עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: [סרטון תאונה] תמיד להסתכל שמאלה ימינה לפני כניסה לצומת

  1. #16
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan_g צפיה בהודעה
    והעקיפה שלך מימין תקינה ?
    אני מתפלא עליך...

    1. כאופנוען שרוכב לפחות 10% יותר מהר משאר התנועה, עקיפה, מכל צד...
    זה רק בנתיב משותף מבחינתי, אם אני בנתיב אחר, אני רק עובר. תראה את זה איך שבא לך.

    2. זה שאני מעיר על עבירות תנועה, לא אומר שאני עצמי לא עושה אותן, אבל רק פעם אחת בחיי עברתי באדום.
    ברמזור מקולקל ששוטר לא הצליח לסדר...זה גם מתועד ואתה מוזמן לצפות.

    3. יש שתי עבירות תנועה שאני עושה ולא צבוע כדי להסתיר אותן, מהירות תמיד...ולפעמים איתות.
    לא תתפוס אותי עושה אף עבירה אחרת, בטח לא כאלו שנחשבות בעיניי כ"יהרג ובל יעבור"

    ובמקום לנתח את המקרה של האדום, אתה נופל בלהעיר על משהו שגם לא נכון וגם לא קשור לעניין.

    אכזבת.

    הנה, חכה איתי ארבע דקות מייאשות ברמזור ותראה אותי עובר באדום...ולא, אני לא עומד על מעבר החצייה.גם לא אני זה שצופר.
    שים לב לכמויות המכוניות כשאני מגיע וגם אחרי שעברתי את הצומת.

    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 28-06-2016 בשעה 22:44.

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    116

    [סרטון תאונה] תמיד להסתכל שמאלה ימינה לפני כניסה לצומת

    ציטוט נכתב במקור על ידי israel צפיה בהודעה
    זאת לא עקיפה זה מעבר נתיב, וגם אם זאת הייתה עקיפה אתה לא יכול להשוות בין זה לבין מעבר באור אדום.
    מי השווה בין שני הדברים בכלל ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי MasterOz צפיה בהודעה
    אני מתפלא עליך...

    1. כאופנוען שרוכב לפחות 10% יותר מהר משאר התנועה, עקיפה, מכל צד...
    זה רק בנתיב משותף מבחינתי, אם אני בנתיב אחר, אני רק עובר. תראה את זה איך שבא לך.

    2. זה שאני מעיר על עבירות תנועה, לא אומר שאני עצמי לא עושה אותן, אבל רק פעם אחת בחיי עברתי באדום.
    ברמזור מקולקל ששוטר לא הצליח לסדר...זה גם מתועד ואתה מוזמן לצפות.

    3. יש שתי עבירות תנועה שאני עושה ולא צבוע כדי להסתיר אותן, מהירות תמיד...ולפעמים איתות.
    לא תתפוס אותי עושה אף עבירה אחרת, בטח לא כאלו שנחשבות בעיניי כ"יהרג ובל יעבור"

    ובמקום לנתח את המקרה של האדום, אתה נופל בלהעיר על משהו שגם לא נכון וגם לא קשור לעניין.

    אכזבת.

    הנה, חכה איתי ארבע דקות מייאשות ברמזור ותראה אותי עובר באדום...ולא, אני לא עומד על מעבר החצייה.גם לא אני זה שצופר.
    שים לב לכמויות המכוניות כשאני מגיע וגם אחרי שעברתי את הצומת.

    1. בישראל כמו בישראל, שכולם נוהגים בשמאלי שלא לצורך, אני יכול להבין משהו שנראה כמו עקיפה מימין. מבחינתי (ולא מבחינת החוק היבש), אם נסעתי בימני במהירות חוקית, במשך.... לא יודע כמה זמן, ורכבים נוסעים במהירות איטית ממני בשמאלי, אני לא מתייחס לזה כעקיפה מימין. בפועל זו עקיפה מימין, ולא, זה לא גורע מהעבירה של הנהג שנסע בשמאלי שלא לצורך.

