מזעזע
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
מזעזע
Sent from my Elephone P6000 using Tapatalk
הפעם אני לא מוחק או נועל, תשתדלו לא להעלות לכאן סרטונים שכאלו.
מי שרוצה, שיחפש לבד ביוטיוב.
זה לא שיש לנו מה ללמוד מזה...מי שרוכב עם מלוא תשומת הלב ישתדל,
מי שלא...לא...וזה.
בגלל זה כתבתי בכותרת שמדובר בתאונה. בכוונה, כדי שמי שלא רוצה לא יכנס.
אני חושב שזה מעלה מודעות. רכיבה על אופנוע זה מסוכן ואסור להתעלם מזה.
עריכה: מבחינתי לא מדובר פה על פורנו פציעות
נערך לאחרונה על ידי nihrider; 27-06-2016 בשעה 13:53.
עקרונית, אני חושב שכל נהג או רוכב עתידי,
צריך להתנדב במסגרת לימודיו במתן עזרה לפצועי תאונות דרכים.
גם אני חושב שרכיבה זה מסוכן, הבעיה היא...שרוב מי שחושב כך,
נמצא כאן ממילא, כי יש לו מודעות כזו או אחרת.
דווקא אלו שלא בפורומים ולא מעורים בנושא וזו אינה דרך חיים עבורם,
הם האנשים שצריכים לדעת וללמוד...אבל מן הסתם, פורום בשבילם זה בזבוז זמן.
אני גם מסכים שזה לא "פורנו פציעות" ומזל שכך.
אני לא יודע כמה אנשים גולשים פה בלי שיש להם בכלל יוזר וכמה מהם רוכבים צעירים או אפילו ללא רישיון ורק מתעניינים.
אולי זו כמות יפה והם לא מודעים לכמה זה מסוכן באמת (אולי גם אני לא מודע לכמה זה מסוכן באמת, בטוח אפילו).
לגבי הסרטון הספציפי פה, רציתי להראות שגם אם מסתכלים ימינה ושמאלה לפני הצומת זה לא מבטיח שאין רכב שמגיע.
עצם המבט ימינה ושמאלה לא מספיק, גם צריך שדה ראייה שמאפשר לראות את הרכבים שמגיעים (למשל פה הסתירה לו מכונית לבנה).
אם אין שדה ראייה, חובה להוריד מהירות.
אפשר גם לתת לרכבים להתחיל את הנסיעה לפנינו כמו פינוי מוקשים.
ממליצים תמיד לתת 2-3 שניות אחרי שמתחלף לירוק אבל אני לא יודע אם זה באמת אפשרי. עוד ידרסו אותנו מעצבים.
אני תמיד יוצא ראשון ברמזור, ומנצל את יכולת ההאצה העדיפה של האופנוע כדי להתרחק מגל המכוניות שמאחורי.
אבל, מקפיד לנצל את האור הכתום ברמזור למבט ימינה ושמאלה.
Sent from my Le Max using Tapatalk
גם אני, אבל זה אומר שאנחנו פגיעים מאוד לגונבי אדום
לדעתי - טעות פטאלית!
אני מסתכל לכיוון שממנו באה התנועה בדיוק כשמתחלף לירוק, בוחן לשניה וחצי ואז יוצא.
יותר מזה, במקום מועד לפורענות ולטייסי פחיות, אני מרים את יד שמאל
(כמו לשלום - או שלט עצור) באותה שניה וחצי,
כאילו מסמן - שניה...אני יוצא.
אף גל של מכוניות לא ידרוס אותי, אלא אם עברתי את קו העצירה,
משהוא שכמעט לעולם אני לא עושה, שלא לדבר על לעמוד על מעבר חצייה.
לעיתים מאוד רחוקות, אם אין ברירה ומתאפשר, אני עומד אחרי מעבר החציה, אבל בצד.
נראה לי שבמקרה שבסרטון גם מבט ארוך לא היה עוזר כי הרכב הגיע ממש מרחוק וממש מאוחר.
מחזק את המאסטר, יצא לי לראות מספיק פעמים אוטובוסים ומשאיות ש'שורפות' אדומים גם יותר מ 2 שניות אחרי שהתחלף הרמזור, אני די בטוח שהם לא היו מתייחסים כלל לאופנוען שמרים יד לפני שהוא יוצא, ובטח ובטח לא לאופנוען שמנסה לנצל את מהירות הפתיחה שלו. המבט ימינה ושמאלה לפני כל תחילת תנועה, בעיקר לרחוק, הוא מציל חיים (לי זה חסך כמה ביקורים דחופים למיון או לחדר המתים) ומשהו שכל רוכב חייב לסגל לעצמו.
תעצור את הסרט בשלוש שניות ותראה את היחס בין המיקום של הקטנוע שבא משמאל,
לירוק שיש לי. אגב, בצד בשמאל זו צומת רחב מאוד, מי שיוצא באדום עובר המון דרך
ביחס לצמתים רגילים. למרות זאת, הקטנוע יצא באדום ואם היתה תנועה מלמעלה ומלמטה,
כי גם להם יש ירוק ורואים אותו...הוא היה נמרח על האספלט.
יש גם ירוק להולכי רגל, עוד לפני שהוא מגיע למעבר החצייה.
(יש גם הילוך איטי)
קטנוען קלאסי, עם כפכפים.
נערך לאחרונה על ידי MasterOz; 28-06-2016 בשעה 16:09.
והעקיפה שלך מימין תקינה ?
נעילת מגפי רכיבה וR1 היו מונעים ממנו לעבור באדום?
לא הבנתי את הקשר.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 28-06-2016 בשעה 21:27.