נשמע לי מאוד מוגזם, ביוסאנג שלי עם המנוע הבעייתי שנוסע בדרך כלל בעומס גבוה והזעה במכסה שסתומים הייתי ממלא קצת פעם בשבועיים.
עכשיו אחרי שתיקנתי את ההזעה כמעט בכלל אין צורך.
היי חברים... יש לי cbr1000rr שנת 2011 , אני צריך כל שבוע מידי פעם קצת יותר להוסיף שמן לאופנוע כי הוא יורד מתחת למינימום.. כמובן שזה משתנה..
אם אני נוסע בסופ"ש טיולים אני צריך למלא יותר.. בימים רגועים שאני רק מתנייד ממקום למקום אני ממלא פחות שמן אבל בגדול האופנוע צורך הרבה שמן לציין כי אני ממלא בשמן איכותי של מוטול שהומלץ לי עי הונדה 40-10w סינטטי
האם זה דבר תקין? אני יודע ברכב ברגע שהמנוע צורך הרבה שמן זה אומר שהוא מתחיל לגסוס...
האופנוע עבר 24k קילומטר
אין לי בעיה להוסיף כל פעם שמן לאופנוע אני רק רוצה לדעת שזה באמת תקין ולהיות רגוע![]()
נשמע לי מאוד מוגזם, ביוסאנג שלי עם המנוע הבעייתי שנוסע בדרך כלל בעומס גבוה והזעה במכסה שסתומים הייתי ממלא קצת פעם בשבועיים.
עכשיו אחרי שתיקנתי את ההזעה כמעט בכלל אין צורך.
GT250R
מחפש בנדיט 400 עם רישיונות מנוע ושלדה במצב סביר, כל השאר בונוס D:
יכול להעיד ויכול שלא.
אם אתה רוצה תשובה וודאית תבדוק נפילת לחץ בכל צילינדר,חשוב לוודא שמרווחי שסתומים תקינים לפני הבדיקה (ולבצע אותה נכון).
גם מחזיר שמן פרוץ של שסתום יכול לגרום לשרפת שמן מבלי שהמנוע יגסוס.
בעיה ידועה בהונדה בשנים מסויימות (לא זוכר אבל נדמה לי משנת 2008)
האם זה התחיל לאחרונה?
תבדוק האם יש הזעות באיזור המנוע,האם עשיתי טיפול לאחרונה במוסך?