אז זהו...שלא בדיוק...פעם שהיה פחות ״חשמליאדה״ זה עוד היה נתון לוויכוח...המשבת בגדול נועד למצב חירום כי מה שהוא עושה זה לנתק את הספקת הדלק למנוע
באופנועים עם ״חשמליאדה״ סיבוב המפתח גורר פעולות נוספות ברקע אומנם קטנות אבל הכרחיות... בנוסף שמכבים מהמשבת המערכת חשמל עדיין פועלת ויש ״חשש״
שתישאר נורה כזאת או אחרת דולקת שתגמור את המצב ולבסוף... התשובה המובנת מאליו, לכל מנגנון יש תפקיד, המנוע מזיז את האופנוע, הברקסים עוצרים את האופנוע
וכ׳ו וכ׳ו... אם לא היה צורך בסיבוב המפתח המנגנון הזה היה נחסך והיינו נשארים רק עם משבת...