עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 45 מ 48

אשכול: איך נכון יותר לדומם מנוע, עם המשבת או המפתח?

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    להזכירך. דיברת רק על מערכת ההזרקה. הגיון בריא עדיין גורס שקיים הבדל.
    הבדל בין מה למה?
    יש כמה דברים שיושבים על אותו הקו ומנתקים הצתה כולם: מפתח, משבת, חיישן רגלית צד בשילוב עם חיישן הילוך וחיישן קלאץ'.
    אפשר לנתק את ההצתה רק ב-2 דרכים - או לנתק מתח ל-ECU, או לנתק מתח לקוילים. אין שום הבדל פרקטי בין הצורות האלה, שתיהן גורמות לניצוץ לא להופיע יותר למנוע להפסיק לעבוד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המשבת מפיל את המתח להצתה שמכבה את המנוע אבל גם מפיל מתח לECU והמשאבה.
    כמו שכתבתי, הרבה לפני שהזרקה היתה נפוצה ואפילו הרבה לפני שהיא בכלל היתה, היה משבת והוא ניתק את ההצתה.
    גם אחרי זה, כשעוד לא היתה הזרקה אבל היו משאבות למערכות קרב', כל מה שהוא עשה זה להשבית את ההצתה.
    לכן מה שהוא עושה מעבר לזה לא צריך לעניין אף אחד. וגם הסברתי למה.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 19-06-2016 בשעה 00:14.

  2. #2
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    הבדל בין מה למה?
    יש כמה דברים שיושבים על אותו הקו ומנתקים הצתה כולם: מפתח, משבת, חיישן רגלית צד בשילוב עם חיישן הילוך וחיישן קלאץ'.
    אפשר לנתק את ההצתה רק ב-2 דרכים - או לנתק מתח ל-ECU, או לנתק מתח לקוילים. אין שום הבדל פרקטי בין הצורות האלה, שתיהן גורמות לניצוץ לא להופיע יותר למנוע להפסיק לעבוד.
    אוקיי בוא נלך רגע צעד אחורה.
    נושא הדיון הוא כיבוי האופנוע עם משבת או מפתח ומה ההבדל בינהם (אם קיים)
    עד כאן?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Jack_R1 צפיה בהודעה
    הבדל בין מה למה?
    יש כמה דברים שיושבים על אותו הקו ומנתקים הצתה כולם: מפתח, משבת, חיישן רגלית צד בשילוב עם חיישן הילוך וחיישן קלאץ'.
    אפשר לנתק את ההצתה רק ב-2 דרכים - או לנתק מתח ל-ECU, או לנתק מתח לקוילים. אין שום הבדל פרקטי בין הצורות האלה, שתיהן גורמות לניצוץ לא להופיע יותר למנוע להפסיק לעבוד.


    כמו שכתבתי, הרבה לפני שהזרקה היתה נפוצה ואפילו הרבה לפני שהיא בכלל היתה, היה משבת והוא ניתק את ההצתה.
    גם אחרי זה, כשעוד לא היתה הזרקה אבל היו משאבות למערכות קרב', כל מה שהוא עשה זה להשבית את ההצתה.
    לכן מה שהוא עושה מעבר לזה לא צריך לעניין אף אחד. וגם הסברתי למה.
    רק ציינתי את העובדה הזאת לפני שמישהוא יקפוץ ויראה שגם המשאבה מתנתקת, אז כן היא מתנתקת אבל כמו שכתבת הגורם העיקרי או היחיד לכיבוי המנוע הוא ההצתה אבל כמו שאתה רואה קהל קשה היום

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    בהצלחה לכל בעלי האופנועים החדשים שיכבו את האופנוע מהמשבת...!
    אם תפתחו ספרי אופנוע כאלה ואחרים המלצת היצרן היא תמיד להשתמש במפתח כדי לכבות את האופנוע...
    עכשיו בוא נחזור שניה להבט הטכני, בין כו וכ׳ו אם תכבה את האופנוע לאחר נסיעה אתה תוציא את המפתח נכון? אז למה הפיגור להשתמש בקיל סוויץ׳?
    שדיברתי על נושא ״תשאר נורה כזאת או אחרת דלוקה״ התכוונתי לא כאשר אתה יורד מהאופנוע אלא במקרים אחרים לדוגמא, יצאתי לקורס רכיבה כזה ואחר
    מבקשים ממך להגיע להסבר...הגעת עם האופנוע, דיממת מנוע כי אתה רוצה להקשיב למדריך, דיממת את המנוע מהקיל סוויץ׳ האור נשאר דלוק? נכון זה רק 5 -8 דקות
    וזה זניח אבל למה אפילו שיהיה דולק לדקה ? נקודה למחשבה...
    ובכלל למה הגישה האנטית הזאת? גם אם זה יושב על אותו מערכת, יש מערכת מסויימת שתפקידה להתניע ולכבות את המנוע, קרי המפתח, ויש מערכת שתפקידה לכבות את האופנוע בזמן חירום קרי- קיל סוויץ׳ ויש מערכת שתפקידה שלא תיסע עם רגלית פתוחה קרי מיקרו סויץ׳ שברגלית
    כל אחד יעשה את השיקול שלו וישתמש במה שבא לו כי התוצאה תיהיה דומה פחות או יותר אבל, כל ספרי האופנועים מציינים שיש לכבות האופנוע מהמפתח ואם גם ככה אתה מוציא את הפתח אז למה לעשות את זה מהקיל סוויץ׳? זה בנימה ״מקצועית״
    בנימה אישית, הפורום הפך למאוד ״קרבי״ ולא נעים והעצוב זה שהאי נעימות והקרביות מגיעה בגיבוי של המנהלים...לא פלא שיש פה הרבה פחות תנועה של גולשים, סתם נקודה למחשבה...

    בהצלחה לכל מכבי הקוויל סוויץ׳, המפתח וכ׳ו... העיקר שתרכבו...

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של Jack_R1
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,155
    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    שים לב שהמנהל קבע נחרצות שאין הבדל אבל לא נעל את הדיון שזה די סותר את עצמו.
    לא נעלתי, כי זה דיון על טחנות רוח, אלא אם יתחילו להביא ציטוטים מספרי רכב וממקורות מוסמכים אחרים. אני, למשל, פתחתי את שלי ולא מצאתי שום אזכור על מה עדיף לעשות.
    לעומת זאת, בחיפוש קל מצאתי שב-MSF האמריקאי (לימודי נהיגה על אופנוע, למי שלא יודע) מלמדים להשתמש ב-kill switch, משמע משבת.
    הזכירו כבר את האנגלים שגם הם מלמדים את זה.
    יש גם אזכורים שלחלק מהאופנועים אכן יש המלצה של היצרן לכבות עם המפתח "מחשש לבעיות חשמל" (מצאתי את זה עבור איזשהו CBR600RR).
    ויש גם אזכורים שאופנועים בעלי מפתח מרוחק (ויש כאלה) מומלץ וצריך לכבות עם המשבת, אחרת תהליך הכיבוי עלול להיות לא תקין.

    אז יש הרבה מידע לכאן ולכאן, וכמו עוד כמה דברים, זה נושא "בוער" ללא תשובה חד-משמעית בעולם האופנועים. למה להפסיק את זה? לעומת דיונים על שמן (וגם אלה מביאים משהו חדש פעם בכמה זמן), כזה מזמן לא היה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Liran92 צפיה בהודעה
    בהצלחה לכל בעלי האופנועים החדשים שיכבו את האופנוע מהמשבת...!
    אם תפתחו ספרי אופנוע כאלה ואחרים המלצת היצרן היא תמיד להשתמש במפתח כדי לכבות את האופנוע...
    עכשיו בוא נחזור שניה להבט הטכני, בין כו וכ׳ו אם תכבה את האופנוע לאחר נסיעה אתה תוציא את המפתח נכון? אז למה הפיגור להשתמש בקיל סוויץ׳?
    שדיברתי על נושא ״תשאר נורה כזאת או אחרת דלוקה״ התכוונתי לא כאשר אתה יורד מהאופנוע אלא במקרים אחרים לדוגמא, יצאתי לקורס רכיבה כזה ואחר
    מבקשים ממך להגיע להסבר...הגעת עם האופנוע, דיממת מנוע כי אתה רוצה להקשיב למדריך, דיממת את המנוע מהקיל סוויץ׳ האור נשאר דלוק? נכון זה רק 5 -8 דקות
    וזה זניח אבל למה אפילו שיהיה דולק לדקה ? נקודה למחשבה...
    ובכלל למה הגישה האנטית הזאת? גם אם זה יושב על אותו מערכת, יש מערכת מסויימת שתפקידה להתניע ולכבות את המנוע, קרי המפתח, ויש מערכת שתפקידה לכבות את האופנוע בזמן חירום קרי- קיל סוויץ׳ ויש מערכת שתפקידה שלא תיסע עם רגלית פתוחה קרי מיקרו סויץ׳ שברגלית
    כל אחד יעשה את השיקול שלו וישתמש במה שבא לו כי התוצאה תיהיה דומה פחות או יותר אבל, כל ספרי האופנועים מציינים שיש לכבות האופנוע מהמפתח ואם גם ככה אתה מוציא את הפתח אז למה לעשות את זה מהקיל סוויץ׳? זה בנימה ״מקצועית״
    בנימה אישית, הפורום הפך למאוד ״קרבי״ ולא נעים והעצוב זה שהאי נעימות והקרביות מגיעה בגיבוי של המנהלים...לא פלא שיש פה הרבה פחות תנועה של גולשים, סתם נקודה למחשבה...

    בהצלחה לכל מכבי הקוויל סוויץ׳, המפתח וכ׳ו... העיקר שתרכבו...
    כבר כתבתי למעלה, ולא רק אני, שאתה טועה ומטעה. אין שום המלצה גורפת כזאת, וכשיש אחת כזאת - זה יותר יוצא מן הכלל מאשר הכלל. עד כאן הנימה ה"מקצועית".
    אם לוקחים בחשבון את הצד הבטיחותי ולא הטכני - אז הסיבה העיקרית שבגללה מלמדים להשתמש במשבת בכל מיני מקומות בעולם היא ללמוד להשתמש בו מתוך הרגל, וגם את זה כבר כתבתי. זה עובד. אם לא רגילים - לא לוחצים עליו, בטח שלא בזמן חירום.
    ועד עכשיו הקרביות באה בעיקר ממך, תקרא את ההודעה שלך שוב.
    נערך לאחרונה על ידי Jack_R1; 19-06-2016 בשעה 13:21.

  6. #6
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    אל תתרגש יותר מדי ידידי. זה לא שמשהו חשוב כמו פרנסתך או חייך תלויים על הכף בהכרעה כאן.
    גם לא פגשת מי מהכותבים אז כולם שווים בעיניך. (חלק תפגוש רק אם תיסע לחו"ל. נכון פתאתי לגור בחו"ל ולכתוב בארץ?)
    שים לב שהמנהל קבע נחרצות שאין הבדל אבל לא נעל את הדיון שזה די סותר את עצמו.
    ולסיום גם אני קראתי הוראות יצרנים (נגיד דוקאטי) להמנע בשימוש במשבת. אבל אין לי דוקאטי וזה סתם פורום אז מה אכפת לי.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Liran92 צפיה בהודעה
    בהצלחה לכל בעלי האופנועים החדשים שיכבו את האופנוע מהמשבת...!
    אם תפתחו ספרי אופנוע כאלה ואחרים המלצת היצרן היא תמיד להשתמש במפתח כדי לכבות את האופנוע...
    עכשיו בוא נחזור שניה להבט הטכני, בין כו וכ׳ו אם תכבה את האופנוע לאחר נסיעה אתה תוציא את המפתח נכון? אז למה הפיגור להשתמש בקיל סוויץ׳?
    שדיברתי על נושא ״תשאר נורה כזאת או אחרת דלוקה״ התכוונתי לא כאשר אתה יורד מהאופנוע אלא במקרים אחרים לדוגמא, יצאתי לקורס רכיבה כזה ואחר
    מבקשים ממך להגיע להסבר...הגעת עם האופנוע, דיממת מנוע כי אתה רוצה להקשיב למדריך, דיממת את המנוע מהקיל סוויץ׳ האור נשאר דלוק? נכון זה רק 5 -8 דקות
    וזה זניח אבל למה אפילו שיהיה דולק לדקה ? נקודה למחשבה...
    ובכלל למה הגישה האנטית הזאת? גם אם זה יושב על אותו מערכת, יש מערכת מסויימת שתפקידה להתניע ולכבות את המנוע, קרי המפתח, ויש מערכת שתפקידה לכבות את האופנוע בזמן חירום קרי- קיל סוויץ׳ ויש מערכת שתפקידה שלא תיסע עם רגלית פתוחה קרי מיקרו סויץ׳ שברגלית
    כל אחד יעשה את השיקול שלו וישתמש במה שבא לו כי התוצאה תיהיה דומה פחות או יותר אבל, כל ספרי האופנועים מציינים שיש לכבות האופנוע מהמפתח ואם גם ככה אתה מוציא את הפתח אז למה לעשות את זה מהקיל סוויץ׳? זה בנימה ״מקצועית״
    בנימה אישית, הפורום הפך למאוד ״קרבי״ ולא נעים והעצוב זה שהאי נעימות והקרביות מגיעה בגיבוי של המנהלים...לא פלא שיש פה הרבה פחות תנועה של גולשים, סתם נקודה למחשבה...

    בהצלחה לכל מכבי הקוויל סוויץ׳, המפתח וכ׳ו... העיקר שתרכבו...
    "הקרביות" מגיעה מהעובדה שלמרות שמעלים עובדות יש המתעקשים להתעלם מהם, זה גורם לתסכול.

    אגב באנגליה בלימוד הרכיבה מלמדים לכבות רק עם המשבת, לא זוכר למה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי קסד צפיה בהודעה
    אל תתרגש יותר מדי ידידי. זה לא שמשהו חשוב כמו פרנסתך או חייך תלויים על הכף בהכרעה כאן.
    גם לא פגשת מי מהכותבים אז כולם שווים בעיניך. (חלק תפגוש רק אם תיסע לחו"ל. נכון פתאתי לגור בחו"ל ולכתוב בארץ?)
    שים לב שהמנהל קבע נחרצות שאין הבדל אבל לא נעל את הדיון שזה די סותר את עצמו.
    ולסיום גם אני קראתי הוראות יצרנים (נגיד דוקאטי) להמנע בשימוש במשבת. אבל אין לי דוקאטי וזה סתם פורום אז מה אכפת לי.
    פתאטי זה להיות אטום ועקשן

  8. #8
    Banned
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    באן
    הודעות
    1,023
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    פתאטי זה להיות אטום ועקשן
    הלוואי. רק שאני לא מבין על מה אתה סבור שאני מתעקש.
    אז נכון, הוכחת (נגיד) שמשאבת הדלק/הזרקה מחוברות לשניהם. אבל אתה זה שמתעקש להקיש על השאר.


    (כמעט התפתיתי לומר פתאטי מי שכותב שגיאות של ערס בעברית ומתקן טרמינולוגיה של אחרים, אבל לא נגררנו לשם. תודה לך על זה)

  9. #9
    Member הסמל האישי של shaig
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    434
    הקיל סוויץ' יותר נוח בחניה שמצריכה שני ידיים על הכידון, לדוגמא, תוך כדי התקרבות איטית לחניה צפופה. זה לא רק למקרי חירום.
    המפתח זה בשביל לכבות הכל, וגם לנעול כידון.

  10. #10
    Member הסמל האישי של audiR8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    253
    מכבה עם המשבת.
    אחרי הכיבוי אני מתמרן לאחור כדי להעמיד את האופנוע במקום. מכיוון שאני מקפיד על נעילת כידון (פחות מחשש לגניבה ויותר כדי שילד לא יפיל את האופנוע על עצמו), יותר נוח להשתמש במשבת בלי להסיר ידיים מהכידון, לתמרן, להטות לשמאל ונעול כידון.

    Sent from my Le Max using Tapatalk

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    שרשור על כלום

  12. #12
    Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2015
    הודעות
    103
    בשבילי משבת זה רק חרום, לכבות בשביל לדבר למשך דקה עם מישהו, או להדליק ולכבות אם אני עוצר והרדיאטור צריך לעבוד

  13. #13
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    שרשור משעשע.

    טכנית, דימום עם משבת חירום, רגלית צד בהילוך או מתג הצתה - כולם עושים את אותה הפעולה - פותחים את המעגל שמספק מתח למערכת ההצתה בכלים עם קרבורטור ולמערכת ההזרקה בכלים מוזרקים. במילים פשוטות - מפסיקים את החשמל למחשב שאחראי על הזרקה או הצתה. לכן זה לא משנה טכנית איך מדוממים את המנוע. הכל אותו דבר.

    מעבר לכך, שכל אחד ידומם איך שנוח לו, בין אם הוא מחנה את האופנוע ליד הבית ובין אם הוא עוצר להקשיב למדריך בקורס רכיבה.

אשכולות דומים

  1. ג'וי רייד 125 - בלם לא עובד, מנוע מדומם כשקר
    על ידי adird בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-01-2016, 18:41
  2. אבד המפתח של האופנוע, אשמח לעזרה
    על ידי iNadav בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 19:50
  3. אבד המפתח לאופנוע
    על ידי kawamike בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-08-2015, 14:37
  4. חוות דעת אופנוען מאומן
    על ידי johnny drama בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 26-08-2015, 17:35
  5. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-06-2015, 21:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO