ואם לסכם את שני המצבים:
מצב 1- כיבוי עם המדומם יכבה את המנוע באותה צורה שהמפתח יכבה אותו אבל ישאיר את החשמל פעיל במערכת (אורות, לוח שעונים וכדומה)
מצב 2- כיבוי בעזרת המפתח אותו דבר כמו מצב 1 אבל כאן כל מערכת החשמל תיסגר גם כן
בדיוק.
ומצב אחד עלול להיות בעייתי. לא בגלל ריקון המצבר אגב. אלא לדוגמה בהזרקה מסויימת של אופנועי טריומף.
שוב, תלוי על איזה אופנוע ואיזה דגם אנחנו מדברים.
יכולה להיות בעיה אחת - סוויץ' מתוכנן להרבה יותר מחזורים מהמפסק.
אכן גבבה של שטויות מהעולל הנבער.
רק למטרת הבהרה (לשאלה למה אני מנתק עם המשבת לאחר המפתח): זה לא כדי לדומם את המנוע (את זה אני עושה עם המפתח), אלא כדי לתת עוד מצב בטיחות נגד גניבה. אולי הגנב בלחץ ולא ישים לב שהמשבת מנתק. וזה יכול לתת עוד 5 שניות לתגובה מצידי או זולת.
בשום מקום אין קשר למשאבת דלק. ויש מלא כלים עם קרב' בכלל בלי משאבת דלק, והמשבת עובד בהם יופי. העובדה הזאת היתה צריכה לחסוך הרבה קשקושים מיותרים בשרשור הזה.
המשבת מנתק ה-צ-ת-ה.
אולי יש כלים מוזרקים שבהם היצרן התחכם וצירף את המשאבה לעסק, לא מכיר, אבל תיאורטית זה ייתכן. גם אם כן - זה לא מעניין לנושא כיבוי המנוע. משאבת הזרקה שפועלת - תמיד פועלת עם היזון אחורה, חזרה למיכלת הדלק, וכשהמזרקים לא פועלים - ההיזון פשוט הופך להיות 100% וכל הדלק חוזר בחזרה. אין בזה שום נזק, זה גם המצב לפני שמניעים. כיבוי יכול לקרות עם או בלי כיבוי המשאבה, העיקר שמה שמכובה - זאת ההצתה. ברגע שאין הצתה - אין עבודת מנוע.
נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 18-06-2016 בשעה 23:07.