    2. לא דיברתי על האדום.

    3. מה זה ״יהרג ובל יעבור״ זה החוק של המדינה שבה אתה נוהג או שזה חוק שלך ?
    האם חציית קו הפרדה רצוף בעיניך נחשב תקין אם הכביש פנוי לקילומטרים ויש לך שדה ראייה ?

    4. אין לי מה לנתח את האדום, הנבלה עבר באדום, וכנראה שגם הרכב שהיה לפניו. אם היית מצלם תאונה באותו הרגע, הייתי אומר שמגיע לו. ואולי חבל שזה לא קרה, אולי היה סיכוי שהוא היה לומד לקח.

    5. אני לא צדיק הדור, רחוק מזה.... ולא ניתחתי את מה שלי, במבט חטוף, נראה כמו עקיפה מימין.
    במדינתי, אם רכב נוסע בשמאלי שלא לצורך, מה שביצעת נחשב עקיפה מימין. אתה צריך להמשיך ולנסוע אחריו עד שהוא עובר לימני. לא, שוב, זה לא גורע מחומרת העבירה שלו... אבל חוק מצד אחד וההתנהגות מהצד השני.

    יש לי עוד הרבה לכתוב בנושא, במיוחד אחרי ששמעתי את מנכ״ל אור ירוק היום (או מי שזה לא יהיה) מקשקש שטויות על החלפת מצלמות המהירות במערכות למדידת מהירות ממוצעת.
    דבר אחד נכון הוא אמר.... תנו לי מספרים: כמה מהתאונות הן בגלל מהירות, כמה בגלל חינוך תעבורתי לקוי... אין סטטיסטיקה...

    מה שבטוח, זה לא הפתרון, וזה מאחד שחי במדינה שבה המציאו את המערכת הזו, ואני חוצה כבישים כאלו כל יום. ברגע שהמערכת נגמרת, כולם מאיצים... מה שכן, זה תורם לאיכות הסביבה כי כולם נוסעים לאט יותר, אבל זה מעניין לי את האחוריים.

    קחו את מאות המיליונים והשקיעו אותם בשוטרי תנועה, כמות גדולה יותר, וכן, כאלו שיעיפו דוחות על ימין ועל שמאל על נסיעה בשמאלי שלא לצורך. ואז אולי... רק אולי.... תשתנה, ולו במעט תרבות הנהיגה בישראל.
    נערך לאחרונה על ידי idan_g; 29-06-2016 בשעה 01:06.

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan_g צפיה בהודעה
    ...

    3. מה זה ״יהרג ובל יעבור״ זה החוק של המדינה שבה אתה נוהג או שזה חוק שלך ?
    האם חציית קו הפרדה רצוף בעיניך נחשב תקין אם הכביש פנוי לקילומטרים ויש לך שדה ראייה ?

    חוקים ככלל, כבודם במקומם מונח. אם אני נתפס עובר על חוק, מגיע לי עונש ואקבל אותו בלי להתבכיין.
    גם אם בעיניי החוק ישן, מטופש או לא מתאים למקרה, אם עברתי על החוק ונתפסתי...מגיע לי!
    באופן חד משמעי אני מודה שאני לא יכול לשמור על חוקי המהירות הכתובים ואני נוטה לעבור אותם,
    אני לא עובר על פס לבן, אור אדום, תמרור עצור - בעצירה מוחלטת וספירת שלוש שניות ליתר ביטחון,
    קו עצירה, תמרורים שונים...לא נוסע נגד הכיוון או באין כניסה וכולי וכולי.
    אני אפילו לא חונה על מדרכה עם אופנוע במקום שעלול בטעות להפריע לציבור.
    לפעמים אני שוכח לאותת במעבר מנתיב לנתיב, לעולם אני לא שוכח לאותת בפניות, לעולם.
    אני לא גונב, לא מעגל, לא משחק אותה טמבל ולא חושב שאי ידיעה פוטרת אותי מעונש,
    הרכיבה אצלי תמיד מודעת, מתוכננת, משוננת בראש ומחודדת חושים.
    אני לא משנה מצב רכיבה בפתאומיות, לא "נזכר" לפנות או לצאת למחלף ולא מפתיע,
    אם רציתי להגיע לחבר ומתוך הרגל המשכתי הביתה, אעשה את הסיבוב הנכון במחלף\רחוב הבא ולא אקצר.
    אבל זה אני...

    ...

    יש לי עוד הרבה לכתוב בנושא, במיוחד אחרי ששמעתי את מנכ״ל אור ירוק היום (או מי שזה לא יהיה) מקשקש שטויות על החלפת מצלמות המהירות במערכות למדידת מהירות ממוצעת.
    דבר אחד נכון הוא אמר.... תנו לי מספרים: כמה מהתאונות הן בגלל מהירות, כמה בגלל חינוך תעבורתי לקוי... אין סטטיסטיקה...

    יש את כל המספרים וכל הנתונים, כל אחד סופר אותם איך שבא לו ואיך שנוח לו.
    לדוגמא, אפשר לומר שבעיר מודיעין יש ריבוי תאונות דרכים לעומת ערים אחרות...
    אבל האם נכון לבדוק את זה סתם?
    התאונות קורות בשעות היום, העיר מלאה בנהגים שחוצים אותה לרוחב ממקום למקום,
    נשים שלוקחות ילדים לבתי ספר וחוגים, פנסיונרים משועממים ורכבי לימוד נהיגה.
    מה זה אומר? איך לחלק את הסטטיסטיקה בין הנוהגים? באילו שעות עומס? וכולי...

    נוח לכל רשות או עמותה או מי שלא יהיה, לראות את הנתונים בשטח כפי שנוח לו וכפי שהוא רוצה,
    כמו שנוח לומר שרוכבי אופנועים "מעמיסים" על נוהגי המכוניות את מחירי הביטוח.
    כמו שנוח לומר שמצלמות מהירות שנכשלו באנגליה לפני שהוצבו בישראל, יפתרו איזו בעיה,
    שגם היום כשיודעים שהפרוייקט נכשל והבעיה לא נפתרה, לא מבצעים את הדבר הנכון.


    מה שבטוח, זה לא הפתרון, וזה מאחד שחי במדינה שבה המציאו את המערכת הזו, ואני חוצה כבישים כאלו כל יום. ברגע שהמערכת נגמרת, כולם מאיצים... מה שכן, זה תורם לאיכות הסביבה כי כולם נוסעים לאט יותר, אבל זה מעניין לי את האחוריים.

    אני מסכים איתך שזה לא הפתרון, אבל תמיד יותר קל להוציא כספי ציבור ולשים פלסטר משומש וכושל,
    מאשר לעשות רפורמה או אפילו מטמורפוזה לנושא ולהתחיל בחינוך ואכיפה קשה.
    ויסלחו לי הירוקים...גם לי הפחתת זיהום האויר בגלל הפחתה במהירות מעניין את האחוריים.


    קחו את מאות המיליונים והשקיעו אותם בשוטרי תנועה, כמות גדולה יותר, וכן, כאלו שיעיפו דוחות על ימין ועל שמאל על נסיעה בשמאלי שלא לצורך.
    ואז אולי... רק אולי.... תשתנה, ולו במעט תרבות הנהיגה בישראל.

    הבעיה אפילו לא מתחילה במשטרה, תאמין לי.
    הבעיה מתחילה בענישה בבתי המשפט, ברוב המקרים הענישה אינה מידתית לטוב וגם לרע,
    שופט יכול לשלול רשיון של נהג צעיר ללא עברות קודמות, כדי "ללמד אותו לקח"
    אבל לא ישלול רשיון של נהג משאית בעל רקורד של מאות עברות תנועה,
    כי זו פרנסתו ואשתו וילדיו תלויים בו.
    לך תבין - בגלל שיש לי משפחה, אני יכול לרצוח משפחה אחרת...ואללה יופי.
    ויש עוד המון דוגמאות, מעבירות חנייה ועד נסיעה ברכב לא תקין,
    מאנשים עשירים שחושבים שמותר להם...ועד עניים שאין להם כסף לתקן נזילת שמן.
    ממורי נהיגה מיושנים ואו חסרי סבלנות ותרבות ועד טסטרים שאינם מבינים דבר.
    עניתי...
    נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 29-06-2016 בשעה 13:07.

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    116
    הבעיה בכולם, לא במשטרה, כוונתי היתה שאין מספיק שוטרים פר אוכלוסיה בישראל. גם שוטר לא יחנך מישהו.... התרבות תשתנה כשאותו אחד יחליט לשנות את של עצמו. ואז עוד אחד, ועוד אחד....

    אתה יודע להגיד לי כמה מ״עברייני התנועה״ עשו זו בגלל לימוד תיאוריה לא נכון ? כמה בגלל שככה אבא נוהג ? כמה בגלל שאשתו יולדת ברגעים אלו ממש ?

    לא התכוונתי להתקיף אף אחד, אומר את דעתי . ותמיד יהיו שיקבלו או ישללו אותה. מקובל עליי לחלוטין. איש איש באמונתו יחיה.

  5. #20
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של MasterOz
    תאריך הצטרפות
    Jan 2016
    הודעות
    1,375
    אני תמיד בעד דעות ובהחלט בצורה שאתה ואני מביעים אותן,
    אני גם חושב ששוטר תפקידו לאכוף ולא לחנך.
    אבל כדי לעשות שינוי, כל שינוי, צריך תוכנית עבודה לטווח רחוק
    ובמדינת ישראל זה לא תופס, כולם רוצים זבנג וגמרנו כדי להגיד "עשיתי משהו בתקופת כהונתי"
    פתרון נכון, פתרון שנותן תוצאות, פתרון שיביא לשינוי ביחד עם טובת הציבור, זה כבר לא מעניין.
    במדינה שבה תפקידים של בכירים הם קצרי מועד,
    במדינה שבה ממשלות מתחלפות כל שנתיים וחצי בבמוצע,
    במדינה שבה בעלי תפקידים מחליפים כסאות בצביעות ללא צינון מתאים (ממונה על מחירי הביטוח = דירקטור של חברת ביטוח)
    במדינה שבה הון מחובר מעולה לשלטון, כסף יוצא מהאזרח ולא חוזר אליו,
    במדינה שבה יש הפרד ומשול על כל מגזר וכל מגדר...מה אני מצפה? לחינוך?
    טוב שלא נכנסנו לדבר על מותרות כמו הרשות לספורט מוטורי שמתוקצבת כבר עשר שנים.
    לפחות מותר לראות ספורט מוטורי בטלויזייה...וגם זה היה אסור למי שלא שילם אגרה עד שבוטלה.

אשכולות דומים

  1. סרטון תאונה בירושלים - מה אתם הייתם עושים?
    על ידי van.hezkel בפורום רכיבה מתקדמת
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-07-2016, 11:28
  2. תיעוד תאונה קלה (סרטון)
    על ידי shushu בפורום כללי
    תגובות: 44
    הודעה אחרונה: 26-05-2016, 14:19
  3. [סרטון] נהג לא נותן זכות קדימה בעת פניה שמאלה
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 25-04-2016, 18:32
  4. תאונה שעברתי לפני יומיים+תמונות
    על ידי RookieRider בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 23-04-2016, 13:05
  5. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-09-2015, 17:07

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO